ناحیه پالپا در دشت های نازکا پرو و یک راز سر به مهر

nazka

ناحیه پالپا در دشت های نازکا پرو و یک راز سر به مهر ، بر خلاف سایر کوه ها ، قسمت فوقانی این کوه ، تراشیده شده انگار کسی می خواسته یک باند فرود درست کند . اما چه کسی و با چه وسیله ای ؟

این کوه و کلا دشت های نازکا تا دهه ۵۰ میلادی ناشناخته بود و هیچکس هیچ اطلاعی از عجایب موجود در آنجا نداشت ، تا اینکه در دهه ۵۰ یک نفر با هواپیما از فراز آنجا عبور کرد و آنچه را به چشم می دید باور نمی کرد ، دشت هایی پر از خطوط موازی و متقاطع که بعضا تا کیلومترها امتداد داشتند ، از آن گذشته ،اشکال عجیب و بزرگ از انسان و حیوانات و هندسی که به هیچ وجه از روی زمین قابل مشاهده نبود ، گمانه زنی های زیاد و بحث های فراوانی در این زمینه آغاز شد ، عده ای آن را کار فرازمینی ها ، برخی آن را کار انسان برای آدرس دهی به فرازمینی ها و برخی دیگر صرفا آن را نقش هایی آیینی مردمان باستانی آن ناحیه دانستند . اما فایده تصویری که نتوان آن را مشاهده کرد چه هست؟

نکته دیگر نحوه ترسیم این اشکال است ، چگونه انسان های چند هزار سال پیش بدون هواپیما و جی پی اس توانسته اند آن ها را بسازند ؟ ناگفته نماند ، برخی با وسایلی مثل طناب و میخ توانسته اند ، این اشکال را در سالیان اخیر بوجود آوردند ، اما سوال اصلی همچنان بی پاسخ است ، چرا انسان های اعصار کهن این اشکال را به وجود آورده اند ؟

نظریه پردازان بیگانگان باستانی معتقدند که این اشکال راه ارتباط انسان ها با موجودات فرازمینی بوده است . در آمریکای جنوبی تمدن مایاها و اینکا دانش حیرت آوری از نجوم داشته اند ، تقویم مایاها یکی از دقیق ترین تقویم ها به شمار می رود و این تمدن ها در همین نقاط می زیسته اند ، سراسر بقایای تمدنی آن ها مملو از عجایب و اسرار است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *