چراغ‌های Bulbing Lamps با تولید نور از خطای دید

Bulbing Lamps

روشنایی می‌تواند فضای درون یک اتاق را بسیار تغییر دهد. دریافت درست نور، فضای اتاق را زیباتر نشان خواهد داد، و دریافت نادرست نور یک اتاق را تاریک، سرد و بی‌روح نشان می‌دهد. لامپ‌های جدید در این بخش بسیار خوب عمل کرده و یک نقطه‌ی کانونی مناسب را برای بهتر نشان دادن فضا ایجاد می‌کنند و لامپ‌های Bulbing Lamps از استودیوی Cheha سرآمد آنهاست.

Bulbing Lamps

Bulbing Lamps، درواقع لامپ‌های خطای دید سه‌بعدی هستند. آنها مجهز به منبع نور ۲D LED بوده که ظاهرا در سه بعد به لطف استفاده از یک ورق اکریلیک چاپ لیزری در خطوط زاویه‌دار، تابیده می‌شوند. نور از این خطوط چاپی پیروی کرده، و نور خیالی عمق‌داری همانطور که از آباژورها ساطع می‌شود، ایجاد می‌نماید.

Bulbing Lamps

محدوده‌ی لامپ‌های Bulbing تنها با یک لامپ با عنوان Bulbing Light آغاز شده است. این لامپ، یک لامپ برق سه‌بعدی بزرگ بوده که بودجه‌ی آن از طریق کمپین کیک‌استارتر تامین شد. اما استودیوی Cheha با سه طراحی جدید به این عرصه بازگشت که از همان تکنولوژی برای تولید لامپ‌های ۳D از مواد ۲D استفاده می‌کنند.

Bulbing Lamps

طراحی‌های جدید با عناوین DESKi، ZIGGi و CLASSi معروف شدند. DESKi تقریبا یک چراغ رومیزی است، ZIGGi یک چراغ مطالعه را شبیه‌سازی کرده و CLASSi شبیه به چراغ خواب می‌باشد. هر کدام مجهز به یک LED با طول عمر ۵۰۰۰۰ ساعت هستند.

Bulbing Lamps

این لامپ‌های جدید Bulbing Lamps اکنون در کمپین کیک‌استارتر منتظر کسب بودجه‌ی لازم برای تولید انبوه می‌باشند.

منبع : zigmag

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *