نژادهای خزنده در عصر باستان

نژادهای خزنده در عصر باستان

نژادهای خزنده درحقیقت آنگونه که به طوراغراق آمیزی قدرتمند تصور میشوند نیستند. خیلی از متون قدیمی دائما به قدرت نژاد مار گونه ای اشاره میکند که بشر را تحت کنترل خود درمی آورند که البته همگی هم اساطیری بی اساس نمیباشند .به همه شما به گونه ای القا شده که باور داشته باشید انسانها در زمانهای قدیم کند ذهن و ابله بوده اند واساطیر باستانی براساس همین کند ذهنی و سادگی تصورات بشر بنا شده است!نه !انسان در عصر باستان نه کندذهن بوده نه دیوانه.

رپتیلیانها طوری از فرهنگی به فرهنگ دیگر القا کرده اند که آنها بوجود آورنده مذاهب زمینی بوده اند .بنابراین خیلی از مکاتب برپایه خدایان مارگونه بنا شدند .

مثلا در آسیا ״  Dragon״ ،اژدها – درعرفان ״  Archon״ – و درهند ״ Naga ״ که عمدتا بر اساس خزنده ها بنا شده اند و حتی در مواردی خزنده ها مستقیما مورد پرستش واقع میشوند . آنها نمیخواهند مستقیما به تصویر کشیده شوند بنابراین انسانها عمدتا از سنبل آنهابرای مجسم کردن آنها استفاده میکنند .

و اما چیزی که مهم است اسناد و مدارک قدیمی زیادی عمدا از بین رفته اند ویا تحریف شده اند !بنابراین مدارک بسیاری از گذشته واقعی بشریت حذف گردیده است!

dracmrph2

dracmrph2-1

dracmrph2-2

anunnaki-5

anunnaki-2

anunnaki-3

 

tlaloc

quetzalcoatl

vinca

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *