۵ تن از بدنام ترین قاتلین زنجیره ای

ما در این دنیا نیازی به هیولا نداریم. بعضی از انسان ها جای هیولا ها را برای ما پر می کنند. در ادامه معرفی ۵ تن از بدنام ترین و مخوف ترین قاتلین زنجیره ای را می خوانید.

۱ جان وین گیسی

جان وین گیسی

جان وین گیسی

جان وین گیسی یا دلقک قاتل، یک پدر و یک همسر بود. او در سال ۱۹۶۸ به جرم تجاوز جنسی به ۱۰ سال زندان محکوم شد اما بعد از ۱۶ ماه به دلیل رفتار خوب آزاد شد. بعد از آزادی دوباره ازدواج کرد ولی بعد از مدتی همسرش متوجه شد که او همجنسگرا است. او لباس پوگو دلقک را می پوشید و در مهمانی های کودکان داوطلب می شد. از آن جایی که کسی از دلقک نمی ترسد، او همسایه ای دوست داشتنی بود. او به مدت ۶ سال از زمان آزادی اش، نزدیک به ۳۳ مرد جوان را به قتل رساند. او بیشتر آن ها را در خانه ی خود دفن کرده بود.

پوگو مردان جوان را با حیله به خانه خود می کشاند، به آن ها تجاوز می کرد، شکنجه شان می کرد و سپس آن ها را به قتل می رسانید. او در سال ۱۹۹۶ اعدام شد. پوگو در مدتی که در زندان بود، نقاشی های رنگ روغن می کشید. بعد از اعدامش بعضی از این نقاشی ها به قیمت های ۱۹۵ تا ۱۹۵۰۰ دلار به فروش رفتند. بعضی از مردم تنها به خاطر نابود کردن نقاشی ها، آن ها را می خریدند.

جان وین گیسی

 ۲جفری دامر

جفری دامر

جفری دامر

جفری دامر مطمئنا یکی از ترسناک ترین قاتلین زنجیره ای است. او ۱۷ پسر جوان را به قتل رساند. قتل های اون شامل تجاوز، مثله کردن، مرده بازی و آدم خواری می شدند. بعضی از قربانیان اون توانستند از دستش فرار کنند. او زمانی دستگیر شد که یکی از قربانیانش با فرار کردن به خیابان جلوی ماشین پلیسی را گرفت. آن ها در خانه ی او با کشف وحشتناکی روبرو شدند. او سعی داشت با سوراخ کردن جمجمه ی قربانیانش در حالی که زنده بودند، برده ی جنسی بدون فکر درست کند. بعد از مرگشان به آن ها تجاوز می کرد و بخشی از بدنشان را می خورد. او که به حبس ابد محکوم شده بود در سال ۱۹۹۴ به دست هم سلولی اش کشته شد.

۳ تد باندی

تد باندی

تد باندی

مانند بقیه قاتلین زنجیره ای، تد باندی شخص محترم و درست کاری به نظر می آمد اما بعد ها معلوم شد که او کاملا دیوانه است. او مدتی تظاهر به معلول بودن می کرد تا زنان به او ترحم کنند. بین سال های ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۸ باندی حدود ۳۰ زن را به قتل رساند ولی بعضی ها معتقد هستند این اعداد به ۴۰ نفر هم می رسد. او شبانه به خانه ی قربانی های خود می رفت و آن ها را در خواب می کشت. سپس به آن ها تجاوز و جسد شان را مثله می کرد و بخشی از بدن آن ها را به عنوان یادگاری نگه می داشت. او در سال ۱۹۸۹ به وسیله ی صندلی الکتریکی اعدام شد.

۴ ایلین ورنوس

ایلین ورنوس

ایلین ورنوس

ایلین ورنوس یک قاتل زنجیره ای زن است. در کودکی از او سواستفاده جنسی شده بود. او در سن پانزده سالگی نوزاد تازه متولد شده اش را به فرزندخواندگی اهدا کرد. او بعد ها رابطه ای نامشروع با برادرش برقرار کرد. ایلین در بین سال های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۰ حداقل ۷ مرد را کشت. او ادعا می کرد این مرد ها قصد آزار و اذیت وی را داشتند. او در سال ۲۰۰۲ توسط تزریق مرگبار اعدام شد.

ایلین ورنوس

۵ ریچارد ترنتون چیس

ریچارد ترنتون چیس

ریچارد ترنتون چیس

لقب ریچارد ترنتون چیس، خون آشام ساکرامنتو بود زیرا خون و بعضی از قسمت های بدن قربانیان خود را می خورد. او برای خام خوردن گوشت حیوانات مدتی را در بیمارستان روانی گذراند. بعد از آزادی او شش نفر شامل دو کودک را به قتل رساند. او ابتدا قربانیان خود را می کشت سپس در خون آن ها حمام می کرد. او در سال ۱۹۷۹ بعد از قتل کل اعضای یک خانواده دستگیر شد. او محکوم به اعدام با اتاق گاز شد اما قبل از اجرای حکم خودش را کشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *