۴ تا از بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار

امروزه که با پیشرفت عالی تکنولوژی همراه هستیم بیشتر شما از عکس و فیلم های ۳D و۴K استفاده می کنید که بسیار پر حجم و باعث پرشدن حافظه میشود که این اتفاقی نادر است.

با معرفی این ۴تا هارداکسترنال میتوانید فیلم ها و عکس هایی که در گوشی و کامپیوتر خود جایی برای ذخیره ندارید قرار بدید.

در ادامه با اینفو همراه باشید.

۱- هارد دیسک اکسترنال ای‌دیتا مدل HD710M با ظرفیت ۲ ترابایت

این محصول از شرکت و کمپانیADATAمی باشد که برای حمل و تقل بسیار راحت می باشد.

این هارد اکسترنال از کد استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 را به خود اختصاص داده است. تا به راحتی این هارد اکسترنال را با خود به هرجایی که می روید حمل کنید.

در این محصول رابط پورت USB 3.0 وجود دارد تا بتوانید با بیشترین سرعت ممکن اطلاعات مورد نظر خود را انتقال دهید.این عنوان از محصول ADATA بیشتر با ویندوز های جدید ارتباط برقرار میکند.با خرید این هارد اکسترانال به هرجای دنیا که خواستید میتوانید سفر کنید بدون انکه این هارد صدمه ای بببیند.

۲-هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل Backup Plus Hub Desktop با ظرفیت ۴ ترابایتاین محصول یکی از گران قیمت ترین هارد اکسترنال هایی است که بخاطر پرحجم بودن در بهترین رده هارد اکسترنال قرار کرفته.

ابعاد این هارد اکسترنال حجیم به قطر ۴ سانتی متر میباشد و به خاطر حافظه ای که ای محصول دارد نباید زیاد به سازده این محصول اعتراض وارد کرد.

این هارد اکسترنال به نوعی از دسته هارد اکسترنال هایی است که به رومیزی معروف هست به دسته دیگر این هارد ها قابل حمل گفته میشود.این محصول با وجود  نشانگر LED به کاربر نشان میدهد که وضعیت حافظه در میزان میباشد.این محصول همانند محصول قبلی از رابط پورت USB ۳٫۰ بهره مند میباشد که این عمل موجب افزیش حداکثر فایل های اطلاعاتی برا انتقال باشد.این هارد به دو ۲درهگاه پورت USB می باشد که برای شارژ گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

۳- هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA1000400 با ظرفیت ۱ ترابایت

این محصول بیار کم وزن بوده و البته بایذ این انتظار را داشت از هارد اکسترانال که هم قابل حمل می باشد و هم رومیزی میباشند.

وزن کل این محصول فقط۱۷۰ گرم و حدودا به اندازه اسمارت فون میباشد.هنگامی این محصول را خریداری کنید به ابعاد ان  تعجب کلی خواهید کرد.این هارد اکسترنال بسیار کوچک بوده که میتوان ان را شبیه یک مداد الیته نو دانست.

این محصول از جنس پلاستیک می باشد که شبیه به طرح موزاییک دارد و جلوه ی زیبا را به شما نشلان می دهد.این محصول همانند محصول های قبلی از رابط پورت USB 3.0 و USB 2.0 بهر ه مند میباشد. بیشترین سرعت این محصول ۵ گیگا بایت بر ثانیه میباشد.این هارد اکسترنال ویندوز های بالا XP را ساپورت خواهد کرد.منبع تغذیه این محصول از درگاه پورت USB تامین میشود.

۴-هارد دیسک اکسترنال وسترن‌ دیجیتال مدل Elements با ظرفیت ۲ ترابایت

این نوع هارد اکسترنال را میتوان چاق خطاب کرد با محصول می توانید به هرجا که قادرید سفر کنید با خود ببرید.تناه عیبی این که محصول دارد در مقابل اب و گرد و غبار زیاد مقاومت نمیکند ام مقاوت این دستگاه بیشتر در برابرنوسانات برق و تکان های ناگهانی میباشد.

این محصول نیز از رابط پورت USB 3..0 و USB 2.0 میباشد که باعث انتقال اطلاعات خود  با حداکثر سرعت ممکن باشد.

این هارد اکسترنال از نرم افزا اختصاصی تهیه شده است به نام WD Smart Ware تا بتوانید از اطلاعات خود در فضای ابری بک اپ بگیرید.

 

نظر شما درباره این هارد اکسترنال ها در بازار چیست؟ نظرات خود را با اینفو در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *