نازی ها در قطب جنوب – پایگاه ۲۱۱

گفته می شود نازی ها پس از شکست در جنگ بسیاری از این سلاح ها را نابود کردند و برخی از آن ها را در پایگاه های مخفی خود مخفی کردند. آن ها حتی بسیاری از دانشمندان خود را برای جلوگیری از انتقال اطلاعات بدست آمده خود به قتل رساندند تا مدارک و اسناد این اطلاعات بدست متفقین نیافتد.

پایگاه ۲۱۱ از معروفترین پایگاه ها در نظر بسیاری از یوفولوژیست ها است. حتی تا امروز هم دانشمندان در قطب جنوب نتوانستند اثری از این پایگاه پیدا کنند.

طرفداران وجود این پایگاه تنها به تصاویر قدیمی از افرادی از حزب نازی در قطب جنوب و چندین عکس و فیلم از جنگ آمریکا در قطب جنوب اکتفا کرده و این مدارک را دلیل وجود این پایگاه می دانند.

اما در حقیقت چه چیزی آنجاست؟ آیا واقعا پایگاهی از نازی ها به همراه تمامی سلاح های مخفی آنها در قطب جنوب وجود دارد؟ یا همه ی این داستان ها داستانی تخیلی و یا فریبکاری بیش نیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت اینبار هم گوگل به کمک یوفولوژیست ها آمده است!

در تصاویری که در این مطلب برایتان قرار داده ایم می توانید دریچه ی بزرگی را در میان کوه ها در قطب جنوب مشاهده کنید. این دریچه که کاملا مشخص است که ساخت دست بشر است گمانه زنی هایی را در مورد پایگاه ۲۱۱ به وجود آورده است.

فکر می کنید این تصاویر جعلی هستند؟ خودتان در گوگل ارث این مکان را مشاهده کنید!

این  مکان با مختصات :

۶۶°۳۶’۱۲٫۵۱″S
۹۹°۴۳’۱۱٫۴۳″E

در گوگل ارث قابل مشاهده است.

antartika211-3_4227313849549313129

antartika211_28802138495492514091

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این محل ظاهرا تونلی است که بر اثر مرور زمان دهانه ی آن دچار خرابی شده اما همچنان مشخص است که ساخت دست بشر است و نسبت به ابعاد بزرگ آن ظاهرا برای ورود اشیا بزرگ مثل بشقاب پرنده ها بسیار مناسب است.

شما چه فکر می کنید؟ آیا پس از ۶۸ سال این پایگاه دوباره پیدا شده است؟

جالب است بدانید با وجود این همه گمانه زنی ها و این تصاویر هنوز گروهی حاضر به سفر به این مکان نشده است! به همین دلیل در مورد این تصاویر ماهواره هم مدارک قانع کننده ای در دسترس نیست.

 +رمز گشایی تصاویر:

بر اساس مطالعه و فرستاده شدن گروهی به این محل مشخص شد که این تصویر متعلق به یک دریاچه ی یخ زده در کوه می باشد.ظاهرا این دریاچه کوچک بر روی این کوه قرار دارد و به دلیل ۲ بعدی بودن تصاویر امکان تشخیص وجود نداشته است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *