محبوب‌ترین بازی‌های Endless Runner برای موبایل

 

بازی‌های Endless Runner یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی در گوشی‌های موبایل‌ هستند که در آن، مسیری بی‌پایان پیش روی شما خواهد بود و هرچه بیشتر در این مسیر بازی دوام بیاورید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. با اینفو همراه باشید.

 تاکنون بازی‌های بسیاری در این زمینه منتشر شده‌اند که به جز تعدادی محدود، مابقی آن‌ها بازی‌های موفقی از آب درآمده‌اند. ما نیز در این بخش از اینفو سعی داریم تا بهترین عناوین موجود در این سبک بازی را به شما معرفی کنیم. با بخش اول از بازی‌های Endless Runner همراه باشید.

Subway Surfers

suby1

شاید اغراق نباشد اگر Subway Surfers را محبوب ترین و حتی مشهورترین بازی Endless Runner بدانیم. یک بازی فوق العاده جذاب با گرافیکی روان و دوست داشتنی که با ارائه‌ی محیطی روان و خوش رنگ، کاربران‌ را روزها و شاید ماه‌ها درگیر خود می‌کند. در بازی Subway شما در نقش پسری خواهید بود که روی مترو‌های شهر با اسپری‌های رنگی نقاشی می‌کند و نگهبان متروها نیز همراه سگ خود به دنبال او می‌افتد. بازی تا زمانی که توسط این مامور سنگین وزن(!) دستگیر نشوید ادامه خواهد داشت که البته با پیش روی هر چه بیشتر در بازی، سرعت بازی نیز بسیار بالاتر خواهد رفت و ادامه دادن مسیر را بسیار دشوار می‌کند. در Subway با جمع آوری سکه‌ها می‌توانید شخصیت‌های مختلفی را خریداری کنید یا برای آن‌ها لباس‌های متفاوت بخرید. امکاناتی همچون موشک سرعت دهنده، اسکیت و… نیز در بازی وجود دارند که با همین سکه‌ها قابل دریافت خواهند بود. برای دانلود این بازی از لینک‌های زیر استفاده کنید.

Sonic Dash

soniyc1

Sonic Dash یکی دیگر از سری بازی‌های Sonic است که این بار در سبک Runner وارد شده تا شاید بتواند ناکامی نسخه‌های مختلف پیشین را به فراموشی بسپارد. سبک بازی Sonic Dash نیز مانند دیگر بازی ها، به صورت دویدن در یک مسیر بی پایان است که البته در Sonic Dash شما توسط شخصیت دومی دنبال نمی شوید و تنها در صورتی که به موانع برخورد کنید بازی به پایان خواهد رسید. حلقه‌های طلایی معروف سونیک در این بازی نیز وجود دارند و به نوعی نقش سکه را برای خرید قابلیت‌های ویژه ایفا خواهند کرد. از آنجایی که سونیک همیشه به یک جوجه تیغی پرسرعت معروف بوده است، سرعت بازی Sonic Dash نسبت به عناوین هم سبک خود کمی بیشتر بوده که این موضوع با انتقاد‌های بخشی از کاربران مواجه شده است چراکه به گفته‌ی آن‌ها سرعت بازی گاهی آنقدر بالا می‌رود که چشم قادر به تشخیص زیبایی‌های بصری بازی نیست. برای دانلود Sonic Dash از لینک‌های زیر استفاده کنید. (بازی نیازمند دیتا است)

Temple Run 2

tmp1

Temple Run 2 یکی دیگر از بازی‌های Runner است که در آن، شما در معبدهای قدیمی و محیطی کهن قرار دارید و باید از هیولاهایی که از درون یکی ازین معابد بیرون آمده است فرار کنید. سبک بازی Temple Run 2 با دیگر بازی‌ها کمی متفاوت است چرا که در بازی‌های دیگر مانند Subway، مسیر پیش روی شما به صورت یک مسیر مستقیم است اما در Temple Run 2 شما با پیچ‌های مختلفی رو به رو خواهید شد که به کل جهت مسیر شما را تغییر خواهند داد. با وجود آنکه Temple Run 2 نیز جزو بهترین عناوین بازی در این سبک است و از تنوع بیشتری نسبت به Subway برخوردار است، اما امتیاز، تعداد دانلود و تعداد رای دهندگان آن از بازی Subway Surfers کمتر است. که شاید دلیل آن، قدیمی تر بودن بازی Subway و وجود محیطی شادتر و امروزی‌تر در آن باشد. با این حال Temple Run 2 نیز به جرات یکی از بهترین عناوین Endless Runner است که می‌تواند مدت‌های طولانی شما را درگیر خود کند.

Asphalt Overdrive

asph1

Asphalt Overdrive نیز یکی دیگر از بازی‌های Runner در این لیست است که البته نسبت به تمام بازی‌های مورد بحث و حتی دیگر بازی‌های شرکت سازنده، دارای یک تفاوت جالب است. در این بازی و بر خلاف نام Runner (دونده) خبری از یک انسان دو پا نیست و شما باید به جای یک فرد، کنترل یک ماشین را بر عهده بگیرید و برای برخورد نکردن با ماشین ها، به لاین چپ، راست یا وسط حرکت کنید. بر خلاف آنچه که در ابتدای این بازی تصور می‌شد، Asphalt Overdrive موفق به کسب تعداد دانلود بالایی شد و به نوعی یک ریسک موفق برای سازندگان آن به حساب آمد. البته یکی از نقاط منفی بازی الزام آنلاین بودن شما است و در صورتی که ارتباط اینترنتی شما به هر دلیلی برقرار نباشد، Asphalt Overdrive اجرا نخواهد شد. برای اجرای این بازی نیازمند اندروید ۴ به بالا خواهید بود و می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به دانلود آن بپردازید. (بازی نیازمند دیتا است)

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *