کنترلر جدیدی برای کنسول SNES Classic عرضه خواهد شد

طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که کنترلر جدیدی به نام Super Gamepad، در سال ۲۰۱۸ برای کنسول SNES Classic در کشورهای اروپایی و ژاپن عرضه خواهد شد.

 

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت نینتندو در ماه سپتامبر کنسولی منیاتوری به نام SNES Classic را برای بازیکنان اروپایی و ژاپنی به بازار عرضه کرد که بازی‌های کلاسیک قدیمی را با خود به همراه داشت؛ اما مشکل اصلی اینجا بود که دست‌های ما نسبت به دوران کودکی بسیار بزرگ‌تر شده‌اند و برای بازی کردن نیاز به کنترلر بزرگ‌تر و بهتری نسبت به آن کنترلر کوچک دارند. Super Gamepad راه حلی مناسبی بوده که شرکتMy Arcade ، سازنده این کنترلر، برای بازیکنان معرفی کرده است.

My Arcade معتقد است که این کنترلر هم بازیکنان قدیمی و هم بازیکنان جدید را راضی نگه خواهد داشت. شکل ظاهری و رنگ‌بندی آن به گونه‌ای طراحی شده است که برای بازیکنان قدیمی یادآور کنترلر اصلی باشد و البته بدون سیم بودن و امکانات اضافه شده به آن کاری می‌کند که برای بازیکنان جدید نیز جذاب و پیشرفته جلوه کند. مدیر بازاریابی این شرکت گفت:

ما ویژگی‌های زیادی را به این کنترلر اضافه کرده‌ایم. به عنوان مثال بازیکنان می‌توانند با استفاده از قابلیت TURBO، عملکرد دکمه‌های آن را برای خود برنامه‌ریزی کنند و تغییر دهند. یک دکمه HOME نیز به این کنترلر اضافه شده است تا بازیکنان بتوانند به آسانی بین بازی‌های خود سوئیچ کنند و یا به منوی اصلی کنسول SNES Classic بروند. لازم به ذکر نیست که این کنترارها بدون سیم کار می‌کنند.

این کنترلر در نیمه اول سال ۲۰۱۸ برای بازیکنان لروپایی و آمریکایی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر منتشر شده از آن را مشاهده کنید:





 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *