متخصص سابق مرکز لنگلی ناسا

moon-base

کارل ولف ، متخصص ناسا که در سالیان اخیر با اظهاراتش حسابی جنجال به پا نموده است ، دوباره خبر ساز شده است ، قبل از اینکه در مورد افشاگری اخیر او صحبت کنیم ، لازم است کمی او را بشناسیم ، او برای مدت سی سال در مرکز لنگلی ناسا در ویرجینیا کار کرده است ، علاوه بر این او در گروه تکنیکی نیروی  هوایی نیز خدمت کرده است ، که در این مرکز ، اطلاعات و داده ها و عکس ها از پروژه مدارگرد ماه دریافت شده و بر روی آن کار می شده است ، او ادعا نموده که یکی از سه نفری در مرکز لنگلی بوده که دارای کلییرنس در سطوح بالا بوده به طوری که تصاویر ارسال شده از ماه را ابتدا او بهمراه دو تن دیگر می دیده اند ، حتی در دهه ۶۰ و ۷۰ و در اوج جنگ سرد اطلاعات و تصاویر هواپیماهای ی جاسوسی U2 را نیز ابتدا آن ها مشاهده می نموده اند .

اما می رسیم به ادعای این شخص به پست های بسیار حساسی را در ناسا اشتغال داشته است ، او به یکی از خبرنگاران گفته که در سال ۱۹۶۵ به یک جلسه خیلی سری در آن مرکز دعوت شده و در آن جلسه تصاویری از قسمت تاریک ماه که روز قبل گرفته شده ، توسط اعضای جلسه مشاهده و مورد بررسی قرار گرفته است ، او می گوید عکس هایی رنگی را دیدم که در آن ها سازه هایی عظیم در بخش تاریک ماه (بخش تاریک ماه ، قسمتی است که ما نمی توانیم از زمین ببینیم ) دیده می شد که بنظر شخص من ، غیر ممکن بود که سازه هایی طبیعی مانند کوه و دره باشند و بیشتر شبیه سازه هایی مانند پایگاه بنظر می رسید که بطور حتم توسط موجوداتی هوشمند ساخته شده بودند .

ادامه داد که از این موضوع زمانی اطمینان حاصل کردم که یکی از متخصصان در آن جلسه به او گفت که آن ها ، یک پایگاه را در بخش تاریک یافته اند، من از این گفته آن شخص بر خود لرزیدم و آنچه را او می گفت نمی توانستم هضم کنم . آن تصاویر را چندین مرتبه به دقت بازبینی کردم و هر چه بیشتر می دیدم ، بیشتر متقاعد می شدم زیرا سازه ها بطور آشکار دارای اشکال ژئومتریک و هندسی بودند . روز بعد تعداد زیادی از متخصصان به مرکز آمده و جلسات متعددی برگزار شد ، البته من در آن جلسات نبودم ، با خودم فکر کردم که چطور امکان دارد در ماه سازه مصنوعی وجود داشته باشد ، شاید این پایگاه ها توسط روس ها ایجاد شده باشد یا شاید یک پروژه مشترک باشد که ما از آن بی اطلاعیم .

چند هفته قبل نیز یک متخصص سابق لابراتوار تصاویر فضایی ناسا فاش نموده بود که ناسا تصاویر پایگاه هایی در ماه را ایربراش کرده است . البته برخی قویا معتقدند که شواهدی از ایربراش کردن و وجود سازه های مصنوعی در ماه وجود ندارد و این ادعاها و از جمله ادعاهای کارل ولف ، صرفا ادعاهایی بدون سند و مدرک است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *