مردی پس از ۴۵ دقیقه مرگ کامل مغزی زنده شد

مردی پس از 45 دقیقه مرگ کامل مغزی زنده شد

یک راننده تراک در اوهایو با زنده شدن پس از ۴۵ دقیقه مرگ کامل ، کارکنان بیمارستان را شوکه کرد . برایان میلر ۴۰ ساله اهل اوهایو ، مشغول باز کردن درب پشت کامیونش بود که احساس کرد فشار زیادی به قلبش وارد شده و حالت گیجی به او دست داده است که بلافاصله با ۹۱۱ تماس گرفت و به آن ها گفت که فکر می کند سکته نموده است .

پس از رسیدن به بیمارستان و معاینه ، پزشکان متوجه شدند که رگ های او کاملا بسته شده است ، دکترها با زحمت توانستند او را احیا و رگ ها را باز کنند ، اما پس از دقایقی قلب او بطور دیوانه واری شروع به تپش کرده و قادر به خون رسانی نبود . ضربان قلب ، نبض و فشار خونش قطع شد . دکترها ۴۵ دقیقه تلاش کردند با CPR او را مجددا احیا کنند اما هیچ موفقیتی حاصل نشد .

مردی پس از 45 دقیقه مرگ کامل مغزی زنده شد

اما پس از دقایقی که پزشکان عمل احیا را متوقف کرده و مطمئن شدند او مرده است ، بهوش آمد و پس از بهبودی او از تجربه عجیبش صحبت کرد و گفت در طی آن مدت در یک دنیای آسمانی بوده است و گفت اطمینان دارد که زندگی پس از مرگ وجود دارد .

او گفت :

تنها چیزی که بخاطر می آورم این است که نوری را دیدم و شروع به قدم زدن به طرف نور را نمودم . در مسیری که قدم می زدم دو طرفش پر از گل بود و ناگهان مادرم را دیدم که چند سال پیش فوت کرده بود . او بی نهایت زیبا بود . او مرا در آغوش گرفت و گفت تو اینجا چکار می کنی ، الان وقت تو نرسیده که اینجا باشی و باید تو را برگردانیم تا کارهایی که هنوز انجام نداده ای را انجام دهی .

بعد از ۴۵ دقیقه ضربان قلب او بدون هیچ دلیلی شروع به کار نمود و کم کم بقیه ارگان هایش احیا شدند . پزشکان که از این موضوع حسابی متعجب و در شوک بودند ، گفتند که مغز او برای ۴۵ دقیقه اکسیژن نداشت و یکی از آن ها گفت به جرات می گویم تا کنون چنین چیزی را ندیده ام که فردی پس از ۴۵ دقیقه مرگ کامل زنده شود .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *