موفقیت از صفر تا رسیدن به مدیر یک کمپانی بزرگ

موفقیت

بسیاری از کاربران از اینفو درمورد موفقیت سوال کردند ، و از اینفو خواستند تا مقاله ای در زمینه موفقیت از صفر تا صد منتشر کنیم . در این مقاله قصد داریم تا نکاتی ناب و کمیاب را بیان کنیم که به شما کمک میکند تا از صفر شروع کنید و به موفقیت های بزرگ برسید . در ادامه همراه با اینفو باشید .

وقتی دوستانتان به تفریح میروند ، خوشگذارانی میکنند ، یا استراحت میکنند : شما میتوانید برروی کسب و کار خود تمرکز کنید و آن را راه اندازی کنید .

اگر فکر میکنید تلگرام بعدی را شماخواهید ساخت و یا بنیانگذار شبکه اجتماعی به بزرگی اینستاگرام میتوانید باشید و یا مسنجری به قدرتمندی اسنپ چت میتوانید بنویسید در قدم اول باید بگویم که ولگردی در شبکه های اجتماعی را رها کرده و به فکر راه اندازی کسب و کار خود باشید !

بدون فکر جلو نروید ! همیشه فکر کنید …..

اگر رویای رسیدن به جایگاه های بزرگ همچون مدیریت یک کمپانی بزرگ را در سر خود می پرورانید ، باید بگویم که در اولین قدم باید ایده ای برای پیاده سازی آن داشته باشید اما ایده به تنهایی کافی نیست ! باید درمورد روابط مدیریت و پیرامون اهداف خود تحقیقات جامعی را انجام دهید که این می تواند قدم بعدی برای موفقیت شما باشد .

ازکم شروع کنید ، قدم های کوچک بردارید اما بزرگ فکر کنید !

هرچند ایده ها  و رویاهای بزرگی را در سر باید داشته باشید ، اما باید بدانید که برای شروع باید قدم های کوچک بردارید . بزرگ فکر کنید اما کوچک شروع کنید و قبل از هرچیز باید باور داشته باشید که ایده شما به اندازه کافی میتواند موفقیت به دنبال داشته باشد .

افراد باتجربه را در کنار خود داشته باشید

از افراد باتجربه در زمینه ایده خود کمک بگیرید ، مهم نیست که افراد باتجربه حتما افراد با سن بالا یا از شما بزرگتر باشند ، گاهی وجود افراد کم سن و سال اما با تجربه نیز میتواند راهگشا باشد .

خود را تحت فشار بگذارید

اگر از شغل فعلی خود راضی نیستید یا مثل فریلنسر ها دوست ندارید امرونهی کارفرما را داشته باشید و در واقع دوست دارید تا رئیس کار خود باشید ، به صراحت میگویم که از کار فعلی خود دست بکشید ! و به فکر کسب وکار جدید و مورد علاقه خود باشید . کسب وکاری که حتی در وقت استراحت نیز به آن بپردازید .

واضح تر بگویم : هر کجا و هرزمان به فکر توسعه آن با علاقه باشید !

زودتر از دیگران از رخت خواب برخیزید

توماس جفرسون میگوید :

۵۰ سال است که قبل از طلوع آفتاب از خواب برمی خیزم

تیم کوک مدیر بازاریابی اپل ، ایمیل های بازاریابی کمپانی را صبح زود حدود ساعت ۴:۳۰ ارسال میکند .

اگر شما زودتر از دیگران برخیزید ، علاوه براینکه بیشتر از دیگران به کارهای خود میتوانید رسیدگی کنید ، احساس عزت نفس بیشتری دارید .

روی برند سازی شخصی خود کار کنید

جف بزوس مدیر بزرگترین سایت خرده فروشی جهان (آمازون ) می گوید :

برند همان چیزیست که شما در اتاق نیستید و پشت سر شما می گویند .

اکثر افراد سعی براین دارند تا در شبکه های اجتماعی به دنبال کاربر و مشتری برای خود بگردند . بارها با صفحات فروش محصولاتی روبه رو شده ایم که تنها یک صفحه بوده اند !

بهترین توصیه ای که به شما می توانیم بکنیم آن است که روی برند سازی شخصی خود کار کنید .

وبسایت بهترین گزینه برای برندسازی است  . وبسایت به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا به برند ها کمک میکند تا محصولات و خدمات خود را به گونه ای که میخواهند معرفی کنند .

 تولید محتوا پیرامون محصولات خود را فراموش نکنید

حالا که تصمیم گرفتید روی برند سازی خود کار کنید ، در گام بعدی باید به فکر تولید محتوا باشید !

محتوا شیرینی به کسب و کار شما اضافه میکند . محتوای شما باید به گونه ای باشد که کاربر حس آن را نکند که تبلیغ برند شماست و یا تحمیل محصول از طرف شما درحال انجام است . محتوای شما انقدر باید هوشمند باشد که کاربر پس از مطالعه ، خودش تصمیم بگیرد که از محصول شما استفاده کند یا نه !

درباره برند خود با اطرافیان خود صحبت کنید

بگذارید تا دیگران درمورد برند شما بدانند . خواهر ، مادر ، پدر ، برادر و افراد فامیل باید در مورد برند شما و کسب و کارتان خبر داشته باشند . بگذارید بدانند که شما یک برند جدید در بازار هستید !

صبور باشید ! عجله نکنید !

در دنیای دیجیتالی زندگی میکنیم که کاربران وقت زیادی را در اینترنت و خصوصا شبکه های اجتماعی صرف میکنند ولی درعین حال تنبل هستند !

حالا چرا تنبل ؟

جواب واضح است ، کاربری که قرار است مشتری شما شود در نگاه اول به وبسایت و صفحه شما در شبکه های اجتماعی به کسب و کار شما اعتماد نمیکند . و به وسیله برندسازی که در موارد بالا گفته شد و پرس و جوهایی که در مورد برند شما انجام میدهند ، ممکن است خرید انجام دهند .

دقت کنید ” ممکن است خرید انجام دهند ” !

بسیاری از کسب وکار های نوپا به خاطر وضعیت موجود ، تا مرحله ای از رشد را طی میکنند اما چون به درآمد زایی و یا نتیجه مطلوب نمیرسند به سرعت دست از کار کشیده  و اعلام ورشکستی میکنند !

بیل گیتس میگوید :

افراد برای یک سال آینده خود برنامه سنگین و دست بالایی را برای اجرا دارند اما اگر از آنها بپرسید که برای ده سال آینده خود چه برنامه ای چیده اید ، هیچ حرفی برای گفتن ندارند !

این جمله نشان میدهد که بیش از ۹۰ درصد کسب وکار ها به خاطر صبوری و پشتکاری که در کار خود ندارند ، به شکست میرسند .

حالا وقت پولسازیست ! به فکر درآمد باشید

الآن وقت درآمدزایی شماست . باید بدانید که بارعایت ۹ نکته بالا و خصوصا برند سازی که برای خود انجام داده اید ، الان وقت برداشت محصول است ! پس از برند سازی به فکر درآمدزایی باشید هرچند کم ، اما درآمد داشته باشید ! وگرنه باید به فکر مرگ کسب و کار و برند خود باشید .

با یک میلیونر یا فرد موفق در عرصه خودتان ارتباط داشته باشید

سعی کنید با یک فرد میلیونر موفق و یا به اصطلاح خود ساخته ، یا یک فرد موفق در عرصه خودتان ارتباط داشته باشید و از او بخواهید تا شما را راهنمایی کند تا به موفقیت برسید . شاید بپرسید که چرا باید اینکار را انجام بدهیم ؟ واضح است : برای اینکه بدانید رمز موفقیت آنها چیست !

خب اگر کنجکاو شدید تا بدانید رمز موفقیت همه افراد موفق و میلیونر های خود ساخته چیست من در یک جمله به شما میگویم:

سخت کوشی و ایمان به موفقیت است .

 فکر میکنید تاچه حد میتوانید موفق باشید ؟ موانع و سکوهای پرش به سوی موفقیت چه چیز هایی هستند ؟ آیا رسیدن به موفقیت سخت است ؟ نظرات خود را با اینفو و کاربران در میان بگذارید .

منبع : ترجمه اختصاصی تیم اینفو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *