هیدئو کوجیما درباره باران مرموز بازی Death Stranding توضیح می‌دهد

بازی Death Stranding

بازی Death Stranding پر از عناصر عجیب و غریب است و به نظر می‌رسد که به شکل غیرمنتظره‌ای همه این عناصر در انتها به هم مرتبط خواهند بود.

 

اگر بخواهیم عناصر عجیب بازی Death Stranding را نام ببریم می‌توان به نوزادان، دست مصنوعی، مفهوم عجیب ولی جالب نمردن در بازی و حتی بیدار شدن نورمن ریداس در ساحلی پر از وال‌های مرده اشاره کرد. یکی دیگر از مکانیزم‌هایی که توسط کوجیما در بازی گنجانده شده است Timefall نام دارد. در مصاحبه‌ای که کوجیما چندی پیش با سایت IGN داشت، کمی در این باره توضیح داده است.

قبل از هر چیزی باید بپرسیم این باران مرموز که چند وقتی است در تریلرها شاهد آن هستیم، چیست؟ این باران توانایی این را دارد که مفهموم زمان را دست‌کاری کند. بلافاصه که این باران بر روی سطحی فرود آید، سرعت رشد آن چند برابر می‌شود. به این ترتیب پس از تماس با زمین می‌تواند باعث رشد سریع گیاهان شود و با تماس با انسان باعث پیر شدن افراد می‌شود. بنابر صحبت‌های کوجیما این باران در داستان و گیم‌پلی بازی Death Stranding تاثیر بسیار مهمی دارد.

شخصیت نورمن ریداس که سم نام دارد در زمینه واکنش به باران دارای خصوصیتی بسیار خاص است ولی هیچ اطلاعاتی در این مورد نداریم. کوجیما گفت:

بیشتر شخصیت‎‌های درون بازی از وجود این باران اطلاع دارند و نورمن در این مورد دارای قابلیت خاصی است. فکر می‌کنم که نباید ادامه دهم، چون داستان را اسپویل می‌کنم.

در واقع کوجیما در این مصاحبه خود به طرفدران اطلاعات خاصی نداده و مثل همیشه با مخفی‌کاری قصد دارد به ساخت بازی ادامه دهد. با این وجود به نظر می‌رسد که شخصیت سم دارای ویژگی‌ خاصی است که به او کمک می‌کند با این باران کنار بیاید و یا از آن به نفع خود استفاده کند.

ما همچنین در تریلر شاهد اشک ریختن سم نیز هستیم که به نظر می‌رسد به مکانیزم Timefall ربط دارد. البته کوجیما گفت این اشک‌هایی که ما شاهد آن بوده‌ایم تنها به دلیل ناراحت بودن سم است.

بازی Death Stranding توسط استودیو کوجیما پروداکشن در دست ساخت قرار دارد و توسط سونی منتشر خواهد شد. عرضه این بازی برای پلی‌استیشن ۴ قطعی شده و احتمال دارد که به پی‌سی نیز آورده شود، اما هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *