مشاهده اشیاء پرنده ناشناس در طول تاریخ

مشاهده اشیاء پرنده ناشناس در طول تاریخ

o-UFOSOCCUPANTSVIETNAM-facebook

۸۰ میلادی : هنگامی که امپراتور روم اگریکولا در سفر اسکاتلند بود در شبی زمستانی شعله های عجیبی در آسمان بر فراز جنگل کالدون مشاهده می کند. تمام آسمان روشن شده بود و زمانی که هوا صاف بود یک کشتی آسمانی هر شب با سرعتی زیاد در آسمان پرواز می کرد!

۹۸ میلادی :هنگام  غروب آفتاب در آسمان رم صفحه ای درخشنده  ظاهر گشت و سپس به سمت مشرق رفت!

۳۹۸  میلادی :چیزی شبیه به کره ای سوزان که شمشیری از ان خارج شده بود بر فراز اسمان شهر بیزانس مشاهده شد. به نظر می رسید که این جسم پرنده از بالاترین نقطه آسمان زمین را لمس می کرد. چیزی که تا کنون دیده نشده.

۷۷۶ میلادی : افرادی که در بیرون کلیسا ایستاده بودند دو صفحه درخشان بزرگ قرمز رنگ را بر فراز کلیسا مشاهده کردند که در حال مانور بودند. بسیاری از مردم با دیدن آنها وحشت زده شدند و از قلعه فرار کردند!

۸۱۰  میلادی : سنت گریگوری به نقل از الکویین منشی و مورخ شارل مگنه و مولف کتاب ویتا کارولی در قسمت سی و یکم کتابش اظهار داشته که در سال ۸۱۰ هنگامی که از شهر اخن المان دور می شده یک شیء گرد و بزرگ درخشان را در اسمان مشاهده کرده که از سمت شرق به غرب پرواز می کرده است. این شیء آنقدر بزرگ بوده که اسبهای سلطنتی رم کرده و باعث زمین خوردن و زخمی شدن شارل مگنه می شوند!

۱۲۳۵ میلادی : ژنرال یوریتسوم ژاپنی در روز ۲۴ سپتامبر این سال در کمپ نظامی خود بود که واقعه ای عجیب روی داد. در هنگام شب و صبح روز بعد نورهایی در آسمان مشاهده می گردند که مانورهایی را در آسمان انجام می دادند. ژنرال از طالع بینانی که همراه او بودند علت ان واقعه را جویا می شود و آن ستاره شناسان دانشمند با خونسردی باشخ میدهند که این وقایع طبیعی هستند و وزش باد هنگام سحرگاهان باعث می شود ستارگان در آسمان به رقص درآیند!!

۱۲۳۹ میلادی : ۲۴ جولای – انگلستان  قبل از دمیده شدن ستارگان یک شیء درخشان در آسمان ظاهر شد و به نظر می رسید که می تواند بروی هر دو سمت خود پرواز کند. این جسم بزرگ ابتدا از جنوب به سمت بالا پرواز کرد و فورا با گردشی سریع به سمت شمال پرواز می کند. ان جسم طوری پرواز می کرد که به نظر می رسید با هر سرعتی که بخواهد می تواند پرواز کند. بدین ترتیب به اعماق آسمان پرواز نمود!

۱۲۵۴ میلادی : در نمیه شب هشتم ماه یک شب پر ستاره ناگهان یک کشتی عظیم در آسمان ظاهر گشت. این کشتی مجلل با نورهای رنگی بود. راهبان سنت البان برای مدتی طولانی این کشتی را مشاهده کردند اما آن جسم از نظر ناپدید شد!

۱۲۹۰ میلادی : در بایلند یورک شایر شمالی در انگلستان هنگامی که راهب بزرگ و دیگر راهبان مشغول خوردن غذا بودند یک شیء مسطح و دایره ای شکل نقره ای رنگ و درخشان بر فراز کلیسا به پرواز درآمد و باعث وحشت راهبان گردید!

۱۳۳۲ میلادی : در ساعات اولیه شب در اگزبریچ انگلستان ستونی نورانی در آسمان مشاهده شد. این شیء از آسمان جنوب برخاست وبا حرکتی آرام به سمت شمال رفت. در جلوی این شیء عجیب دوکی شکل نوری قرمز رنگ به سمت جلو ساطع می شد. سپس آن جسم سرعت گرفت و در اعماق آسمان ناپدید گشت!

۱۴۹۲ میلادی : ساعت ۱۰ شب ۱۱ اکتبر کریستوف کلمب و همسفرش پدرو گوتیرز هنگامی که بر عرشه کشتی سانتا ماریا ایستاده بودند شیء درخشانی را در دوردست مشاهده کردند. این شیء در تمام طول شب چندین بار مشاهده شد و مرتبا بالا و پایین می رفت. کریستف کلمب قبل از اینکه به خشکی برسد به مدت چهار ساعت شاهد پرواز آن شیء بود.  به نظر او این نشانه  رسیدن آنها به خشکی بود!

۱۵۲۸ میلادی : مردم شهر سیژ در اوتریخت هلند با دیدن یک صلیب زرد رنگ و پرنده وحشت زده شدند. چرا که آنها تصور می کردند دشمن به شهر حمله کرده است.

۱۵۵۴ میلادی : در ساعات ۶ تا ۸ صبح ۱۰ مارس در فرانسه در اطراف ماه یک نقطه نورانی دیده شد که از خود نورهایی پخش می کرد و صدایی گوشخراش داشت و مانند نوک یک پیکان به نظر می رسید که از یک پهلوی خود به پهلوی دیگر می چرخید!

۱۶۴۳ میلادی :۱۱ مارس این سال وقایع نگاری به نام جان ایولین درانگلستان گزارش می دهد که :  من نباید فراموش کنم که چه چیز مارا در شب قبل بی نهایت و حیرت زده کرد. جسمی نورانی مانند ابر و به شکل یک شمشیر که نوک آن سمت شمال بود در آسمان مشاهده شد. این شیء مانند ماه آرام بود و بقیه آسمان نیز صاف و آرام بود. این جسم ساعت ۱۱ شب تا ۱ بامداد در آسمان دیده شد و در نهایت به سمت جنوب انگلستان پرواز نمود!

۱۷۰۰ میلادی : از تمدن سرخپوستان آمریکا گزارش می رسد که موجودات انسان گونه درخشانی وجود داشته اند که سرخپوستان را با یک لوله مخصوص!(سلاح اشعه ای) فلج می کردند. و نیز در تاریخ این سرخپوستان آمده است که برخی از زنان سرخپوست با گروهی از این مردان ستاره ای ازدواج کرده اند!

۱۷۴۲ میلادی : یکی از اعضای انجمن سلطنتی انگلستان می نویسد : در ۱۶ دسامبر این سال من از منطقه جیمز پارک عبور می کردم که ناگهان نوری از پشت درختان و خانه ها از سمت غرب و جنوب به آسمان برخاست که مانند یک موشک بزرگ به نظر می رسید. وقتی که آن شیء تا ۲۰ درجه از دید من اوج گرفت به حالت افقی در آمده و به سمت شمال و شرق به پرواز کرد. آن شیء بسیار نزدیک به نظر می رسید و حرکتش آرام بود. من حدود نیم مایل آنرا با چشمانم تعقیب کردم. یک شعله در قسمت عقب آن نمایان بود. انتهای آن مانند ردیفی از میله های آهنین به نظر می رسید. و در یک نقطه از آن شیء سیلندر مانند دنباله های نور ساطع می شد. به طوری که نیمی از طول آن کاملا شفاف به نظر می رسید. سر آن شیء به اندازه ۳ درجه نسبت به قطر آن و دم آن نیز به اندازه سه درجه نسبت به طول تخمین زده می شد.

۱۷۹۰ میلادی : از فرانسه چنین گزارش شده که در خلال تابستان یک بازرس پلیس به نام لیابوف شاهد بود که یک کره نورانی بزرگ بر فراز فارملند در حال پرواز است. این کره نورانی سپس فرود آمد و مردی از آن خارج شد که به زبانی نا مفهوم سخن می گفت. بعد از این حادثه آن کره ناگهان منفجر شد و آن مرد نیز ناپدید گردید! این واقعه توسط بسیاری از مردم ان زمان رویت شده و به خوبی نیز ثبت گردیده است.

منبع:vmrpcr.ir

۱۵۰۰ سال قبل از میلاد : فرعون تاتموس سوم دوایر پلید و ناآرام درخشانی را در پهنه آسمان نظاره می کند.

۳۲۹ سال قبل از میلاد : اسکندر مقدونی اعلام می کند که هنگامی که لشگریان وی در حال عبور از رودخانه جاکارتس بودند دو شی پرنده در آسمان ظاهر شده و چندین بار به سمت لشگریانش حمله بردند به طوری که  باعث رم کردن اسب ها و فیل ها و متواری شدن سربازان گردیدند. و سربازان تا روز بعد از عبور از رودخانه منصرف گشتند. آنها این حادثه را حادثه ای شیطانی که باعث شکستشان خواهد شد پنداشتند.

۱۷۰ سال قبل از میلاد : ناوگانی تماشایی از کشتی های پرنده در آسمان لانوپیوم مشاهده گردیدند.

۹۹ سال قبل از میلاد : هنگامی که لیویوس تروسو مشغول خواندن اعلامیه جنگ در ابتدای شروع جنگ ایتالیا بود صدای عظیمی از اسمان شنیده شد و کره ای از اتش در اسمان شمالی در قلمرو اسپولتوم ظاهر می شود که رنگ طلایی دارد. سپس به نظر می رسد که بزرگ تر شده و از زمین به سمت آسمان می رود. درخشندگی اش طوری است که خورشید را تحت الشعاع خود قرار می دهد. پس از آن به سمت مشرق رفته و ناپدید می شود.

۴۲ سال قبل از میلاد : از روم گزارش می رسد که چیزی شبیه به یک نوع سلاح با صدایی عظیم از زمین بر می خیزد و به اسمان میرود! (ایا نوعی موشک رویت شده بود یا نوعی سفینه؟)

 ۷۰ میلادی : در ۲۱ ماه May این سال یک شبح شیطانی در ابعادی باور نکردنی قبل از غروب آفتاب در آسمان ظاهر گشت. نیروهای نظامی شهرها را محاصره کردند و سلاح هایشان را به سمت ّسمان نشانه رفتند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *