کاشت ایمپلنت توسط فرازمینیان در بدن انسان – واقعیت یا دروغ؟

ایمپلنت موجودات فضایی به قطعه ای خارجی گفته می شود که معمولا بعد از ربوده شدن توسط فرازمی نی ها ، در بدن فرد ربوده شده یافت می شود که البته این قطعات توسط فرازمینی ها در داخل بدن آن ها جای گذاری شده است .

بیشتر افرادی که ادعا می کردند در داخل بدن آن ها وسیله ای قرار داده شده است ، در حقیقت یک ایمپلنت در بدن آن ها جای گذاری شده بود که گفته می شود از آن برای کنترل ذهن و ردیابی استفاده شده است . برخی معتقدند که این ایمپلنت ها برای کد گذاری در DNA افراد کاربرد دارد و گاها این مورد در اعضای بدن افراد یک نسل یا خانواده دیده می شود ، که احتمالا در این موارد همگی آن ها بخشی از یک آزمایش پیوسته بوده اند .

alienimplant

معمولا این ایمپلنت ها با اسکن اشعه ایکس و MRI در بدن افراد یافت می شوند .

alienimplant1

جدا کردن ایمپلنت ها از بدن:

ایمپلنت ها غالبا در مغز ، دست ، پا یا گوش کار گذاشته می شوند . برخی را می توان از بدن جدا نمود و برای برخی دیگر این امکان وجود ندارد . و دسته از آن ها هم به مرور زمان به صورت طبیعی از میان می روند . در بسیاری از موارد این ایپلنت ها از بدن افراد جدا شده و مورد مطالعه قرار گرفته ، مشاهدات نشان داده که معمولا طول این اشیا یا ایمپلنت ها حدود ۳ سانتی متر بوده و دارای ضخامتی در حد ۲ میلی متر می باشند و تقریبا شکلی سیم مانند را دارا می باشند . جنس آن ها هم از انواع فلزات و آلیاژ ها بوده ست و در زیر میکروسکوپ الکترونی لایه های مختلف آن قابل مشاهده می باشد .

گزارشات مربوط یا یافت ایمپلنت در بدن افراد از سال ۱۹۴۷ آغاز شد و در دهه ۶۰ میلادی گزارش های بیشتری از این قبیل ، ارائه شد و افرادی ادعا می کردند که اپملنت هایی در درون بدن آن ها جاگذاری شده است . یکی از موارد اولیه یافت شده از این قبیل ، در سال ۱۹۶۷ در بدن زنی به نام پتی اندرسون از ماساچوست بوده که یک شی ء کروی مانند کوچک در قسمت فوقانی بینی او یافت شده است

خیلی زود تحقیقات بیشتری بر روی این ایمپلنت ها انجام گرفت که یکی از دستگاه های به جا مانده به وسیله مرکز تحقیقات UFO (CUFOS) در اواخر دهه ۱۹۸۰ کاملا مورد بررسی قرار گرفت . این شیء به ادعای کسانی که در بدن آن ها کار گذاشته شده بود به وسیله فرازمینی ها در بدن آن ها کار گذاشته شده و اما بعدا زمانی از بدن آن ها برداشته شد که معمولا  آن ها در زمان سرما خورده گی و بر اثر آبریزش بینی آن را دغع نموده اند بودند و ابریزش بینی داشتند .

alienimplant2

 

از سال ۱۹۹۴ گفته شد که وسایل کار گذاری شده با جراحی ترمیم شده اند اما این مساله تا حد زیادی بر عکس بود : یکی شبیه به یک شیشه شکسته و دیگری یک قطعه فلز مستطیل شکل میباشد و دیگری فیبر کربنی و یا غیره میباشد . هیچکدام از ان ها در مغز یا حفره بینی قرار نداشتند بلکه از قسمت های انتهایی بدن مثل انگشت پا ، دست ، گوش خارجی و غیره  بازیابی شده بودند . بعضی از آن ها همراه با زخم بوده است در حالی که بعضی از ان ها اینگونه نبوده است . یک پزشک میداند که یک شی ء میتواند به صورت پنهانی در بدن فردی کار گذاشته شود مثلا در پاییز پابرهنه در شن و ماسه قدم بر میدارد و یا حتی زمانی که یک تراشه از یک شی ء بزرگتر کار گذاشته میشود . چنین جسم های خارجی ممکن است توسط یک غشا پوشانده شوند مثل چندین شی ء کارگذاری شده بازیابی شده . Whitley Strieber در کتابش به نام Confirmation به توصیف چندین نوع کاشت اجسام در بدن میپردازد که به وسیله پزشک از گوش خارجی او بیرون آورده شده بود . این جسم به یک کلاژن تبدیل شده بود ، ماده ای که از آن کارتیلاژ شکل گرفته بود . او این مساله را پذیرفت که شواهد کمی در مورد اجسام کات شده در بدن کار گذاشته شده است که این کار از ان به بعد دیگر ان قدر سخت نخواهد بود : من امیدوارم این کتاب باعث قضاوت عجولانه نشود . او اینگونه مینویسد که : ” با وجود شک  گرایان در مورد این مساله و شواهد ان بازیابی این امر امکان پذیر نمیباشد در حالیکه افراد معتقد به UFO  معتقدند که این مساله به اثبات رسیده است . هر دو روش در واقع وقت تلف کردن هستند چون هنوز شواهد کاملی جمع آوری نشده اند . کسانی که این مساله را اثبات کرده اند شک گرایان نیستند بلکه طرفداران کاشت اجسام در بدن هستند که نتوانستند بر اهمیت کار خود تاکید کنند . در واقع مفهوم کاشت اجسام در بدن مانند خود پدیده کاشت یک جسم طبیعی فاقد اثبات این قضیه میباشد که دارای واقعیت عینی است . در واقع شواهد نشان میدهند که این مساله بخشی از میتولوژی UFO است . موضوع اصلی ان اجسامی میباشد که بر افراد تاثیر میگذارند که با متغیرهای زیادی مشاهده شده است که از روایات تاریخی کهن تا داستان های علمی کهن متغیر میباشد و به شکلی در فرهنگ معروف بوده است .  همیشه افراد رویا پرداز و افراد پارانوئید وجود داشته اند که  دچار جنون جوانی بوده اند و همیشه صدا هایی را میشنیدند که ان ها را کنترل و یا هدایت میکرده اند ، صدا هایی که بیان گر آرزوها و یا ترس ها هستند . بنابراین به نظر میرسد بهتر باشد این مساله پیش بینی شود که با نزدیک شدن دوره هزاره سوم ادعاهای بیشتری در مورد شواهد سخت ملاقات افراد فرا زمینی وجود خواهد داشت . همچنین ممکن است انتظار رود که درک غلط و یا اغراق در مورد پدیده های طبیعی به میزان زیادی وجود خواهد داشت .

در سال ۱۹۶۶ من با درل اسمیس ملاقات کردم که یکی از محققان پیش گام در این زمینه میباشد و چندین جسم کار گذاری شده در بدن را به من نشان داد .

منبع:    http://www.crystalinks.com/implants.html

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. saman گفت:

    سلام من کاشت دازم تو ایران جایی هست بهش مراجعه کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *