یوفو در استان Chongqing چین دیده شد

برای بار دوم یوفو  در استان Chongqing چین دیده شد

پس ازعدم موفقیت در رسیدن به نتیجه مطلوب در مورد بررسی یوفویی که در هفتم جولای باعث تعطیل شدن فرودگاه Xiaoshan استان Hangzhou شده بود ؛ شیء پرندۀ ناشناس دیگری درحال پرواز نزدیک به زمین برفراز پارکی در جنوب غربی استان Chongqing چین دیده شده است.

1279257462068_rd_rs_3fc7cf3e067d31e1829db5893351462e1

همۀ شاهدان گفتند که چهار شیء فانوس مانند به شکل یک لوزی (الماس) دیدند که بیش از یک ساعت برفراز Shaping Park شهر، نزدیک به زمین پرواز میکرد ، خبرگزاری Xinhua امروز گزارش داد :

تصاویری از یوفوها (بشقاب پرنده ها) بصورت آنلاین ارسال شده بود. چهار شیء درحال حرکت بودند مثل اینکه یکی بودند و سه تا چراغهای سفید داشت اما یکی به رنگ قرمز بود.

img273552641

یک شاهد با نام خانوادگی  Chen گفت که میبایست یک یوفو باشد و  مردم شروع به اطلاع رسانی آن کردند که در حوالی ساعت ۸  بعدازظهر دیروز روئیت شده.

Chen  گفت : من به آن خیره شدم و آن حرکت نکرد. پس از یک ساعت معلق بودن در هوا چیزی شروع کرد به پرواز کردن به سمت بالا و سرانجام از دید مردم خارج شد.

هیچ توضیح رسمی داده نشده است.

ufo_cho

درخلال تحقیقات یوفویی که باعث تعطیل شدن فرودگاه Xiaoshan در هفتم جولای شده بود  هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.

شش کارشناس یوفو شب گذشته دست خالی به خانه هایشان برگشتند بعد از اینکه آنها در Hangzhou جهت بررسی یوفو گرد هم آمده بودند.

آنها میخواستند تصاویر رادار را از فرودگاه Xiaoshan بدست آورند ، اما مقامات رسمی خودداری کردند و وقتی که فرودگاه تعطیل شد گفتند رادار چیزی نگرفته است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *