تله کینزی چیست؟ آموزش عملی تکان دادن اشیاء با قدرت ذهن

تله کینزی

تله کینزی چیست؟

تله کینزی به توانایی کنترل و حرکت دادن اجسام گفته میشود که یکی از زیرشاخه های کینزی ها میباشد.

کینزیز چیست؟

کینزیز یا کینزی ها به کنترل یا تغییر یک وضعیت (خارج از بدن ) با استفاده از قدرت ذهن می گویند که انواع مختلفی دارد:

هیدرو کینزی:کنترل آب

پیروکینزی: کنترل آتش

آیروکینزی: کنترل باد و هوا

گئوکینزی: کنترل زمین و گیاهان

الکتروکینزی: کنترل الکتریسیته و…

الکتروکینزی

سایونیکز چیست؟

به تمریناتی میگویند که برای رسیدن به توانایی های ذهنی انجام میشود و کسانی که این تمرینات را انجام میدهند سایون مینامند. و به کسانی که یه نوع کینزی را تمرین میکنند از اسم آن کینزی “زی” را حذف و”تیک”را اضافه میکنند؛ برای مثال کسی که تله کینزی را تمرین میکند، “تله کینتیک “مینامند.

تله کینزی سخت ترین نوع کینزی ست زیرا با هر ماده و عنصری سروکار دارد.

انسان به طور متوسط فقط از ۷% نیروی ذهن یعنی ذهن خودآگاهش استفاده می کند، تصور کنید اگر بتوانیم از تمام ظرفیت مغز خود استفاده کنیم به چه توانایی هایی خواهیم رسید، در این صورت میتوان کارهایی که حتی به فکر من و شما نمیرسد رو هم انجام داد!

خودتان دست کم نگیرید هرکس از قسمت خاصی از مغز خود بیشتر استفاده می کند.برخی از فلسفه بعصی از ورزش و … برای هر یک از این فعالیتها از قسمت خاصی از مغز استفاده می شود.

این مسئله در مورد نیروهای روانی نیز صادق است. همه ما هر کدام تا حدی از پتانسیل های روانی خود استفاده می کنیم. برخی از افراد فقط می دانند که چه وقت چیزی در حال وقوع است یا می توانند نتیجه یک حادثه را بهتر از دیگران پیشگویی کنند یا می توانند حس کنند که فردی را که ملاقات می کنند کاراکتر خوب یا بدی دارد. همه اینها نشان دهنده استفاده از نیروهای روانی می باشد.

هرکسی میتواند با تمرین و ممارست قسمت های خفته مغز را بیدار کند.

تنها چیزی که مانع پیشرفت شما می شود باور نکردن خودتان است درست مانند بچه ای که می گوید “من نمی توانم ریاضیات را یاد بگیرم اینکار غیر ممکن است.

سعی کردیم در این مقاله مطالبی پیرامون تله کوکینزی گردآوری کنیم تا ذهن شما هرچه بیشتر با این مقوله آشنا شود اما همواره این نکته را مد نظر داشته باشید که این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این موضوع است و قصد هیچگونه اجبار یا تشویق شما عزیزان را به انجام کاری ندارد. امیدواریم مقاله پیش رو به بالابردن سطح آگاهی شما،که هدف اصلی ماست کمک کرده باشد.

تله کینزی معمولا به دو صورت کلی انجام می‌شود

حرکت اجسام با چشم

حرکت اجسام با نیروی کف دست

تئوری مرتبط با تله کینزی این است که اگر امواج انرژی روانی به میزان کافی متراکم شوند باعث حرکت اجسام می شود.

هر کسی به سعی و تلاش مناسب می تواند نیروی خود را تحت کنترل در آورده و مورد استفاده قرار دهد. همه افراد بطور ذاتی دارای نیروهای روانی و قدرت تله کینزی می باشند.

پیشرفت کردن در تله کینزی

خیلی ها می گویند من مدت زیادی برای انجام تله کینزی تلاش کردم اما هنوز نمی توانم انجامش بدهم علت این است که اغلب افراد فکر می کنند یک هفته تمرین مدت طولانی ای ست! درحالیکه افراد با استعداد ممکن است ظرف دو هفته آنرا بدست آوردند اما اکثریت ما نمی توانند کمتر از چند ماه و شدید چند سال به آن برسند.

نکات زیر کمک خواهد کرد که در مسیر درست تله کینزی حرکت کنید.

ازکجا شروع کنیم؟

چیزهایی وجود دارند که قبل از اینکه شما بتوانید در تله کنیزی بجایی برسید باید روی آنها کار کنید موانعی که باید بر آنها غلبه کرده:

شک

تله کنیزی یک واقعیت است. بسیاری آن را انجام داده اند .شک مانند دیواری است که بین شما و تله کنیزی قرار میگیرد. از روی این دیوار عبور کنید و آن را پشت سر بگذارید.

منطق

ما در یک جهان عمل گرا زندگی میکنیم .طبیعی ست که شما بخواهید برای هر چیزی بدنبال دلیل و منطق بگردید. هنگامی که به تله کنیزی برسید متوجه میشوید که مفهوم منطق در مجموع چقدر احمقانه است. ممکن است.

خلوص قلب

شما برای چه میخواهید تله کنیزی را یاد بگیرید دلیل شما بایستی مثبت و نیتتان خالص باشد در صورتی که میخواهید به دیگران آسیب برسانید یا نیت سوئی داشته باشید یا این را یک مزیت و برتری نسبت به دگران تلقی کنید لطفا آن را فراموش کنید . تله کینزی را به منظور تمرین ذهنتان انجام دهید.

مدیتیشن

هرقدر شما بتوانید مدت زمان زیادی را صرف جدا شدن از ماده ( دنیا ) کنید همان مقدار به دنیای ماوراء نزدیک می شوید.

طرز کار تله کینزی

تله کینزی یعنی استفاده از کانال تله کینتیک برای حرکت و بلند کردن اجسام. هرچند میشه با انرژی چی هم این کار رو کرد ولی عموما تله کینزی بدین شکل شناخته شده است.

با راه اندازی کانال تله کینتیک انرژی ذهن راه می افتد، اکثرا توانایی های ذهنی با انرژی کی( چی یا پرانا ) انجام میشوند، برای استفاده از این انرژی هم انرژی ذهن استفاده میشود! میتوان گفت این انرژی کمی قوی تر از نیروی ذهن است و کنترل آن هم سختتر. میتوان این دو انرژی را با قدرت اراده و تصور راه اندازی کرد و با تمرین مداوم کنترلشان کرد.

توجه: برای آموزش کامل تله کینزی حتما باید تمرین کنید،پس بخش تمرینات این قسمت را حتما مطالعه کنید.

تله کینزی مانند هیپنوتیزم و تله پاتی بر ۳ فعل اصلی نفس انسانی استوار است که عبارتند از:

۱- تمرکز بسیار
۲- تمرین مستمرار
۳- باور به توانانی نفس برای به حرکت درآوردن اجسام با نیروی ذهن.

توجه داشته باشید تله کینزی مهارتی ذهنی ست بنابراین همه میتوانند این مهارت بر اساس اصول تله کینزی به دست بیاورند؛ به شرطی که روزانه حداقل نیم ساعت تمرین کرده و هر روز مدیتیشن را در برنامه روزانه خود جای داده باشید، این نکته را فراموش نکنید که بر روی یک روش تمرینی حداقل بمدت یک هفته تمرکز کنید و اگر جواب نگرفتید سراغ روش بعدی بروید، همه تمارین رو باهم انجام ندهید.

کلید تله کینزی اراده و باز شدن چاکرای دست میباشد.

شما با انجام این تمرین ها میتوانید چاکرای دست را فعال کنید.

کانال های تله کینزی

در بدن انسان کانال هایی از انرژی وجود دارد که انرژی از این کانال ها عبور میکند، لازم است که در ابتدا همه کانال های انرژی در بدن پاکسازی بشوند تا این انرژی راحت تر جریان داشته باشد. در این صورت شما بهتر میتوانید چاکرای دستتان را فعال کنید.همچنین مبتوان با فعال کردن چاکرای ششم، اجسام را به حرکت درآورد.

فعال کردن چاکرای دست

چاکرا دست رو اهل فن چاکرا نمی دانند و آن را نادی می دانند که یک مسیری برای ارتباط انرژیکی است از جمله خروج و تماس با سطوح مختلف و جذب و دفع انرژی. علائم خروج انرژی در این چاکرا گزگز ، گرما ، خارش و…از علائم صدمه رسیدن و اشتباه بودن تمرینات احساس درد و سنگینی می‌باشد.

تمرینی که در ادامه نوشته شده باعث فعال شدن چاکرای دست میشود و باعث میشود انرژی بیشتری از طریق آنها جریان یابد. ابتدا دست راست را در جلوی خود نگه داشته و بر روی مرکز کف دست تمرکز کنید. بعد از چند دقیقه گز گز، خارش، سوزش دا در کف احساس میکنید، حالا دست چپ را در مقابل خود نگه داشته و توجه خود را بر روی کف دست چپ منتقل کنید و بر روی آن تمرکز کنید و همان عمل را مجددا انجام دهید.

حالا بعد از چند دقیقه هر دو دست را در جلوی خود نگه دارید، طوری که کف دست ها رو به بک دیگر باشند.( با فاصله حدود ۱۰ سانتیمتر ) حالا به طور همزمان بر کف هر دو دست تمرکز کنید و سعی کنید جریان انرژی بین دو دست را احساس کنید. این تمرین را هر روز به مدت یک هفته انجام دهید.

اگر سنگ لابرادور دارید،میتونید قبل از انجام این تمرین این سنگ رو به مدت ۱۰ دقیقه بر روی دست راست و ۱۰ دقیقه بر روی دست چپ بگذارید.

استفاده از تکرار مانترا در تله کینزی

در حین انجام این تمرین شما میتونید مانترای “LAH” را به این صورت ادا کنید: ل ل ا ا ا…

در حین انجام تمرین شما میتونید مانترای “UN” را ادا کنید: یون ن ن …

بعد از این که هفته ی اول را پشت سر گذاشتید، در هفته دوم دوباره در همان ساعت حدودا نیم ساعت بعد از بیدار شدن، این تمرین را انجام دهید:

به حالت لوتوس یا چهار زانو در مکانی ساکت بنشینید و تنفس شکمی انجام دهید. یعنی به هنگام دم هوا را بسمت شکم خود بکشید، در ابن صورت هنگام دم و بازدم شکم به سمت جلو و عقب حرکت میکند نه قفسه سینه.

حدودا ۱۰ تا ۲۰ بار تنفس شکمی را تکرار کنید و چشمان خود را ببندید، دوباره به تنفس عادی خود ادامه دهید. حدود ۲ دقیقه بعد، تمرین زیر را انجام دهید.

به شیوه تنفس شکمی، هوا را تا ۷ شماره وارد بدن کنید، یک شماره نگه دارید، با هفت شماره خارج کنید.این چرخه ی تنفسی را حدودا ۱۰ بار انجام دهید.

حالا دست هارا روبروی هم با فاصله ده سانتیمتر نگه دارید. هر دودست را به جلوی سینه بیارید. حالت گز گز،گرما ضربان و … را ایجاد کنید. پنج دقیقه این حالت را بر روی دست راست و سپس ۵ دقیقه بر روی دست چپ ایجاد کنید. حالا بر روی هر دودست تمرکز کنید و این حالت را ایجاد کنید. تا ۵ دقیقه در این حین تنفس شکمی ۷و۱و۷و۱ را انجام دهید.

حالا بدون هیچ وقفه ای تمرین زیر را انجام دهید:

دست هارا به همان حالت نگه دارید و هیچ فشاری به دست و انگشتان خود وارد نکنید. دست ها را مانند دو قطب هم نام آهن ربا فرض کنید که همدیگر را دفع میکنند.آنها را به هم نزدیک و دور کنید، این عمل را تکرار کنید؛ تا یک مانع بین دودست خود احساس کنید یک گرمای خاص یا هر چیز دیگر. این تمرین را حدودا ۸ دقیقه انجام دهید. حالا بایستید و چند حرکت نرمشی انجام دهید.این تمرین را تا یک هفته انجام دهید.

تمرین موثر فعال سازی کانال دست

در آرامش بنشینید، دو انگشت شست و سبابه دست راست خود را بهم بچسبانید تا نبض انگشتتان را حس کنید، بعد از اینکه نبض خود را حس کردید ده ثانیه در همین حال بمانید و بعد سراغ انگشت دیگرتان بروید و انگشت شست رو به آن بچسبانید، همین منوال را برای دیگر انگشتان دست راست و چپ انجام دهید.

هر دو دستتان را کاملا مستقیم در فاصله ی ۵ تا ۱۰ سانتیمتری رو به روی هم قرار دهید و تصور کنید نیرویی مغناطیسی بین دستان شما وجود دارد. فاصله بین هر دو دست را تغییر بدهید ، دست ها را از هم دور به بالا و پایین و چپ و راست حرکت بدهید. انرژی که بین دستانتان وجود دارد را حس کنید.

بعد از فعال کردن چاکرای دست، زمان انجام تمرین ها فرا میرسد.

 

تمرین هایی برای تله کینزی

تله کینزی و تمرین با توپ پینگ پونگ

تمرین دیگری که می توانید انجام دهید، استفاده از یک توپ پینگ پنگ که بر روی سطح صاف قرار داده شده است می باشد. خود را ریلکس کنید و به توپ خیره شوید و قصد حرکت توپ را در خود ایجاد کنید. در مقابل چشم ذهن خود آن را در حال حرکت ببینید. به مدت ۳-۲ دقیقه توجه خود را کاملا بر روی آن متمرکز کرده ، سپس توقف کنید. بعدا مجددا تمرین نمائید. صبور باشید و این تمرین را با انعکاس تجسم های مختلف انجام دهید.

(حرکت توپ با اشعه لیزر ،چکش،تودهای از هوا و……)

تله کینزی و تمرین با شمع

نیم ساعت مدیتیشن کنید و یک شمع را در مکانی امن روی میز روشن کنید، رنگ سفید برای شمع بهترین است بعد از چند تنفس شکمی به شعله خیره شوید، بعد از مدتی که پلک نزنید شما فقط شعله را فقط شعله را خواهید دید، نه میزی وجود دارد و نه شمعی حالا تصور کنید شعله به طرف بالا در حال رشد است،بلندتر و درخشانتر، می توانید دستانتان را بالای آن نگه دارید و تصور کنید که شما دارید شمع را به طرف بالا می کشید.

تصور کنید شعله بی میلی نشان می دهد و کوچکتر و کوتاهتر می شود از چه فاصله ای می توانید مخروط ها را تحت تاثیر قرار دهید؟

آیا می توانید با چشمان بسته و فقط با تجسم ذهنی که در حال نگاه کردن به مخروطها می باشد آنها را فعال کنید؟ آیا می توانید بوسیله نگاه کردن با دید محیطی آن را تحت تاثیر قرار دهید؟آیا می توانید با اضافه کردن تدریجی به اندازه و وزن مخروطها دامنه انرژی اشعه چشمی خود را که در آن نقطه دیگر نمی توانید با نگاه کردن به مخروطها آنها را حرکت دهید تعیین کنید.

تله کینزی و خم کردن قاشق

قاشقی را بردارید و آن را در محل اتصال دسته قاشق به قسمت اصلی با انگشتان خود نگه دارید. آن را با ملایمت بگیرید و با انگشت شصت به آرامی به قسمت وسط فشار وارد کنید. در حین فشار دادن قاشق یا شصت خود ،به صورت درونی این کلمه را تکرار کنید خم شو. این دستور ذهنی را شما میتوانید به روشی ریتمیک یا هر طریق دیگری که احساس راحتی بیشتری می کنید تکرار نمائید.

ترفند خم کردن قاشق

در هنگام فشار دادن به قاشق و تکرار کلمه خم شو در ذهن خود مجسم کنید که قاشق از قبل خم شده است یا اینکه آن مانند یک دسته ماکارونی خیس کاملا نرم میباشد. تصور کنید کره ای از انرژی سفید رنگ در بالای سر شما میباشد، سپس از طریق سر شما به طرف پائین و بازویتان حرکت کرده وسپس از طریق نوک انگشتان وارد قاشق می شود.

تجسم کنید که جریانی از انرژی به شکل مار پیج از چشمان شما خارج شده و به قاشق انتشار پیدا میکند. در هنگام انجام این تکنیک تمامی هوشیاری خود را بر روی این فرایند متمرکز کنید. مشغول بودن ذهن با ارتعاشات احساسی روزمره می تواند مانع گرفتن نتایج دلخواه شود.

ذهن را از هر گونه تفسیر، بررسی و یا آشفتگی خالی کنید و رها باشید

هر چقدر که توجهتان متمرکز تر باشد قاشق سریعتر خم خواهد شد. در اکثر مواقع قاشق از نازکترین قسمت خود خم خواهد شد و گاهی به حدی نرم می شود که فشار جزئی انگشت شصت باعث خم شدن آن می شود. اگر تا به اینجای کار تمام تمرینات را با حوصله، پشتکار و دقت انجام داده باشید انرژی تمرکز و قدرت تجسم شما به اندازه کافی برای انجام این کار افزایش پیدا کرده است.

در ابتدا ممکن است دستیابی به نتیجه طول بکشد ولی گاهی نیز به سرعت رخ می دهد. بعد از انجام یکبار خم کردن موفقیت آمیز ،خم کردن های بعدی در زمان کمتری طول خواهد کشید چرا که سیستم باور شما قویتر خواهد شد. ۱۰ تا ۲۰ درصد افراد در همان باور اول موفق خواهند شد.

به این تمرین به چشم یک سرگرمی هیجان انگیز نگاه کنید. از کلمه سعی کن استفاده نکنید. شما یا می توانید قاشق را خم کنید و یا نمی توانید. اگر دفعات اول نتوانید حتما در جلسات بعد با پشتکار وتلاش خواهید توانست.

تمرین پیشرفته تله کینزی با مولدهای سایکونیک

مولدهای سایونیک وسایلی هستند که بوسیله انتشار جریان از چشمهای شما فعال می شوند.

به عنوان یک تمرین برای انعکاس انرژی از طریق چشمهایتان مولد سایونیک زیر را بسازید.

ابتدا با کمک یک پرگار ۲ دایره به قطر ۵/۷ اینچ بر روی کاغذ بکشید. بوسیله قیچی به دقت آنها را ببرید.بر روی این دوایر یک قطعه به اندازه ربع دایره را مشخص کرده و با باقی گذاشتن یک بال کوچک از این ربع دایره باقیمانده آن را ببرید و جدا کنید.

دو مخروط درست کنید و با استفاده از سوراخ های ریزی که در مرکز این دوایر ساخته اید «شکل» و بستن گروهای مناسب بر روی یک نخ در محل از مناسب مخروط ها را بر روی این نخ سوار کنید. این اشکال مخروطی از آن جهت انتخاب شده اند که از نظر ذخیره انرژی شبیه به هرم عمل می‌کنند.

مخروطها را طوری آویزان کنید که کمی بالاتر از سطح چشمان شما قرار گرفته و در معرض جریان هوا نباشند. تا وقتی که کاملا از آنها نخ عبور داده شده است کمی خارج از مرکز می با شند ،زاویه مختصری بوجود می آید.حالا به مخروطها نگاه کنید و واکنش زیادی نسبت به انرژی اشعه چشم شما می شود.حالا به مخروطها نگاه کنید و واکنش حاطه را مشاهده نمایید به آرامی کف دست خود را از زیر به مخروط پایینی نزدیک کنید و به انرژی ارتعاشی روی هر کره توجه نمایید.آیا می توانید با انرژی اشعه چشمی خود باعث حرکت مخروطها شوید؟

همانگونه که قبلا گفته شد جریان انرژی وجود دارد که از چشمان شما به خارج انتشار پیدا می کند.بنابراین حرکت دادن اشیایی که ذخیره کننده انرژی پرانیک هستند مثل مخروطهای کاغذی آسان است.

کلاه هرم و توسعه توانایی تله کینزی

یک محقق با استفاده از یک کلاه هرمی شکل که شما نیز می توانید آن را با مقوا آن را درست کنید، توانائی کیتنتیک خود را افزایش داد.

هرم باعث افزایش انرژی می شود

گاهی اوقات مالیدن دستهایتان به یکدیگر یا بر روی میز به بهبود نتایج حاصله کمک خواهد کرد. علاوه بر آن تمرین گرم کردن دست نیز کمک کننده است.

از آنجایی که هیجانات مثبت باعث متمرکز کردن جریان انرژی میشود، اشیا را در مقابل خود نگه داشته و احساسات لذت بخش نسبت به آنها در خود ایجاد کنید. شک و تردید و عدم توانایی در اعتماد به خودتان باعث پراکنده شدن انرژی شده و شما را عقب نگه می دارد ،بنابراین با روحیه مثبت تمرین کنید ،شما موفق خواهید شد.

تله کینزی فوق العاده موثر و چرخ روانی

تمرین حرکت دادن که یک کاغذ را با انرژی دست را شروع میکنیم. برای این کار یک کاغذ مربعی شکل به اندازه چهار سانتی متر را از دو قطر آن تا بزنید و شکلی شبیه به هرم بسازید.

شکل هرم طوری است که حداکثر انرژی را به خود جذب می کند و تله کینزی با آن آسانتر خواهد شد.

کاغذ را روی راس یک سوزن قرار دهید. برای این کار می توانید سوزن را به یک پایه اسفنجی یا شمعی فرو کنید و کاغذ هرمی شکل را که “چرخ روانی” نام دارد روی سوزن قرار دهید. در جایی قرار بگیرید که جریان هوا باعث تکان خوردن کاغذ نشود.

کف دست یا انگشتان دست تان را سمت چرخ روانی نگه دارید و سعی کنید آن را حرکت دهید. میتوانید دست تان را حرکت بدهید و با انگشتان خود گوشه های چرخ روانی را به سمتی که میخواهید حرکت دهید. اکثر افراد موفق به این کار می شوند اما اگر نتوانستید برای یک ماه مدیتیشن و یوگا انجام دهید.

اما اگر موفق شدید؛ بیش از دو بار در روز تمرین چرخ روانی را انجام ندهید، زیرا انرژی شما خیلی ضعیف می شود و بعد از ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد دوباره شارژ می شود که زمان آن برای افراد، متفاوت است.

تله کینزی صرفا یک واقعیت ساده است که با تمرین می‌توان به آن دست یافت.

تمرین با اشیا دیگر

حالا که موفق شدید “چرخ روانی” را حرکت دهید، به هیچ وجه عجله نکنید که بقیه اشیا را امتحان کنید چرا که حتما ناامید می‌شوید، پیشرفت در تله کینزی بسیار زمان بر است. بنابراین باز هم با یک تکه کاغذ شکل های دیگر درست کنید، بصورت مستطیل تا بزنید و روی سوزن قرار دهید و سعی کنید آن را حرکت دهید. بنابراین با کاغذ اشکال مختلف در اندازه های مختلف را آزمایش کنید.

چطور اشیای دیگر را حرکت بدهیم؟

برای اینکه بتوانید اشیای دیگر را حرکت بدهید میتوانید از یوگا، مدیتیشن و خودهیپنوتیزم استفاده کنید.

توصیه میشود که برنامه زیر را روزانه انجام دهید:

• به مدت ۱۵ الی ۳۰ دقیقه مدیتیشن و یوگا انجام دهید.

• از حداقل گوشت قرمز در برنامه غذایی خود استفاده کنید.

تمرین چرخ روانی را در موقعی که حداقل دو وعده گوشت قرمز خورده اید انجام بدهید و زمانی هم که حداقل سه روز گوشت قرمز نخورده اید انجام بدهید. متوجه تفاوت انرژی خود در این دو مرحله خواهید شد.

•هرروز خود هیپنوتیزم را تمرین کنید تا به مرحله کاتالپسی برسید.

نکات تمرین تله کینزی چرخ روانی

• کاغذ مورد استفاده بسیار سبک باشد هرچه سبک تر باشد با نیروی کمتری حرکت میکند و هرچه کاغذ را پهن تر کنید نیز راحت تر حرکت میکند. منظور از پهن کردن اندازه کاغذ نیست بلکه بازتر بودنش است.

• بهتر است از کاغذ بدون شکل و سفید رنگ استفاده کنید. برای تمرکز حواس بیشتر میتوانید گوشه های چرخ را رنگ کنید تا در آن نقطه متمرکز شوید، میتوان از این روش در تله کینزی با چشم استفاده کرد.

• فاصله دستتان تا چرخ روانی را باید با تمرین تعیین کنید تا متوجه شوید برد نیرویتان چقدر است. اگر فاصله مناسب نباشد ممکن است که نیرویی به چرخ نرسد پس میتوانید با تمرین این فاصله را تعیین کنید.

نکات تمرینات تله کینزی

•برای ایجاد بهتر و سریع تر احساس وز وز شما میتونید کف دستتون رو بخارونید و یا با سرعت کف هر دو دست را بر روی هم گذاشته و حرکت دهید.

•بعد از گذشت دو هفته، دو تمرین بالا را فراموش نکنید و هر موقع که وقت کردید انجام دهید. در مراحل اولیه شما باید شرایطی را ایجاد میکردید که آن حالت زود تر ایجاد شود ولی حالا که تمرین ها را پشت سر گذاشته اید، میتوانید دو تمرین ذکر شده را در هر موقعیتی انجام دهید.

•سعی کنید تمرین های تله کینزی را در شب انجام دهید.

پاسخ به سوالات

چرا چرخ روانی حرکت نمی کند؟

اگر چرخ روانی حرکت نمی کند ممکن است فاصله شما با آن زیاد باشد. توصیه می شود در مراحل اولیه تمرین دست های خود را نزدیک آن بگیرید و سعی کنید از طریق دست انرژی تان را به کاغذ انتقال بدهید. اگر باز هم حرکت نکرد

احساس میکنم حرکت کاغذ بی ارتباط با انرژی ذهنی ام است!

اگر انرژی شما زیاد نباشد و مهارتی برای به حرکت در آوردن کاغذ نداشته باشید این موضوع عادی ست زیرا که فقط انرژی خود را به سمت کاغذ ارسال می کنید و کاغذ تحت تاثیر این انرژی که مدام که کم و زیاد می شود حرکت مختصری می کند که مطابق با خواسته شما نیست.

چه مدت طول می کشد تا بتوانم اشیای سنگین تر را حرکت بدهم؟

زمان آن را نمی توان تعیین کرد به این خاطر که آگاهی از آن سبب می شود ذهن شما بپذیرد که قبل از آن زمان نمی تواند به آن دست پیدا کند. در صورتی که در حقیقت ممکن است اینطور نباشد.
مدت آن بستگی به تمرینات شما دارد ، اما اعتقاد و باور درونی شما از همه چیز مهم تر است. البته درصد کمی از افراد موفق به حرکت دادن اشیای سنگین تر از کاغذ می شوند.

آیا تله کینزی با انرژی چی انجام می شود یا مربوط به چاکراهاست؟ یا اصلا یک نیروی ناشناخته دیگری است؟

شما جزئی از یک سیستم بزرگ و هوشمند جهان هستی هستید که از حواس پنج گانه با برخی از اجزای این سیستم ارتباط برقرار می کنید؛ اما از طرق دیگری هم می توانید با این اجزا مرتبط شوید. یکی از این راهها چاکراها هستند؛ مانند زمانی که کاغذ بین هر دو دست شما حرکت می کند و یا زمانی که از راه دور با نگاه کردن به شی ای واز طریق چشم سوم آن را به حرکت در می آورید؛ اما می توان با چشم بسته هم این کار را انجام داد.

چون ذهن شما این قابلیت را دارد که به این سیستم هوشمند متصل شود. در حقیقت این عالم است که شی را برای شما حرکت می دهد. بنابراین زمانی که متصل می شوید می توانید هر کار خارق العاده ای از جمله از تله کینزی یا مکاشفات را انجام بدهید و این کارها برای کسانی که متصل نیستند شگفت انگیز خواهد بود. برای آگاهی بیشتر در این زمینه به کتاب های کارلوس کاستاندا مراجعه کنید.

تمرین پیشرفته تله کینزی

شیوه انجام تله کینزی با دست را فراگرفتید، حالا نوع دیگر تله کینزی، در این قسمت آموزش داده میشود.

این مطلب برای کسانی مناسب است که از نظر ذهنی آمادگی لازم را داشته باشند و بتوانند روی یک هدف متمرکز شوند و قبلا حداقل به مدت سه ماه مدیتیشن روزانه را تجربه کرده باشند
ابتدا نیاز هست وسیله ای که شرح داده میشود را بسازید برای ساخت این وسیله به یک عدد توپ پینگ پونگ ، یک میله فلزی بلند و نازک یا سوزن بلند حداقل به طول پنج سانتی متر، یک تکه چوب به عنوان پایه نگه دارنده یا سوزن یا میله فلزی، نیاز است.

نحوه ساخت

سوزن یا میله فلزی را به مقدار کم داخل چوب فرو کنید تا در جای خود محکم شود و حرکت نکند. حالا توپ را از میله عبور دهید طوری که دو طرف توپ سوراخ شود. توپ را بیرون بیاورید و سوراخ ها را با نوک یک خودکار یا وسیله نوک تیز کمی بزرگ تر کنید. دوباره توپ را داخل سوزن کنید. توپ باید آزادانه به طرف بالا و پایین حرکت کند.

روش اول تمرین

حالا وسیله را مقابل خود قرار دهید به توپ نگاه کنید، تصور کنید که هاله ای نورانی به رنگ آبی کمرنگ در زیر توپ تشکیل شده و به مرور غلیظ تر میشود و به سمت بالا شروع به حرکت می کند و توپ را با خود بالا می برد.

روش دوم تمرین

به جای اینکه یک هاله نورانی در زیر توپ تصور کنید، به وسط توپ خیره بشوید و تصور کنید که انرژی شما از چشمانتان خارج شده و جذب توپ می شود و توپ از انرژی شما پر می شود. تصور کنید به مرور توپ روشن تر و نورانی تر می شود؛ همینطور که توپ نورانی تر و پر انرژی تر می شود از هوا سبک تر شده و مانند بالن به سمت بالا حرکت میکند.

فراموش نکنید برای انجام کینزی در ابتدا باید کانالهای نوک انگشتان، کف دست، ساعد و همینطور کانال چشمها را فعال کنید.

در این مقاله تمرینات ابتدایی برای این امر گفته شد برای مطالعه تمرینات پیشرفته و فوق موثر باز کردن کانال ها پی دی اف ” تله کینزی و باز کردن کانال ها” را دانلود کنید.

در ادامه تمریناتی جهت تقویت مهارت هیدروکینزی و پیرو کینزی ارائه میشود.

هیدروکینزی

هیدروکینزی و حرکت آب با چاکرای دست و پرانا
هیدروکینزی
هیدروکینزی مهارتی ذهنی ست برای کنترل مایعات در ادامه دو تمرین برای تقویت این مهارت ارائه میشود

تمرین اول

کاسه چینی سفید رنگی را روی میز یا مقابل خود قرار بدید و تا جایی که لبریز نشود پر از آب کنید.ذهن خود را آرام کنید و به آب نگاه و تمرکز کنید، هر دو دست خود را نزدیک ظرف کرده و کفِ هر دو دست را روی لبه های ظرف قرار داده و همچنان انرژی خود را به سمت آب بفرستید و سعی کنید آب را متلاطم کنید و کاری کنید که آب مانند ویبره شروع به لرزیدن کند.

تمرین دوم

یک ظرف شیشه ای یا چینی بزرگ بردارید و تقریبا تا هفتاد درصد حجم ظرف را از آب پر کنید، بمدت ۱۵ دقیقه مدیتیشن کنید،سپس هر دو دست خود را داخل آب کرده و دست ها را به پشت کف ظرف بچسبانید طوریکه کف دست ها رو به بالا باشد.حالا درست مثل زمانی که انرژی کف دست چرخ روانی را در تله کینزی به حرکت در می آوردید شروع به هدایت انرژی به سمت آب کنید، خواهید دید که آب تکان میخورد.

برای اینکه بهتر متوجه حرکات امواج آب بشوید می توانید یک شئی سبک که روی سطح آب شناور میماند مانند کاغذ یا تکه ای چوب کبریت را روی آب بیاندازید.

این تمرین را انقدر تکرار کنید تا در آن حرفه ای شوید.

نکته

حتما در مواقع بارانی به زیر باران بروید و قطرات باران را روی خود حس کنید. سعی کنید با قطرات آب همراه و یکی شوید و از آن انرژی دریافت کنید.

نگاه کردن به آب جویبار و رودخانه و گوش دادن به صدای آن میتواند مهارت شما را در هیدروکینزی افزایش دهد.

پیروکینزی

آموزش پیروکینزی و کنترل آتش با دست

پیرو کینزی به مهارت کنترل یا ایجاد آتش میگویند.

اخطار: در حین تمرین احتیاط کنید!

تمرین اول

در جایی که خیلی تاریک نباشد و نور زیاد هم نباشد یک شمع روشن کنید. مکانی را در نظر بگیرید که در معرض وزش باد نباشد.

در مقابل شمع بنشینید و به شعله آن نگاه کنید. بعد از پنج دقیقه چشمانتان را ببندید و بمدت دو دقیقه تصویر کنید که شعله شمع حرکت می کند. سپس چشمانتان را باز کنید و به شعله شمع خیره شوید و سعی کنید با تصور خود شعله شمع را حرکت بدهید. سپس حرکت شعله را در جهت های مختلف را تصور کنید.

این تمرین را باید هر روز انجام بدهید حتی اگر بار اول موفق شدید.

پس از یک هفته اگر در انجام تمرین اول موفق شدید، سراغ تمرین دوم بروید. ولی همچنان هر ازگاهی این تمرین را انجام دهید.

تمرین دوم

مانند تمرین اول، یک شمع را روشن کنید و به آن خیره بشوید. یک سانتی متر بالاتر از شعله شمع، یک گوی انرژی زردرنگ را تصور کنید و انرژی خود را به آن منتقل کنید. پس از پنج دقیقه تصور کنید که گوی انرژی شعله شمع را به سمت خود جذب می کند و در نتیجه شعله شمع بلندتر می شود.
این تمرین را هم طی یک هفته انجام دهید و اگر موفق شدید تمرین سوم را شروع کنید.

تمرین سوم

یک شمع و آیینه بیاورید و روی میز به صورت ایستاده قرار دهید. ابعاد آینه به اندازه ای باشد که تصویر شمع به طور کامل در آن قرار بگیرد. شمع روشن را مقابل آن قرار دهید. به تصویر شعله شمع در آینه خیره بشوید و سعی کنید آن را در جهت دلخواه حرکت دهید. فراموش نکنید که نباید به شمع واقعی هیچ توجهی کنید، فقط به تصویر شمع در آیینه تمرکز کنید.

تمرین چهارم

مطابق تمرین قبل شمع و آینه را آماده کنید اما اینبار شمع را روشن نکنید. به تصویر شمع در آینه خیره شده و تصور کنید که آتش می‌گیرد و شمع روشن می‌شود.

این تمرین را هر روز ادامه بدهید تا در آن موفق بشوید. پس از اینکه در آن موفق شدید میتوانید بدون آینه هم آن را انجام دهید.

تقویت کانال تله کینتیک

دستانتان را در فاصله پنج تا سه سانتیمتری از کاغذ بگیرید، بر روی چرخ روانی تمرکز کنید و آن را به ذهنبسپارید سپس نفس عمیق بکشید و چشم ها را ببندید و چرخ روانی را در ذهنتان تصور کنید که دارید تله کینزی می‌کنید و باتمام انرژی در سرتان فریاد بزنید که بچرخ در این هنگام تمام عضلات بدن را منقبض کنید و با تمام نیرو اراده کنید که چرخ بچرخد.

بعد از یک دقیقه چشمهایتان را باز کنید و به آن نگاه کنید، دیگر هیچ فشاری به ذهن خود وارد نکنید و به اینکه می‌چرخد یا نه هم توجه نکنید فقط به آن نگاه کنید و روی حس نبضی که در پیشانی و سرتان است تمرکز کنید.

هرچه تمرین دقیق تر و بیشتر انجام شود کانال تله کینتیک بیشتر قوی می‌شود و کنترلش آسان تر می‌شود.

این تمرین را به مدت یک الی دو ماه روزی نیم ساعت تا یک ساعت انجام دهید.

تمرین تقویت کانال چشم‌ها

در فاصله یک تا یک و نیم متری چرخ روانی بنشینید، به گوشه‌های آن تمرکز کنید تصویر کنید که اشعه قرمزی از چشم‌های شما به سمت گوشه چرخ روانی می‌رود و به آن ضربه می‌زند و آن را می‌چرخاند. در این تمرین تمرکز بالا و خالی بودن افکار و پلک نزدن بسیار مهم است.
بیست دقیقه این تمرین را انجام دهید. اگر در حین تمرین چشمتان درد گرفت کمی پلک بزنید تا ضعیف نشود بعدا می‌توانید زمانش را افزایش دهید. بعد از تمرین چشمانتان را با آب خنک بشویید.

هرچه قدر بیشتر تمرین کنید می‌توانید در نهایت با چشمانتان تله کینزی کنید.

تقویت کانال دست و نوک انگشتان

همانطور که اشاره شد تقویت کانال‌های دست بسیار مهم هستند، که در اینجا به چند بخش نوک انگشتان، کف دست و ساعد تقسیم بندی شده است.

تمرین اول

پس از انجام یک تا نیم ساعت مدیتیشن و ریلکسیشن، انگشتانتان را بصورت اشاره روبروی هم بگیرید و تصور کنید جرقه‌هایی از برق یا نور از نوک انگشتتان خارج شده و وارد انگشت روبرویی می‌شود و پس از مدتی احساس نبض یا دفع در نوک هر دو انگشت احساس می‌کنید که به مرور بیشتر می‌شود، اگر نیروی چی شما فعال باشد و این تمرین را انجام دهید احساس برق و سوزش زیادی در نوک انگشتان احساس می‌کنید و همینطور این تمرین برای الکتروکینزی کارامد است، پس از زیاد شدن حس تصور کنید که این جرقه‌ها یا انرژی‌های نورانی در کل انگشت پخش می‌شوند.

این تمرین را برا همه انگشتان دست انجام دهید.

تمام تمرینات بالا را دوباره تکرار کنید ولی بجای انگشتان روبرو از انگشتان یک دست استفاده کنید مثال شصت با اشاره بعد شصت با سبابه و…
این تمرین را در هر دو دست انجام دهید.

تمرین دوم

دراز بکشید یا بنشینید و تصور کنید گوی‌های کوچکی جلوی تمام انگشتان هست که انرژی را به نوک انگشتان شما می‌زند و آن را سوراخ می‌کند و سپس در کل انگشت می‌رود و راه انرژی را باز می‌کند.

تمرین کانال‌های کف دست

تمرین اول

تصور کنید انرژی از کل بدنتان وارد کف دستانتان می‌شود و از کف دست بیرون می‌اید و وارد دست دیگر می‌شود، این تمرین را تا جایی که در کف هر دو دست احساس گرما نبض یا فشار کنید ادامه دهید.

تمرین دوم

دراز بکشید یا بنشینید چشمانتان را ببندید، کف دست‌هایتان رو به بالا باشد،گوی انرژی ای به اندازه کف دست تصور کنید که این گوی انرژی زیادی را ازکلمحیط جمع و به کف دست شما وارد می‌کند و آن را سوراخ می‌کند و انرژی را کف دست پخش می‌کند این تمرین را تاجایی ادامه دهید که در کف دست احساس گرما ،نبض یا فشار کنید.

تمرین سوم

بنشینید و نوک انگشتان دست را به هم بچسبانید طوری که بین دو دست ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر فضای خالی باشد، حالا شعله سفید رنگی را بین دستانتان تصور کنید که گرمای زیادی دارد و گرما را به کف دستتان وارد می‌کند، گرما را احساس می‌کنید؟ حالا گرما را به تمام دست منتقل کنید. در این تمرین نیاز به تلقین و تصور است؛ اگر در تصور گرمای شعله سفید مشکل دارید، می‌توانید شمعی را روشن کنید و همان کار را با شمع انجام دهید تا در هنگام تمرین بتوانید گرمای شعله را تصور کنید.

تقویت کانال ساعدها

این تمرین ساده نیاز به تلقین و تصور قوی دارد.

بنشینید یا دراز بکشید و یا بایستید سپس دو ساعد را روبروی هم بگیرید طوری که از ساعد به بعد به سمت بالا باشد سپس با انجام دم دستان را باسرعت کم از هم دور کنید و تصور کنید نیرویی مانع از دور شدنشان می‌شود و آن‌ها را مانند دو قطب مخالف آهن ربا به سمت هم می‌کشد و در بازدم تصور کنید نیرویی مانع از نزدیک شدن ساعد‌ها بهم می‌شود مانند دو قطب موافق آهن ربا. با انجام مداوم این تمرین می‌توانید انرژی را در دست احساس کنید و چاکرای آرنج و ساعد را فعال کنید.

تمام این تمریناتی که برای تقویت کانال دستان گفته شد هرچقدر بیشتر انجام دهید زودتر به نتیجه خواهید رسید.

منبع:افکار سبز

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. Mehrang گفت:

    مطالب سایت شما عالیه،سپاسگزارم از این همه زمان و دقتی که برای مطالب گوناگون میزارید،چقدر کم داشتیم این سایت های مثل سایت شما را ????????♥️????
    واقعا آگاهی را بالا میبره ،چیزی که انسان معاصر بهش نیاز داره ???????? ممنون و سپاسگزارم از زحمات شما و افتخار میکنم به این سایت ایرانی مفید و پر محتوا ،خسته نباشید دوستان ????????

  2. ممی گفت:

    دروغ نیست دوستان عزیز باید توجه کنید که واقعیه و من به نتیجه رسیدم همین الان در اتاقم توانستم نور لامپ رو کم یا زیاد کنم فقط یه چیز دیگه چرا من وقتی رو یک وسیله ای تمرکز میکنم رنگ صورتی میاد یهو چراغ رو صورتی دیدم بعدش پلک زدم زود رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *