چه شد که دیروز کاربران فیسبوک به همراه مارک زاکربرگ از دنیا رفتند؟

اگر روز جمعه وارد پروفایل فیسبوک خود می‌شدید، این احتمال وجود داشت که مشاهده می‌کردید فوت کرده‌اید! این باگ فیسبوک باعث شده بود که تعداد زیادی از کاربران از جمله خود مارک زاکربرگ، یک بنر یادبود که مخصوص از دنیا رفتگان است، سردر صفحهٔ خودشان ببینند.

ما هم در اینجا به تمام کسانی که فوت کرده‌اند و همچنین عزاداران عزیز، تسلیت عرض می‌کنیم، البته اگر خود آنها هم نمرده باشند! افتخاری بود زندگی با شما بر روی کرهٔ زمین.

فیسبوک جواب دادن به این باگ ترسناک را مدتی طول داد و سرانجام در بیانیه‌ای که برای سایت‌های تکنولوژی و خبرگزاری‌ها ارسال کرد، اطمینان داد که همهٔ درگذشتگان به زندگی برگشته‌اند 🙂

«امروز برای یک مدت کوتاه، پیام یادبودی که برای از دنیا رفتگان نمایش داده می‌شود، به اشتباه بر روی پروفایل‌های دیگران نشان داده شد. این یک خطای بزرگ بود که حالا رفع شده است. ما خیلی متاسفیم که این اتفاق رخ داد و به سرعت تلاش کردیم تا مشکل را حل کنیم.» – سخنگوی فیسبوک

ما در اینفو البته زنده و سرحال بودیم و در میان کاربران ایرانی هم فوت ‌کرده‌ای ندیدیم. شما چه طور؟ چنین موردی را مشاهده کردید یا این فقط به آمریکا و وضعیت این روزهایش مرتبط است؟

مشیبل

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *