نسخه بتای پیام رسان واتس اپ چه قابلیت های جدیدی دارد؟

به تازگی خبری مبنی بر افزودن برخی از قابلیت های اپلیکیشن اسنپ چت به پیام رسان محبوب واتس اپ در فضای مجازی منتشر شده است. البته این اولین باری نیست که سرویس های تحت تملک فیسبوک به کپی برداری از قابلیت های نرم افزار اسنپ چت می پردازند. در ادامه با اینفو همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی نماییم.

چندی پیش خبری در وب سایت اینفو مبنی بر استفاده از قابلیت story  در برنامه اینستاگرام برایتان منتشر نموده بودیم و شرح دادیم که این قابلیت از نرو افزار اسنپ چت کپی برداری شده است.

whats-app-drowing-snap-chats

به تازگی یکی از اعضای ردیت با نام کاربری armando_rod خبری مبنی بر استفاده قابلیت های اپلیکیشن اسنپ چت در نسخه بتای پیام رسان واتس اپ اشاره نموده، به نظر می رسد این کاربر اولین کسی است که این قابلیت را کشف کرده است.اینستاگرام

البته همانطور که گفتیم این قابلیت ها (رسم نقاشی بر روی تصاویر و استفاده نمودن استیکر ها بر روی تصاویر) فعلا در نسخه بتای این پیام رسان وجود دارد و نمی توان با اطمینان عنوان نمود که حتما در نسخه نهایی نیز اعمال می شوند.

whats-app-drowing-snap-chats

با توجه به این که واتس اپ محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان حال حاضر در دنیاست، واضح است که افزوده شدن این قابلیت می تواند با استقبال چشمگیر کاربران مواجه گردد. در صورتی که شما نیز دوست دارید این قابلیت های جدید را تجربه نمایید کافیست با مراجعه به لندینگ پیچ تست بتای واتس اپ در آن ثبت نام نمایید و این نسخه از پیام رسان واتس اپ را دریافت نموده و به عنوان یک توسعه دهنده به تست آن مشغول شوید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره نسخه بتای این پیام رسان و همچنین قابلیت های جدید آن با مجله اینترنتی اینفو در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *