۵ ویژگی که از سامسونگ S9 انتظار میرود !

 

Capture

سامسونگ سال خوبی را پشت سر گذاشت ، درست بعد از سالی که با بحران Note 7 مواجه شد توانست با S8 تکنولوژی های جدیدی را معرفی کند همچنین انتظار میرود Note 8 هم در این ماه رو نمایی شود که احتمالا با استقبال خوبی مواجه خواهد شد، هرچند نسل جدید گوشی های سری S از همین حالا سر و صدا راه انداخته اند !

تاریخ احتمالی عرضه ی S9 در سال ۲۰۱۸ خواهد بود و انتظار میرود نقطه ی جهش دیگری بعد از S8 برای سامسونگ باشد ، طبیعتا این دستگاه بر پایه ی ویژگی های S8 ساخته میشود اما خبر ویژگی های منحصر بفرد این دستگاه در دنیای تکنولوژی پیچیده است .

در این مطلب به چند ویژگی احتمالی نسل بعدی پرچمداران سامسونگ اشاره میکنیم :

۴ دوربین

۲ دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو ، کاربران سامسونگ به زودی قادر خواهند بود به راحتی بین تصویر اصلی و پیش زمینه تمایز ایجاد کنند و focus عکس را به صورت دستی بعد از گرفتن عکس جا به جا کنند این نوع تکنولوژی در برنامه های واقعیت مجازی بسیار کار آمد خواهد بود .

محصول در آستانه ی به بازار آمدن سامسونگ ( گلکسی Note8 ) نیز طبق شایعات ازین تکنولوژی بی بهره نیست اما این غول پیکر هوشمند فقط در یک سمت مجهز به Dual Camera خواهد بود .

صفحه نمایش ۴K

بدون شک آوازه ی صفحه نمایش edge to edge سوار بر S8 در دنیای تکنولوژی پیچیده است اما سامسونگ میتواند کیفیت تصویر این صفحه نمایش خاص را بهبود بخشد ، S8 مجهز به صفحه نمایش ۲K با وضوح ۱۴۴۰×۲۹۶۰ پیکسلی است و انتظار میرود S9 با قدرت تصویر دو برابر به بازار بیاید .

البته ۴K بودن صفحه نمایش چیز جدیدی نیست و برخی از گوشی های سونی به این تکنولوژی مجهز هستند اما به دلیل داغ کردن بسیار و عدم پشتیبانی خوب سخت افزاری از این صفحه نمایش ، سامسونگ شانس این را دارد که با ادغام دو تکنولوژی edge to edge و ۴K  با پشتیبانی خوب سخت افزاری حرف جدیدی در زمینه بزند .

صفحه نمایش مجهز به حسگر اثر انگشت

این تکنولوژی برای به تحقق پیوستن راه دشواری را در پیش دارد اگر چه قرار بود  Iphone 8 و Note 8 این تکنولوژی را داشته باشند اما با توجه به چالش های صفحه نمایش edge to edge بعید است شاهد حسگر اثر انگشت یکپارچه روی صفحه نمایش این دو گوشی باشیم ، خبر خوش برای سامسونگ این است که تا عرضه ی این گوشی در سال ۲۰۱۸ زمان کافی برای پیاده کردن این فناوری بر روی S9 وجود دارد .

باتری قدرتمند تر

انتظار میرود که S9 با باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری روانه ی بازار شود ، سامسونگ توانسته از سال پیش در این زمینه پیشرفت بسیاری کند و حالا باتری هایی تولید میکند که منفجر نمیشوند پس این شانس وجود دارد که به زودی شاهد باتری های قوی تری نیز باشیم .

پردازنده ی ۷nm

به تازگی سامسونگ گلکسی S8 جنگ پردازنده ها را با پیروزی پشت سر گذاشت با وجود رقیبانی مثل iPhone 7 این گوشی قدرمتند با تکیه بر پردازنده ی ۱۰nm تعبیه شده به سادگی دیگر حریفان را پشت سر گذاشت ، انتظار میرود سامسونگ برای نسل بعدی گوشی هایش پردازنده ۷nm را بسازد که بسیار کارآمد تر خواهد بود .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *