نشانه های طلسم

جادو

جادو

تعریف این نوع طلسم و سحر:

در این مطلب صرفا در مورد سحر و طلسم خورانده شده به فرد طلسم شده (طلسم اکل و شرب) سخن گفته میشود.

سحر و طلسم خوراندنی نوعی از طلسم است که در بطن و خون و پوست  فرد مسحور و مطلسم وارد می شود وهر کجا که فرد و شخص برود سحر و طلسم هم همراه اوست و این همان سحر و طلسم اکل و شرب (خوراندنی) میباشد.

طریقه عمل کردن این طلسم:

این نوع سحر و طلسم عبارت از این است که ساحر و طلسم کننده اسم شخص مورد نظر را به همراه نام مادرش بر ورقه ای  مینویسد (به صورت حروف و ارقام جدا و مفرقه ) و سپس نام موکل (جن) و در آخر نیز آنچه که موکل باید انجام دهد.

شرط انجام شدن این نوع طلسم هم این است که طلسم کننده موکل داشته باشد. پس از احضار، موکل انجام عمل و طلسم نوشته و ترسیم شده در ورقه را عهده دار خواهد گردید.

پس از اینکه شخص مورد نظر از خوردنی که از قبل طلسم در آن قرار گرفته است بخورد یا بیاشامد منافذ بدنش باز خواهد شد و موکل در او حلول خواهد نمود (وارد جسمش خواهد شد) و کاری که از او خواسته شده است انجام میدهد.

ورقه ای که طلسم بر روی آن نوشته شده است در مقداری آب انداخته  میشود و این آب یا نوشانده میشود و یا در غذای فرد انداخته میشود و به او خورانده میشود. این همان سحر و طلسم اکل و شرب است.

عوارض و نشانه های این نوع از طلسم و سحر:

مشکلات گوارشی شدید و اینکه شخص احساس قولنج و دلپیچه و گرفتگی و انقباضات شدید در معده خواهد داشت و این فرایند مداوم است.

سرگیجه های مداوم و مستمر

گریه های بدون دلیل

احساس حالت تهوع مداوم و مکرر خصوصا در اثنای طلسم شدن

نفس نفس زدن بیش از حد از بینی و زیاد شدن آب دهان

درد شدید در ناحیه شکمی

احساس حرارت و تهوع شدید

سرو صدای ناحیه شکمی (بطن) و زیاد شدن گازهای شکمی در زمان طلسم

دردهای شدید مقطعی

خروج رایحه کریهه (بوهای ناخوشایند) از معده از طریق دهان

عدم رغبت به خوردن و آشامیدن

امساک مزمن (نخوردن و نیاشامیدن) در بعضی حالات

ضعف قوه بینایی و اینکه در چشم خود نوری را مشاهده مینماید

از علامات و نشانه های مهم سحر و طلسم خوردنی سیاه شدن چهره است. این علامت در زمان باطل شدن طلسم از بین میرود و رنگ رخسار و صورت شخص طلسم شده به حالت عادی خود برمیگردد.

عوارض طلسم در هنگام خواب عبارتند از:

حالت خفگی و اینکه فرد احساس میکند که حرارت جسمش زیاد شده

گریه در خواب

دیگر اینکه فرد طلسم شده خوابهای پریشان پی در پی و مستمر میبیند

خواب ماهی میبیند ، خواب باران میبیند ، خواب دریا و اینکه در حال غرق شدن در دریاست

طلسم و سحر_هوایی یا بادی

 این نوع سحر در معرض هوا یا باد و در جهت مورد نظر معلق و آویزان میشود. زمانی که جریان هوا یا باد این طلسم را به حرکت درمی آورد موجب تاذی و تاثیر بر شخص مسحور میگردد.

از علامتها و نشانه های این سحر و طلسم هوایی این است که شخص مسحور و مطلسم با هر جریان هوا و باد شدیدی متاذی میشود و احساس ناراحتی او تشدید میشود.

طلسم و سحر هوایی طلسمی است که بر روی ورقه به صورت ارقام و حروف نوشته میشود. نوشتن و شکل این نوع طلسم چیزی است مثل حرز و تعویذات عادی. در بعضی حالات این طلسم به شکل مثلث و یا دوایر مخصوصه  میباشد. معنی دایره این است که در مواقع مشخصی از سال گردش کند و این دوران و گردش باعث تقویت این نوع سحر در روزهای چهاردهم و پانزدهم و یا اواخر ماه قمری میگردد.

نشانه های سحر و طلسم هوایی:?

احساس ثقل و سنگینی در ناحیه سر و همچنین کثرت و زیاد شدن فراموشی

سردرد و سرگیجه شدید در بیشتر مواقع

بی حالی و کسل بودن و خمودگی و خستگی بدون دلیل

فرد مسحور تصور میکند که سایه ها و اشباحی را عموما بصورت سگ یا مار و افعی بطور مستمر می بیند.

نشانه های فرد مسحورشده ?

۱- سرگیجه و کلافگی و عدم تمرکز فکری و ذهنی

۲- خوف و ترس شدید و سرگیجه مداوم

چرا سحر معلق و مکتوب انجام شده است؟ بخاطر اینکه سحر و طلسم مکتوب و معلق بسیار دور از دسترس شخص مسحور است. مثلا بر درختی آویزان شده و با وزش هر هوایی تشدید میشود و فرد متاذی میگردد .

تعریف سحر و طلسم_مرشوش (طلسم_پاشیدنی):

این نوع سحر و طلسم را اعتاب نیز می نامند و علت این نامگذاری این است که غالبا در مقابل درب منزل یا آپارتمان شخص مورد نظر پاشیده شده و یا در مسیر گذر و محل عبور فرد مورد نظر پاشیده میشود. ولی غالبا بر درب ورودی یا خروجی یا دیوار و در موارد دیگر بر لباس و بستر فرد مورد نظر نیز پاشیده میشود.

اما این نوع سحر و طلسم بر روی خاک یا آب یا روغن یا عطر یا پودر و یا نجاسات و از این قبیل چیزها صورت میگیرد. طلسم کننده در این موارد، از اسم فرد و مادر یا پدرش و یا تصویر و در مواردی اشیاء فرد مورد نظر (مثل مو، ناخن و از این قبیل) استفاده میکند. سپس فردی که طلسم را مینویسد عزیمتهای خاصی را بر آن قرائت میکند که به آن طلسم قدرت خاصی را می بخشد و انجام این نوع طلسم را موکل خاص همان طلسم بر عهد می گیرد.

(شرط اول و مهمترین شرط تاثیر داشتن این نوع طلسم این است که فرد طلسم کننده حتما موکلی را در خدمت داشته باشد).

ببینید ، در اینجا لازم است متذکر شد که سحر و طلسمی که بر خاک انجام میشود قویتر و تاثیرگذارتر از سحر و طلسمی است که بر آب خوانده شده است چون که خاک طبعی خشک  دارد و طبع سوداوی در طلسم و سحر قوی تر و تاثیرگذارتر و سریعتر است.

مهمترین نشانه ها و علامات سحر و طلسم مرشوش و پاشیدنی:

احساس درد شدید خصوصا در قسمت پاها

احساس حرارت یا سرمای شدید از زانو به پایین

ورمهایی در ناحیه پا همراه با درد شدید

احساس گرما یا سرمای شدید در ناحیه درد

ترس بدون دلیل

خوابهای پریشان و آشفته

شاید روزی یادتون باشه اول صبح که از خونه زدین بیرون با تعجب دیدن درب منزل یا روی درب ودیوار خانه آب غیر عادی ورنگی ریخته شده زرد یا سیاه یا قهوه ای  و از اون روز که از آن آب عبور کردین دردهائی رو احساس کردین اگر درد شدید در پاها که همراه با گرمی یا سردی و یا ورم کردن و یا جاهائی از پا یا بدن کبود میشه و برنگ آبی یا سبز وبدون هیچ علتی دیده میشه ویا سردرد های بی مورد وبد اخلاقی ودرگیری در منزل رو تجربه کردین بدونین اینها علائم سحر پاشیدنی هستش که درب منزلتون ربختن جهت ابطال سحر این آدمهای از خدا بی خبر وپست فطرتی که جز فتنه وفساد در روی زمین چیزی ندارن.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. پوریا گفت:

    تشکر از خانم بشری برای وقت و انرژی که برای سایت اینفو میذارن. عزیزان باید بدانند که جادو همان دانش و هنر دیوان و پریان است. ما در دین اسلام دستوراتی موثر از ائمه اطهار و بزرگان برای ابطال السحر داریم. در کتاب ادعیه السر میتوانید دعای باطل السحر را قرائت کنید. اما گاهی عزیزان بعضی شرایط و آداب را درست به جا نمی آورند اینجاست که برای حل مشگل باید سراغ قدرتمندان روحی ایران را گرفت تا گره زندگی را با عنایت الهی باز کنند. این بزرگواران گمنام اند. اما حاضرند.
    عزیزانی که احساس میکند و یقین دارند به طلسم خوردن و یا جن وارد زندگیشون شده یا به موکل دفینه برخورد کردن….یا میخوان سرکتاب قرآنی باز کنند برای حل مشگلشون ، یا گرفتاری عجیب و غریب تو زندگی دارن ..حتی طلسمات سنگین یهودی …..
    با شماره بنده تماس بگیرن ۰۹۹۲۷۸۵۸۱۳۸حداد تا من به سید وصلشون کنم ……نگران هزینه نباشید اگرچه هیچ کاری تو عالم بی هزینه نیست….اما اینجا ما ضامن برگشت هزینه درمان شما پس از انجام موفق آن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *