چگونه چت کنیم؟

چگونه چت کنیم؟

در سال های قبل تر، چت کردن به خاطر اینکه پدیده ای جدید در زندگی مردم بود برای مردم جذابیت فوق العاده بالایی داشت. در ابتدا نرم افزارهایی مانند یاهومسنجر امکان چت را در اختیار مردم قرار می دادند که شما می توانستید با استفاده از آن با افرادی که عضو یاهو مسنجر هستند چت کنید، آنها را در اد لیست خود قرار دهید و به مرور با آنها آشنا شوید. اما کم کم مقوله ی چت شکل تکامل یافته تری به خود گرفت. با ظهور شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، کم کم ماهیت چت کردن تغییر کرد. در یاهو شما بدون داشتن یاهو آی دی فرد مقابل نمی توانستید افراد آشنا یا دوستان خود را پیدا کنید اما در فیسبوک به راحتی این کار انجام می شود و در واقع شبکه اجتماعی مجازی شما همان شبکه ارتباطی واقعی و بیرونی شما والبته به کمی تغییرات بود.

گروه ها در فیسبوک نسبت به یاهو تغییراتی پیدا کرد از جمله اینکه گروه های فیسبوک معمولا دارای رسمیت بیشتر و همچنین دارای موضوعی خاص بودند و افراد معمولا از قبل یکدیگر را میشناختند و وارد گروه می شدند. با ظهور شبکه های اجتماعی تحت اندروید، مانند وایبر، واتس آپ و … بار دیگر ماهیت چت کردن دستخوش تغییراتی شد به طوری که با استفاده از این برنامه ها یا برنامه های مشابه دیگر شما می توانید افرادی که شماره تلفن آنها را دارید در اد لیست خود داشته باشید و یا اینکه افرادی که در محدوده جغرافیایی شما هستند را پیدا کنید.
بنابراین چت کردن یک واژه کلی و سوال «چگونه چت کنیم» نیز یک سوال کلی بوده و بستگی به این دارد که هدف شما از این کار چیست؟
شما باید ابتدا بر اساس هدف خود نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را در کامپیوتر و یا موبایل خود نصب نمایید و بر اساس ماهیت آن نرم افزار چت کردن را شروع کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *