هدست واقعیت مجازی HTC Vive pro رو نمایی شد

 

 

VIVE_Pro_KV_B_FA.0

به گزارش پایگاه خبری اینفو ،HTC در نمایشگاه CES 2018 از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد . این هدست با نام  HTC Vive pro در نمایشگاه معرفی شد .

Vive pro  نسخه جدید Vive HDM  است و برای علاقه مندان به هدست های مجازی ای است که به دنبال بهترین کیفیت صوتی هستند . این دستگاه دارای صفحه نمایش دوگانه OLED با روزولوشن تصویر ۱۶۶۰ در ۲۸۸۰ میباشد،یعنی ۷۸% افزایش نسبت به Vive HDM داشته است .همچنین این شرکت ادعا میکند که کیفیت گرافیک و متن را نیز افزایش داده است . Vive pro دارای یک هدفون با تکنولوژی پیشرفته شده با یک آمپلی فایر است که کیفیت صدای بالایی را ارائه میدهد ،میکروفون به کار رفته در این دستگاه هم با قابلیت لغو خودکار صدای محیط کیفیت این دستگاه را نسبت به مدل های مشابه خود بالاتر برده است .

vive-wireless-1515405226-Z6iM-column-width-inline

HTC اعلام کرده است که از آداپتور بیسیم Vive Wireless استفاده کرده است ، این آداپتور بی سیم جدید دارای تکنولوژی WiGig اینتل است که باند تداخل ۶۰ گیگاهرتز را برای زمان تاخیر پایین و عملکرد کلی بهتر ارائه می دهد. این شرکت همچنین اعلام کرد طراحی مجدد رادیکال Viveport VR و Vive Video که گفته می شود “وضوح بالاتر، بهبود صوت، راحتی بیشتر، آزادی بی سیم و کشف محتویات همه جانبه” را ارائه می دهد. Viveport VR جدید HTC، ماتریس شرکت را برای اولین بار در VR عرضه می کند – برای مثال این “VR Previews” را به نمایش گذاشته است، که به کاربران  امکان تعامل با محتویات را قبل از خرید می دهد. در زیر هم ویدئویی از این امکانات نمایش داده شده است .  

اینفو در نمایشگاه ۲۰۱۸  CES حضور خواهد داشت تا همه پوشش های ممکن را برای اطلاع رسانی به شما به ارمغان بیاورد، 

فراموش نکنید که ما را دنبال کنید در  padenasite  کانال تلگرامی پادناسایت

پوشش زنده خبری نمایشگاه CES 2018 در تاریخ (۱۹ دی ماه تا ۲۲ ) در مجله اینترنتی اینفو  با ما همراه باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *