منتظر اخبار هیجان‌انگیزی از مجموعه Yakuza در سال آینده باشید

مجموعه Yakuza

مجموعه Yakuza با دو عنوان جدید در سال ۲۰۱۷، سال موفقی را پشت سر گذاشت و علاوه‌بر آن نسخه‌های جدیدی نیز از این مجموعه معرفی شدند که هنوز عرضه نشده‌اند.

 

بنابر صحبت‌های تهیه‌کننده این سری و یکی از عوامل اجرایی شرکت سگا، «توشیهیور ناگوشی» (Toshihiro Nagoshi)، نسخه‌هایی از این مجموعه در دست ساخت قرار دارند که هنوز معرفی نشده‌اند.

ناگوشی طی مصاحبه‌ای که به مناسبت سال جدید با سایت ژاپنی ۴Gamer داشته بیان کرد که سگا در سال ۲۰۱۸ بر روی عرضه عناوینی که پیش از این معرفی کرده است تمرکز خواهد داشت ولی بازی‌هایی نیز وجود دارند که هنوز معرفی نشده‌اند و از طرفداران خواست تا در سال آینده منتظر این اخبار باشند.

همچنین چندی پیش کارگردان بازی Yakuza Kiwami 2 خبر از ساخت عنوانی با نام رمز Shin Ryu Ga Gotoku داد که بازی معرفی نشده‌ای از مجموعه Yakuza است، اما تاریخ معرفی آن هنوز مشخص نیست. تنها اطلاعاتی که از این عنوان داریم به این محدود است که Shin Ryu Ga Gotoku یک دنباله محسوب می‌شود که شخصیت اصلی این سری را کنار گداشته و در آن به شخصیت «کاسوگا ایچیبان» (Kasuga Ichiban) با بازی «کازوهیرو ناکاتانی» خواهند پرداخت.

سگا سال نسبتا خوبی سپری کرده و عناوینی مثل Persona 5 و Yakuza Kiwami 1 را عرضه کرده است که با استقبال بسیاری خوبی مواجه شدند. علاوه‌بر دو بازی از مجموعه Yakuza، باید منتظر Valkyria Chronicles 4 و Hokuto Ga Gotoku نیز باشیم.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *