چگونه با زبان بدن با جنس مخالف خود تماس برقرار کنیم

جنس مخالف

با زبان بدن تان باب آشنایی را بگشایید

نگاه، لبخند و حرکات بدن تان نشان می دهد که شما میدانید او به دنبال راهی برای نزدیک شدن به شماست. شما می توانید برخیزید، کنار او بروید و حتی سلام کنید. لازم نیست بیش از این خود را به زحمت بیندازید. برای او فرقی نمی کند که شما چه بگویید. تنها کافی است که پیشقدم شوید. به هر حال به همه ی ما مردها ثابت شده است که زن ها آغازگر گفتگو هستند. با هر یک از جملات زیر می توانید گفتگو را آغاز کنید:

چگونه با زبان بدن با جنس مخالف خود تماس برقرار کنیم

سلام!

– اینجا چقدر شلوغ است، این طور نیست؟

— چه کراوات بزرگی!

– آیا نام مدیر رستوران را می دانید؟

– صدای این گروه موسیقی آنقدر زیاد است که من نمی توانم فکر کنم.

– اینجا کسی را می شناسید؟

می دانیم با خود چه فکر می کنید: «من می ترسم پیشقدم شوم. اگر آن مرد نیت سوئی داشته باشد، چه؟ مردان از زنانی که باب گفتگو را می گشایند و آنقدر با شهامت هستند، خوش شان نمی آید.» اگر شما پیش بروید و به او سلام کنید و راجع به مسائل پیش پا افتاده، مانند تابلوی روی دیوار، مکانی که در آن هستید و موسیقی ای که پخش می شود، صحبت کنید، او دوستانه و محترمانه پاسخ تان را خواهد داد.

ما میدانیم که برای زنان ممنوعیت ها و محدودیت هایی وجود دارد که به سختی می توانند به مردی نزدیک شوند. اما بدانید که مردها درک خواهند کرد که شما برای نزدیک شدن به آنان، بر تمام ترس ها و ناامنی های خود غلبه کرده اید. ما صدها بار با این موارد برخورد کرده ایم، بنابراین کاملا درک تان می کنیم. مطمئن باشید که حتی اگر او علاقه ای به شما نداشته باشد، شما را از خود نمی راند و فکر نمی کند که احمق هستید. هیچ مرد با فرهنگ و تحصیل کرده ای با خصوصیاتی که مدنظر شماست، هرگز طوری رفتار نمی کند که برنجید یا از اینکه قدم اول را برداشته اید، پشیمان شوید و خود را سرزنش کنید. اگر رفتارش ناراحتتان کرد، بدانید که او به هر حال مرد مناسبی برای شما نبوده و بنابراین چیزی را از دست نداده اید. بازنده اوست که نمی داند با زن ها باید چطور رفتار کند. به هر حال شما بهترین کار ممکن را کرده اید. اگر از چنین فرصتی صرف نظر کنید، فردای آن روز خود را سرزنش خواهید کرد، زیرا خود را از فرصت آشنایی با مرد دلخواه تان محروم کرده اید.

جنس مخالف

وقتی مردی به شما نزدیک می شود…

اگر مردی به طرف تان آمد و یا گام اول آشنایی را برداشت، با ملایمت با او رفتار کنید. درک کنید که او بر ترس از عدم پذیرش و خجالتش غلبه کرده است. یقینا چیزی در شما او را مجذوب کرده است و باید او را تحسین کرد که برای گفتگو با شما پیشقدم شده است. خود را جای او بگذارید، به کفه ی سنگین جنبه های منفی ترازوی ذهن او بیندیشید که می توانست او را از این آشنایی بازدارد و درک کنید که صحبت با فردی کاملا بیگانه، چقدر برای او دشوار بوده است. به خاطر داشته باشید که فرقی نمی کند او چقدر با اعتماد به نفسی، موفق و یا خوش سب ما باشد، به هر حال او بر ترس از عدم پذیرش خود غلبه کرده است. فرقی نمی کند که او در گذشته، در برخورد با زنان دیگر تا چه حد موفق بوده است، به هر حال باز هم از آنچه شما خواهید گفت یا فکر خواهید کرد، تردید دارد.

زن ها باید بدانند چقدر برای مرد دشوار است که به طرف زنی برود و با او حرف بزند. ما نمی خواهیم بیش از حد خود خواہ یا مطمئن به نظر برسیم و قطعا نمی خواھیم از رفتار خود شرمندہ شویم. ما می خواھیم چیزی بگوییم که توجه شما را جلب کند. مگر آنکه این کار ما شما را برنجاند، که معمولا دلیلی برای رنجش وجود ندارد.

براد غالبا از روشی ساده برای آشنایی استفاده می کند: «سلام، من براد هستم. اسم شما چیست؟» و بعد با اشاره به چیزی که توجهش را جلب کرده است، می گوید: «دارید کتاب داستایفسکی را میخوانید؟» بعد ممکن است کنارتان بایستد و به حرف های شما گوش دهد تا در نهایت به هدف خود برسد. اگر متوجه نکته ی خاصی شود، به میان حرف تان میآید و می گوید: «من هم کنسرت موسیقی را خیلی دوست دارم. شما کنسرت موسیقی خوبی سراغ دارید؟»

به خاطر داشته باشید که او در موقعیت پرمخاطره ای قرار دارد، پس اگر از او خوش تان نیامده، سعی کنید خشن و گستاخانه رفتار نکنید. به هر حال مرد از قبل عدم پذیرش زن را پیش بینی می کند و پاسخ های کوتاه و بی توجهی شما کافی است تا او را متوجه عدم تمایل تان کند. اگر خشن و گستاخانه رفتار کنید، او را خواهید رنجاند و برای آشنایی با زنان دیگر دلسرد و ناامیدش خواهید کرد. شما که نمی خواهید روزی مرد رؤیاهای تان بی توجه به شما، از کنارتان بگذرد، تنها به این دلیل که قبلا زنی او را گستاخانه و بی رحمانه از خود رانده است. سعی کنید مؤدب باشید. به خاطر داشته باشید که مردها قصد آزار و اذیت شما را ندارند، بلکه تنها می خواهند بیشتر با شما آشنا شوند. به آنان پشت نکنید یا نخندید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *