نگاتیو و تصاویر مهم از شی پرنده الماس شکل

نیک پاپ و افشای ماجرای نابود سازی نگاتیو و تصاویر مهم از شی پرنده الماس شکل،توسط وزارت دفاع انگلیس

نابود سازی نگاتیو و تصاویر مهم از شی پرنده الماس شکل

نیک پاپ

در ماه آگوست ۱۹۹۰ دو کوهنورد حرفه ای برای کوه پیمایی به ارتفاعات اسکاتلند در نزدیکی کالواین در پیت لوچری رفتند در حین کوه پیمایی ناگهان توجه آن ها به شی عجیبی جلب شد که دقیقا در بالای سرشان در حال هاورینگ ( پرواز ثابت) بود، آن ها که از دیدن این شی الماسی شکل حیرت زده شده بودند برای مدت ده دقیقه آنرا تماشا کرده و سپس یکی از آن ها دوربینش را درآورده و شش عکس رنگی از شی ناشناس پرنده گرفت ، در همان هنگام شی بسرعت از آن منطقه دور شد، اما این دو نفر همچنین ادعا کردند که در آن مدت دو جت جنگنده را در آن حوالی دیده اند که مشغول پرواز در ارتفاع کم و به نظر مشغول بررسی شی بودند و در یکی از تصاویر آن ها جت و شی مرموز با هم دیده می شوند.

این دو کوهنورد تصاویر و نگاتیو را فردای آن روز به یک روزنامه در اسکاتلند برده و تحویل می دهند، این روزنامه هم تصاویر و نگاتیو را مستقیم به وزارت دفاع تحویل می دهد، در این بین وزارت دفاع انگلستان یک نفر را مامور بررسی ماجرا می کند، این فرد نیک پاپ یوفولوژیست و کارمند سابق همین وزارت خانه در مسائل یوفویی است،

نابود سازی نگاتیو و تصاویر مهم از شی پرنده الماس شکل

تصویر بازسازی شده از حادثه

او تصاویر را به مرکز اطلاعات و شناسایی هوایی برای بررسی بیشتر می برد و پس از بررسی آن ها به این نتیجه می رسند که تصاویر واقعی است. نیک پاپ می گوید آن ها بهترین تصاویر از یک یوفو بودند که من تاکنون دیده ام. اما اتفاق عجیب روز بعد می افتد یک افسر عالی رتبه به دفترش آمده و تصاویر و نگاتیو را با دستور از مقامات بالاتر از او گرفته و آن ها را با خود می برد و به گفته نیک پاپ همان روز تصاویر و نگاتیو در دستگاه خرد کننده گذاشته شده و سپس سوزانده می شود .

نیک پاپ می گوید این اقدام باعث شده به این نتیجه برسد که یا شی پرنده ناشناس یک هواپیمای بسیار پیشرفته سری بوده یا یک یوفو ی فرازمینی . او می افزاید برای تحقیق بیشتر به روزنامه اسکاتلندی رفتم تا سراغ کوهنوردها را بگیرم اما آن ها هیچ اطلاعی از هویت آن ها نداشتند و به دلیل حساسیت موضوع اجازه تحقیقات بیشتر را نداشتم . در سال ۲۰۰۹ شبکه پنج انگلستان با کمک نیک پاپ این ماجرا را در مستندی بازسازی نمودند که تصاویری که می بینید بازسازی ماجرا است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *