چرا بازی Far Cry 5 در آمریکا اتفاق می‌افتد؟

کارگردان بازی Far Cry 5 اخیرا در رابطه با اینکه چرا قسمت پنجم این عنوان در آمریکا اتفاق می‌افتد صحبت کرده و گفته است که به دلیل نزدیک بودن فضای داستان به شرایط آمریکا، این انتخاب را انجام داده است.

همانطور که در جریان هستید، داستان بازی Far Cry 5 برای اولین بار در تاریخ این سری در ایالت متحده آمریکا اتفاق می‌افتد. قسمت‌های گذشته این بازی اکثرا در کشورهای دور افتاده و یا خیالی جریان داشتند و فضای کلی کار بسیار با شرایط آمریکا و ایالت‌های مختلف آن متفاوت بود. جالب است بدانید که قبل از معرفی رسمی بازی، به دلیل جریان داشتن بازی در آمریکا، شایعه‌ای به وجود آمده بود مبنی بر اینکه این عنوان در غرب وحشی اتفاق می‌افتد.

به هر حال، این تصمیم بدون دلیل نبوده و اخیرا «دن هی» (Dan Hay)، کارگردان هنری بازی Far Cry 5، در این مورد صحبت کرده است. او گفت:

زمانی که کار ساخت قسمت سوم این مجموعه را به اتمام رساندیم، از خود پرسیدیم که قسمت بعدی آن را در چه محیطی خلق کنیم؟ ما تصمیم گرفتیم تا داستان قسمت بعدی را در آمریکا قرار دهیم، اما نمی‌دانستیم که از کجا باید شروع کنیم و اینکه چه داستانی را باید تعریف کنیم که مناسب فضای آمریکا باشد. ما قسمت چهارم و سپس Primal را منتشر کردیم و در آن زمان دیگر تصمیم خود را گرفته بودیم و احساس می‌کردیم که زمان مناسب برای مهاجرت به آمریکا را پیدا کرده‌ایم. البته در ابتدای کار چندان مطمئن نبودیم، اما پس از رفتن به مشروب‌فروشی‌های مختلف و صحبت کردن با افراد دیگر و شنیدن داستان زندگی‌شان و اینکه چرا و به چه دلایلی به آمریکا و ایالت مونتانا آمده‌اند، نظرمان قطعی شد و احساس کردیم داستانی را پیدا کرده‌ایم که به روح اصلی مجموعه بسیار وفادار است.

ناگفته نماند که بازی Far Cry 5 سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *