چگونه میلیاردر شویم؟

چگونه میلیاردر شویم؟

چگونه میلیاردر شویم؟

میلیادر شدن یک افق دید بسیار بزرگ است که بسیاری از افراد این افق دید را ندارند اگرچه آن را بر زبان می آورند. در سایت چگونه نکات برای پولدار شدن، میلیونر شدن و میلیادر شدن به صورت پست های جداگانه ای مطرح شده اند و دلیلش هم این است که افرادی با افق دیدهای مختلف می توانند از مطالب مختلفی استفاده کنند. افرادی که افق دیدشان میلیاردر شدن است باید تلاش و ریسک های بسیار زیادی را متحمل شوند و خود را برای تحمل سختی ها آماده کنند. نکته دیگر اینکه باید خود را متعهد به هدف خود کنند و هیچگاه آن را فراموش نکنند زیرا این هدف، هدف بسیار بزرگی است و ممکن است انسان در سختی ها و مشکلات آن را فراموش کنند. نکات زیر می توانند در این راستا مفید باشند:
۱ـ فرصت ها را شکار کنید. یک انسان کارآفرین از هر چیز به دنبال ایده پول سازی است، افراد، تابلوهای داخل خیابان، تلوزیون. در مورد هر پدیده ای به این سوال پاسخ دهید که چگونه می توانم از این پدیده پول در بیاورم؟
۲ـ در زندگی نقش میلیاردر ها را بازی کنید. در مورد الگوی رفتاری میلیادرها مطالعه کنید و مانند آنها رفتار کنید.
۳ـ با افراد پولدار و میلیاردر زیاد مشورت کنید.
۴ـ پس انداز کنید و دوباره سرمایه گذاری کنید. لیستی از محل هایی که می توانید در آن سرمایه گذاری کنید را تهیه کنید و آنها را اولویت بندی کنید. هرگاه ایده جدیدی برای سرمایه گذاری به ذهنتان می رسد آن را در این لیست در اولویت خودش قرار دهید.
۵ـ برای مدتی از تعطیلی و استراحت صرف نظر کنید و تمام وقت کار کنید.
۶ـ وقت خود را به کارهای بیهوده تلف نکنید. یک میلیاردر وقت خود را برای چت کردن، تلوزیون نگاه کردن و … که سودی برایش ندارد تلف نمی کند.
۷ـ تا می توانید ارتباط برقرار کنید. برقراری ارتباط با انسان ها گاهی به اندازه چندین میلیون تومان شما را جلو می اندازه و از خرج های اضافی جلوگیری می کند.
۸ـ بزرگ فکر کنید. کارهای بزرگ انجام دهید. وقت خود را برای کارهای کوچک تلف نکنید تا فکر شما برای انجام کارهای بزرگ آزاد باشد.
۹ـ ریسک کنید اما مدیریت شده. پول های زیاد در ریسک ها به دست می آیند. بدون ریسک نمی توان به میزان پول های زیادی دست یافت. اما مهم است که ریسک کارها را پیش از انجام آن مدیریت کنید و تمام خطراتی که ممکن است کسب و کار شما را تهدید کند را از قبل بررسی کنید.
۱۰ـ کارآفرینی کنید. به ایده های جدید فکر کنید. بازارهای جدید را شناسایی کنید. نیازهای جدید را در بازار موجود شناسایی کنید. بدانید که دنیای کسب و کار با سرعت بسیار زیاد در حال تغییر است و اگر خلاق و پویا نباشید با شکست مواجه خواهید شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *