نسخه بازسازی شده بازی Patapon 2 در سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود

بازی Patapon 2

سال ۲۰۱۸ برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ پر از عناوین بازسازی شده قدیمی همانند بازی Patapon 2 و بازی دوست‌داشتنی Medieval است.

در مراسم ۲۰۱۷ PlayStation Experience، سونی اعلام کرد که نسخه بازسازی شده بازی Patapon 2 در سال ۲۰۱۸ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. رزولوشن این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴، ۱۰۸۰p و بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو، ۴K خواهد بود. تاریخ انتشار دقیق این بازی به احتمال زیاد در سال آینده اعلام خواهد شد.

بازی Patapon 2 در سال ۲۰۰۸ به صورت انحصاری بر روی کنسول PSP منتشر شد. نسخه بازسازی شده این عنوان شامل نزدیک به ۱۰۰ ماموریت مختلف، چند شخصیت قابل بازی جدید و یک شخصیت کاملا قابل شخصی‌سازی جدید خواهد بود. بازیکنان می‌توانند سبک مبارزه مخصوص خودشان را برای این شخصیت انتخاب کنند و قابلیت‌های جدید و کلی موارد دیگر را به دست بیاورند. علاوه‌بر موارد ذکر شده سه دستور و معجزه (Commands و Miracles) جدید به بازی اضافه خواهند شد که در مبارزه با باس‌های مختلف بازی به شما کمک خواهند کرد.

نسخه بازسازی شده بازی Patapon 2 گرافیک هنری بسیار زیبایی دارد که به لطف گرافیست هنرمند، «رولیتو» (Rolito)، طراحی شده و بسیار زیبا‌تر از نسخه بازسازی شده اولین بازی Patapon است که در ماه آگوست امسال برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *