پیدا کردن اختلاف دو تصویر در Spot The Differences 2

 

Spot The Differences 2 یک بازی جذاب  برای علاقه‌مندان به بازی‌های اختلاف تصاویر است که با دارا بودن تعداد مراحل بالا، یک بازی بی‌نقص را به وجود آورده است.

پیدا کردن اختلاف دو تصویر، ایده ای نیست که مربوط به سال‌های اخیر باشد و قدمت آن حتی به قبل از تولید موبایل‌ها بر می‌گردد که در روزنامه ها، یا کتاب‌های مخصوص کودکان در دسترس ما قرار می‌گرفت. اما با این وجود، هنوز هم انجام این بازی و پیدا کردن اختلاف‌های دو تصویر چه برای کودکان نسل امروز و چه برای ما بسیار لذت بخش و جذاب است به طوری که حتی به گوشی‌های هوشمند امروزی نیست سرایت کرده است و بازی‌های مختلفی در این زمینه منتشر شده اند که البته اکثرا دارای کیفیت و استانداردهای لازم نیستند. در این بین اما Spot The Differences 2 را می‌توان یکی از پرچم دارن این سبک از بازی‌ها در موبایل دانست که با ارائه‌ی تصاویری جذاب، نو و گرافیکی این ایده‌ی قدیمی را به شکلی جذاب به کار بسته و یک بازی دوست داشتنی را به وجود آورده است.

spotthe2

در Spot The Differences 2 که خوشبختانه دارای تعداد مراحل زیادی نیز هست، در هر بخش با دو تصویر یکسان که ۵ (در برخی مراحل تعداد بیشتر) تفاوت جزئی با هم دارند مواجه خواهید شد و شما باید در یک بازه‌ی زمانی خاص، این تفاوت‌ها را پیدا کنید و با لمس آن ها، به سوی اتمام مرحله پیش بروید که البته بدیهی است هر لمس اشتباه در بازی از زمان شما کم خواهد کرد. البته گهگاه نیز آیتم‌های راهنمایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید با استفاده از آن، یکی از تفاوت‌ها را به طور خودکار پیدا کنید. نسخه‌ی دوم این بازی، که دارای تصاویر جدیدتر و بیشتری است در حال حاضر تنها برای اندروید منتشر شده است که می‌توانید از لینک‌های زیر برای دریافت آن استفاده کنید. اما نسخه‌ی اول، برای هر سه پلت فرم موجود است که لینک دانلود این بازی را نیز برای شما قرار داده ایم.

نسخه دوم بازی برای اندروید:

دانلود از مایکت

دانلود از گوگل پلی استور

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *