هواوی P20 با ظاهری شبیه به آی‌فون X در راه است

هواوی قصد دارد در سری P خود با ۱۰ پله صعود از  P10، گوشی P20 را در سه مدل مختلف عرضه‌ کند. پس دیگر خبری از گوشی P11 نخواهد بود. همانطور که گفته شد این گوشی در ۳ مدل مختلف عرضه می‌شود و بهترین مدل این گوشی بریدگی همچون آیفون X اپل،  بر بالای صفحه نمایش خود دارد.

ارزان‌ترین این مدل‌ها P20 نام دارد،  پنل جلویی آن شباهت بسیاری با میت ۱۰ داشته با این تفاوت که حاشیه‌های کمتری در قسمت‌های بالا و پایین این گوشی مشاهده می‌شود.

دومین مدل این گوشی P20 Plus نام دارد که اندازه‌ای بزرگ‌تر از P20 دارد. پنل جلویی این دو گوشی شبیه به هم است، اما تفاوت بین آنها در پنل پشتی گوشی به وضوح قابل مشاهده است. در گوشی P20 سه دوربین به صورت افقی کنار هم قرار گرفته‌اند و کنار آنها فلاش LED قرار دارد. اما در گوشی P20 Plus  این روند متفاوت است، یعنی سه دوربین این گوشی به صورت عمودی قرار دارند.

آخرین و گران‌ترین مدل این گوشی P20 Pro نام دارد، که از همه لحاظ با دو مدل قبلی متفاوت است. جلوی این گوشی دیگر مهمان اثر انگشت نیست و هواوی آن را به پشت منتقل کرده است، تا شاهد حاشیه‌های کمتری در قسمت پایین این گوشی باشیم. در پشت این گوشی سه دوربین به‌صورت عمودی دیده می‌شوند که در بالای اثر انگشت دیده می‌شوند.

  

هواوی هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با این گوشی نداده است، اما شایعات حاکی از آن است که این گوشی به ۳ دوربین ۴۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد‌ شد که قابلیت زوم ۵ برابری بدون افت کیفیت دارند. با این حال انتظار می‌رود این گوشی در نمایشگاه CES این ماه یا نمایشگاه MWC معرفی شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *