همه آنچه در مورد فیفا ۱۹ می دانیم

 

تنها چند ماه از عرضه فیفا ۱۸ گذشته است، با این حال EA در حال کار بر روی نسخه بعدی است.

شما هم از طرفداران سرسخت فیفا ۱۸ هستید؟ البته که هستید! البته تاریخ عرضه فیفا ۱۹ هنوز اعلام نشده است، اما در این جا به برخی از جزئیات این بازی جذاب می پردازیم.

در حال حاضر اطلاعات موجود در مورد فیفا ۱۹ بسیار محدود است، با این حال امروز در اینفو می توانیم موارد زیر را به اطلاع شما برسانیم.

فیفا ۱۹: ویژگی ها

ارتقا یک بازی که بر اساس ورزشی است که قوانین آن به سختی در ۱۰۰ سال گذشته تغییر کرده است کمی دشوار است. با این حال EA همیشه یک حقه در آستین دارد که بیش از تغییر شماره و شکل لباس تیم ها است.

می توانید مطمئن باشید که The Journey در فصل سوم باز می گردد و به احتمال زیاد از Alex Hunter یا بازیگران دیگری که در دو فصل اول حضور داشته اند استفاده خواهد شد. شاید داستان های جالب دیگری در دنیای فوتبال وجود داشته باشد که بتوان به آن ها پرداخت، اما نمی توان EA را به خاطر استفاده از یک فرمول موفق سرزنش کرد.

فیفا 18
فیفا ۱۸

جالب است که بدانید EA اخیراً گفته است که شاید فیفا ۱۹ در کار نباشد و این بازی به عنوان یک سرویس دوره ای، فصل به فصل برای ثبت نام کنندگان به روز شود. البته این چیز جدیدی نیست، چرا که بازی موبایل Madden طی ۳ سال گذشته به روزرسانی شده است.

Andrew Wilson مدیر ارشد اجرایی EA اولین بار این ایده را در مصاحبه با بلومبرگ مطرح کرد: “دنیایی وجود دارد که می توان به آسانی در آن قوانین را تغییر داد و شاید لازم نباشد که هر سال یک نسخه جدید تولید کنیم. می توان به این ها به عنوان یک سرویس ۳۶۵ روزه زنده نگاه کرد.”در حالی که وی مستقیماً به فیفا اشاره نکرد، برخی معتقدند که فیفا ۱۹ بهترین فرصت برای شروع این سرویس است.

این قضیه کمی شک برانگیز است. وقتی فیفا درآمد زیادی برای شرکت کسب می کند، ظاهراً دلیلی وجود ندارد که فیفا بخواهد ریسک کند و به سرویس ثبت نامی روی بیاورد. شرکت عنوان یورو ۲۰۱۲ را به عنوان یک DLC (محتوای قابل دانلود) برای فیفا ۱۲ ارائه کرد (همین طور برای جام جهانی ۲۰۱۴) و به نظر می آید که به میزان فروش پیش بینی شده نرسیدند. علاوه بر این، برای انتقال به یک سرویس ثبت نامی شما هنوز به یک بازی پایه احتیاج دارید و این بازی نمی تواند فیفا ۱۸ باشد. بنابراین نتیجه می گیریم که فیفا ۱۹ برای امسال عرضه خواهد شد.

فیفا ۱۹: فرمت ها

فیفا ۱۸ در ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر عرضه شد. خبر خوب این است که پس از ۵ سال وقفه، فیفا ۱۸ برای کنسول نینتندو سوئیچ نیز ارائه شد. سوئیچ فروش خوبی دارد و مشکل است که این کنسول جذاب را بدون فیفا ۱۹ تصور کنیم.

نینتندو سوئیچ
نینتندو سوئیچ

حجم زیاد بازی اصلی باعث می شود که EA یک نسخه کامل ارائه کند. سال گذشته به دلیل استفاده از یک موتور متفاوت، The Journey ارائه نشد. با این که فیفا ۱۸ برای ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ عرضه شد، به نظر می رسد که این بازی به سال های آخر خود برای کنسول های قدیمی تر نزدیک می شود.

فیفا ۱۹: تاریخ عرضه

EA Sports
EA Sports

هیچ کس هنوز در مورد تاریخ عرضه دقیق فیفا ۱۹ خبر ندارد، اما می توانیم به طور تقریبی حدس بزنیم. در زیر به تاریخ هایی که فیفا در دهه اخیر عرضه شده است نگاهی می اندازیم:

فیفا ۰۷   ۲۷/۰۹/۲۰۰۶

فیفا ۰۸   ۲۰/۰۹/۲۰۰۷

فیفا ۰۹   ۰۳/۱۰/۲۰۰۸

فیفا ۱۰   ۰۲/۱۰/۲۰۰۹

فیفا ۱۱   ۰۱/۱۰/۲۰۱۰

فیفا ۱۲   ۳۰/۰۹/۲۰۱۱

فیفا ۱۳   ۲۸/۰۹/۲۰۱۲

فیفا ۱۴   ۲۶/۰۹/۲۰۱۳

فیفا ۱۵   ۲۶/۰۹/۲۰۱۴

فیفا ۱۶   ۲۲/۰۹/۲۰۱۵

فیفا ۱۷   ۲۷/۰۹/۲۰۱۶

فیفا ۱۸   ۲۹/۰۹/۲۰۱۷

با دیدن تاریخ ها متوجه می شویم که این بازی به احتمال زیاد در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد (احتمال عرضه در اکتبر نیز وجود دارد). مثل همیشه، اعضا EA (Access members) می توانند چند روز زودتر بازی را دریافت کنند.

پیش بینی می شود که فیفا ۱۹ نیز مانند عناوین قبلی بتواند دل طرفداران خود را به دست بیاورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *