چگونه با کمک Galaxy S9 و Bixby خیلی فوری به هر زبانی ترجمه کنیم؟

ایده ترجمه در زمان واقعی این روزها در حال محبوب تر شدن است. مخصوصا در سیستم گوگل پیکسل این موضوع بیشتر نمود پیدا کرد اما یک معضل پیرامون آن وجود داشت و آن هم صوتی بودن آن بود. اما به کمک بیکسبی، و گلکسی اس ۹ حالا شما می توانید این قابلیت را به گونه ای متفاوت تر تجربه کنید

اینفو: بیکسبی قابلیتی است که به شما اجازه می دهد که ترجمه را تجربه کنید اما این کار توسط این ابزار انقدر زیاد طول می کشد و طولانی است که همان بهتر که از گوگل ترنسلیت استفاده کنید. اما ارتقاهایی که برای این منظور صورت گرفته انقدر خوب است که ترجمه را برای شما به راحتی گرفتن گوشی در مقابل عبارت های خارجی ( زبان خارجی دیگر ) ساده کرده است.

استفاده از Bixby Vision

Bixby Vision در حقیقت یک قابلیت است که می توانید آن را در کنار دوربین گوشی و نرم افزار متعلق به آن مشاهده کنید. این قابلیت از پیش روی گوشی های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نصب شده است.

برای استفاده از این قابلیت در سمت چپ روی عبارت Bixby Vision ضربه بزنید تا به آن دسترسی پیدا کنید.

بعد از فعال سازی این قابلیت دوربین را روی عبارتی بیاورید که می خواهید آن را ترجمه کنید.

وقتی که این قابلیت را باز کردید دوربین را در گوشی  Galaxy S9 یا S9+’s به گونه ای فعال کنید و زوم کنید که واژه و عبارت مورد نظرتان به درستی و وضوح در دوربین نمایش داده شود. وقتی که عبارت توسط دوربین شناسایی شد آپشن های  “Text” “Image” و “Shopping.”  نمایش داده می شود که شما باید متن یا text را انتخاب کنید.

ترجمه فوری با بیکسبی

اگر تا به اینجا دو مرحله قبل را به درستی انجام دهید می توانید فورا آن چه را که انتخاب کرده اید به زبانی که می خواهید ترجمه کنید و از این بهبود بیسکبی لذت ببرید. دقت کنید که افرادی که قبلا با این سرویس کار کرده اند ممکن است از نام آن گریزان باشند اما بیکسبی با بهبود در عملکرد خود در این گوشی های جدید خاطرات بد شما را از بین خواهد برد. آن را تست کنید و تجربه جدید خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *