ماجرای رویت شی ای بیضی شکل پنج برابر یک دکل نفتی

ماجرای رویت شی ای بیضی شکل پنج برابر یک دکل نفتی در خلیج مکزیک توسط خدمه یک کشتی باربری ۲۰۱۷

چند خدمه یک کشتی در خلیج مکزیک در حدود صد کیلومتری نیواورلئان، که برای دکل های نفتی محموله های موردنیازشان را حمل می نمود، ادعا کرده اند که در روز چهارشنبه هفته گذشته، یک شی بسیار بزرگ به اندازه پنج برابر  دکل نفتی را دیده اند که از زیر دریا سر برآورده و در عرض چند ثانیه ناپدید شده است،

mexic

این گزارش توسط خدمه این کشتی به مرکز گزارش یوفوی ملی که سازمانی تحقیقاتی در زمینه یوفوهاست، داده شد.در این گزارش آمده است، یکی از خدمه گفته ساعت هفت غروب روز بیست و هفت مارس همراه با چهار همکارش در عرشه کشتی بوده که ناگهان شی ای غول پیکر بیضی شکل در حدود دو کیلومتری آن ها از پشت یک دکل نفتی سر از آب برآورده است .

او می گوید در آن ناحیه ده ها دکل نفتی هستند و من با در نظر گرفتن دکل نفتی توانستم اندازه شی را تخمین بزنم، آن شی برای حدود ۴۰ ثانیه قابل مشاهده بود قبل از اینکه به سرعت نور ناپدید شود. در توصیف شکل می گوید که به شکل بیضی، رنگی و بدون صدا بود ، حتی از آب که بیرون آمد، هیچ آبی از دور و برش نریخت. او اضافه کرد، احتمالا صدها نفر که بر روی دکل های نفتی کار می کنند باید آن شی را دیده باشند. مرکز NUFORC اکنون منتظر است تا شاهدان بیشتری جلو آمده و در مورد رویت این شی به این مرکز گزارش دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *