ماجرای مرموز پرندگان و ماهیان مرده

تحقیقاتی در مورد دلایل این واقعه همکنون در حال انجام است. که چرا هزاران پرنده سیاه «نوعی از کلاغ ها» در منطقه ای در حدود یک مایل از آسمان بر زمین افتاده اند.

blackbirds

گزارش هایی که از رسانه های کشور آرکانزا جمعه گذشته پخش شد همه بر موضوع باریدن پرندهای سیاه از آسمان بر زمین در منطقه ای در حدود ۱ مایل اشاره می کردند ، کارشناسان آزمایشاتی را  بر روی این پرندگان انجام دادند که طی آن تمامی آنها بر اثر یک ضربه مرده بودند ، گمانه زنی های اولیه نشان می دهد که پرندگان ممکن است بر اثر رعد و برق زده یا در اثر برخورد دانه های تگرگ بر زمین افتاده اند.

Robby King ، کارشناس حیات وحش آژانس آرکانزا می گوید: ۶۵ نمونه از پرندگان مرده جمع آوری شده و برای آزمایشات مختلف به دام و طیور دولت و کمیسیون آزمایشگاه ملی حیات وحش ، مرکز بهداشت در مدیسون فرستاده شد ، Wis. Rowe از مرکز حوادث طبیعی می گوید: که حوادث مشابهدر جای دیگر رخ داده است و  معمولاً نتایج آزمون «بی نتیجه «مانده است.  وی شک دارد که پرندگان مسموم شده باشند.

پرندگان و ماهیان مرده – اصل ماجرا چیست؟

اخبار مربوط به این وقایع:

یک زن از آیالات متحده در شهر Kentucky ده ها تن از پرندگان مرده را در حیاط جلویی خانه خود مشاهده می کند.

وی در گفتگو با رسانه های محلی می گوید ، تا بحال چنین چیزی را در زندگی خود ندیده ام. در حدود ۵۰۰ پرنده مرده در نزدیکی یکی از جاده های جدید در منطقه لوئیزیانا کشف شدند ، و این واقعه درست بعد از حادثه Arkansas روی می دهد ، که در آن هزاران تن از پرندگان در حال سقوط از آسمان مشاهده گردیدند.

دانشمندان علوم زیست محیطی و کارشناسان علم آبزیان به این منطقه فرستاده شدند تا از آن پرنده ها نمونه برداری کنند. دانشمندان و کارشناسان مربوطه در مرحله بعد در دانشگاه جورجیا و مرکز ملی حیات وحش در ویسکانسین پندپان را مورد آزمایش قرار دادند. تا کنون هیچ علت خاصی برای حوادث اخیر وجود ندارد ، اما در مورد آن حدس و گمان هایی وجود دارد.

در این بین نیز نزدیک به ۵۰۰ نوع از ماهیان در بنادر آیلات متحده گزارش شد که طی این گزارش ها عامل اصلی مردن ماهیان را تاکنوت کشف نکرده اند. مرگ و میر ماهیگیری به نظر نمی رسد تنها به دولت ایالات متحده از آرکانزاس محدود شود. و این در حالی است که وزارت محیط زیست ایالت مریلند تایید کرده ، که دهها هزار تن از ماهی مرده در خلیج Chesapeake بر سطح سواحل این بنادر دیده شده اند.

سخنگوی محیط زیست آمریکا در مورد این حادثه می گوید: ماهیان به علت گرم شدن سطح آبهای دریا و کمتر شدن حجم اکسیژن در آب مرده اند و این در حالی است که قبلاً آب سر بوده و ماهیان در این آبهای سرد  شنا می کردند.

آیا از عاملان قتل پرندگان و ماهیان می توانیم به سلاح هارپ اشاره کنیم ، یا تنها یک پدیده طبیعی باعث مرگ و میر این حیوانات شده است.

آخرین بروز رسانی اخبار در ۵ ژانویه ۲۰۱۱:

بر اساس آخرین اخبار رسیده

محل هایی که پرندگان مرده مشاهده شده است: آرکانزاس ، لوئیزیانا، کنتاکی، زلاند نو، ژاپن و هنگ کنگ، آلمان، انگلستان ، کارولینای شمالی، ایتالیا، آریزونا، نیوهمشایر، سوئد، چین

محل هایی که ماهیان مرده در سطح ساحل مشاهده شده است:

آرکانزاس ، مریلند، فلوریدا، تگزاس، ایندیانا، برزیل، نیوزیلند ، کانادا، Australie، انگلستان ، Italie، ویتنام، فیلیپین، هائیتی.

turtledove
ادامه مرگ و میر پرندگان اکنون در ایتالیا…

وقایع مرموز اخیر ادامه دارد و اکنون تعداد زیادی از کبوترهای مرده از آسمان بر زمین سقوط کرده و در این بین تعداد زیادی از لاک پشت های مرده نیز در منطقه دیده شد.

برای اضافه کردن به ماهیت عجیب و غریب مردن حیوانات این آخرین مورد ناشناخته از مرگ و میر حیوانات مربوط به گونه ای از کبوترها است که لکه های آبی رنگی را در منقار خود دارند.

علت دقیق از تعداد رو به افزایشی از موارد مرگ میر حیوانات هنوز ناشناخته مانده است ، با این حال برخی از دانشمندان بر این باورند که جنبش اخیر امواج مغناطیسی در قطب شمال نسبت به روسیه ممکن است عامل مهمی باشد که در سیستم ناوبری ذاتی پرندگان دخالت کرده و آن را از بین برده و باعث سقوط آنان می شود.

نظریه پردازان ادعا می کنند: که مرگ و میر حیوانات می تواند یک نشانه از آخر زمانی باشد که در کتاب مقدس بدان اشاره شده است. در حالی که  اعتقاد به روز قیامت آن است که ما در حال نزدیک شدن به پایان دنیا هستیم.

شاهدان عینی می گویند: هزاران تن از کبوترها مرده روی پشت بام ها و اتومبیل ها در شهر ایتالیا باریدند و این آخرین رویداد تکان دهنده رو به رشد از مرگ و میر حیوانات دسته جمعی در سراسر جهان است. ساکنان در Faenza توصیف می کنند که پرندگان در حال سقوط به زمین مانند «توپ کریسمس کمی با لکه های آبی رنگ» عجیب و غریب از آسمان سقوط کردند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *