چگونه مشکل بازنشدن، و عدم دانلود فیلم و عکس را در تلگرام حل کنیم؟

از زمانی که کانال های تلگرامی روی کار امده اند، با مشکلاتی در این برنامه روبرو هستیم که گاهی واقعا از منشا آن ها سر در نمی اوریم! مثلا گاهی موقع دانلود فیلم و عکس، متوجه هستیم که دانلود ناموفق است! حتی بعد از دانلود شدن هم نمی توانیم فیلم ها  و یا عکس ها را باز کنیم. این مشکل می تواند علت متفاوتی داشته باشد اما با راه حل های امروز اینفو به شما کمک می کنیم تا حد امکان این مشکل را حل کنید. با ما همراه باشید.

اولین چیزی که در چنین شرایطی باید بدان توجه داشته باشید این است که دقت کنید که حافظه کش تلگرام شما تا چه میزان پر شده است. لازم است هر چند مدت کش تلگرام و حتی کش گوشی خود را مورد بررسی قرار دهید. شما با مراجعه به بخش تنظیمات تلگرام خود می توانید برخی حافظه هایی که به صورت کش نیز یاد شده اند خالی کنید. این کار موجب سبک تر شدن تلگرام و البته انجام دانلود های موفق می شود. یک نکته دیگر هم وجود دارد این است که کانال های متفاوت موجب می شوند که حافظه کش، پر شود و اختلال ها سریع تر رخ دهد.

پس در چنین حالتی توصیه اکید داریم که حافظه کش را مورد بررسی قرار دهید.

تلگرام خود را از کانال هایی که برای تان حیاتی نیستند خالی کنید و بگذارید این برنامه واقعا نفس بخورد!

حل مشکل دانلود تلگرام

دومین کاری که می تواند به شما کمک کند، دانلود و مشاهده بهتری داشته باشید این است که مدیریت حافظه ای درست تری داشته باشید. زمانی که تصویری از تصاویر تلگرام یا فیلم و صوتی را که در این شبکه دانلود کرده اید، به کمک، بخش گزینه های دانلود شده ها ( سه نقطه ای که در کنار هر فایل قرار دارد ) در قسمت گالری ذخیره کنید، می توانید مطالب دانلود شده را گلچین کرده و در گالری نگهداری کنید. اما هنگامی که گلچین نکرده باشید ناچار هستید تمام فایل ها را در پوشه تلگرامی خود نگهدارید و این می تواند در کمترین زمان ممکن وضعیت تلگرام را به وضعیت بحرانی بکشاند. در وصورتی که فایل های مورد علاقه تان را ذخیره می کنید، و در گالری بدان ها دسترسی دارید، می توانید به فولدر اصلی تلگرام مراجعه کرده و با یک کلیک، یا ضربه فیلم ها و تصاویر و صوت ها را پاک کنید. این کار موجب می شود که در کمتر از دقیقه ای صد ها مگابایت حافظه را آزاد کنید و عملکرد تلگرام را بهبود ببخشید. برای اینکه به این فولدر دسترسی داشته باشید کافی است یک برنامه مدیریت فایل نصب کنید و از این طریق به فولدر دسترسی داشته باشید.

حل مشکل دانلود تلگرام

با این ترفند ها به سادگی می توانید مشکل باز نشدن فیلم و تصاویر و حتی عدم دانلود موفق این فایل ها را تا حد ممکن حل کنید. اما گاهی اوقات اپلیکیشن تلگرام شما نیاز به بروز رسانی دارد. در چنین شرایطی کافی است به مارکت مورد نظر خود مراجعه کرده و از این طریق اپلیکیشن خود را بروز رسانی کنید.

در این باره اگر تجربه ای دارید که در این آموزش ذکر نشده است لطفا آن را در بخش نظرات همین مطلب بنویسید تا دیگر کاربران نیز از آن بهره مند شوند. همچنین این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *