حلقه فولادی ۳۰۰ میلیون ساله متعلق به انسان های غول پیکر

حلقه فولادی 300 میلیون ساله

به گفته مردمان محلی ، این حلقه متعلق به دوران دریای پانونیان می باشد و بر طبق افسانه های محلی این حلقه های بزرگ را انسان های غول پیکر یا غول هایی استفاده می کردند که در این منطقه زندگی می کردند ، بر طبق اساطیر محلی ، این غول ها کشتی رانی می کرده اند و از این حلقه ها برای بستن کشتی های بسیار بزرگ شان استفاده می نموده اند ، لازم به ذکر است که نمونه های متعددی از این حلقه های فولادی در چندین ناحیه دیگر بوسنی یافت شده است .

اما چرا این حلقه ها در قله کوه ها یافت شده است ، که برخی معتقدند که در حدود دو میلیون سال پیش کل این ناحیه در زیر آب بوده است و دریای پانونیان در آن مکان واقع بوده است . این دریا ۶۰۰۰۰۰ سال پیش محو شود . در دوران دریای پانونیان هیچ انسانی وجود نداشته است که بتواند وسیله بسازد ، پس این حلقه های بزرگ توسط چه کسانی ساخته شده است ؟

لذا وجود غول ها در افسانه ها و اساطیر محلی شرق بوسنی و کشف این حلقه های بزرگ ، احتمال اینکه زمانی غول بر روی زمین حکمرانی می نمودند را زیاد می کنند . از یاد نبریم که علم قدمت اولین شبه انسان هایی که قابلیت ساخت وسیله را داشته اند حدود ۲۰۰ هزار سال پیش می داند ، که مطمئناً این حلقه ها بدست آن ها ساخته نشده است زیرا عمر این حلقه ها بسیار قدیمی تر و ۳۰۰ میلیون سال برآورد شده است . البته اینکه غول ها زمانی بر زمین حکومت می کرده اند یک فرضیه است و اثبات نشده است ، اما این حلقه ها بواقع بسیار اسرار آمیز بوده و علم هیچ توضیحی دقیقی هنوز نتوانسته در مورد ماهیت آنها ارائه نماید .

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. سامیه گفت:

    در طولِ تاریخ انقدر چیزهای عجیب و غریب کشف شده که اینجور چیزا در برابرشون هیچی نیستن ؛ در هیچ کجای جهانِ هستی و کهکشانها چیزی وجود نداره که وجودش غیر ممکن باشه ؛ جهانِ هستی انقدر بزرگ و بی انتها هستش که هر چیزی که فکرش رو بکنید میتونه وجود داشته باشه و زندگی بکنه .

  2. Beta گفت:

    توی همه جا ، هر داستانی ، هر رمانی ، هر افسانه ای ، هر نقل قولی رد پای اسم غول هست … تصادفی نیست . کاملا معلومه که وجود داشتند . مدرک تا دلتون بخواد هست … بابت مطالب ممنون 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *