گزارشات متعدد از رویت یوفوها در سری لانکا – ماجرای ۱۵ دقیقه جهنمی

ماجرای 15 دقیقه جهنمی

ماجرای ۱۵ دقیقه جهنمی

گزارشات بسیار زیادی در طی سالیان اخیر توسط مردم عادی در سریلانکا از رویت اشیاء ناشناس پرنده رویت گردیده است ، برخی پیش بینی کرده اند دلیل این تعداد مشاهدات زیاد احتمالا این است که آن ها به دنبال تکنولوژی ساخت بناهای مقدس و باستانی در آنجا هستند یا به دنبال یافتن “ویشوا یاتورا” هستند .

ویشوا یاتورا در متون باستانی هندی کلید کیهان بوده است. پروفسور چاندرا جایاراتنه ، که در این زمینه تحقیقات گسترده ای انجام داده است در مصاحبه با نشریه ای عنوان کرده ماهیگیران و مردم در جنوب ماتارا در سال ۱۹۹۰ یک یوفو  بزرگ را دیده اند که ازداخل دریا بیرون امده و پرواز کرده است . یک مورد دیگر که در یکی از روزنامه های سریلانکایی گزارش مفصلی در مورد آن نیز به چاپ رسید مربوط می شود به رویت خدمه یک کشتی تانکر نفتی در همان ناحیه  که در طی ان در روز روشن یوفویی بشقابی از دریا خارج شده و بمدت ۱۵ دقیقه به دور کشتی می چرخیده و باعث وحشت شدید خدمه شده است و سپس بدون گذاشتن کوچک ترین اثری در هوای رقیق ناپدید شده است .

پس از این ماجرا به کسی از خدمه اسیبی وارد نشد اما به خاطر امواج ایجاد شده ناشی از گردش شی ناشناس چندین آسیب ساختاری به نفتکش ۱۷۵ فوتی کیم سنگ وارد گردید. کاپیتان کشتی به روزنامه محلی گفت اندازه شی بسیار بزرگ بود حداقل ۵ برابر کشتی ما بود در زمان حضور شی ناشناس تمام ابزار کشتی تقریبا از کار افتاده بود و میخک جهت نما مرتب در حال گردش بود. حتی نمی توانستم برای کمک از رادیو استفاده کنم. در زمان گردش شی ناشناس نوعی نور از خودش ساطع می کرد انگار داشت کشتی را اسکن می کرد اما بمحض ناپدید شدن ابزار کشتی به حالت نرمال برگشت. من بلافاصله با مقامات تلفنی صحبت کردم و گزارش ماجرا را دادم آن ها هواپیما و قایق فرستادند و ناحیه را جستجو کردند اما اثری از چیزی یافت نشد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *