مسافر زمان سال ۲۰۲۳ واقعیاتی را از آینده نشان می دهد

یک مسافر زمان از سال ۲۰۳۰ ، به طرز عجیبی لیستی از وقایعی را که ادعا می کند قطعاً در آینده رخ خواهند داد ، فاش کرد.

مسافر زمان فرضی که پشت پرده ای از رمز و راز است و نام نوح را در آغوش گرفته است ، ادعا می کند که در سال ۲۰۱۸ پس از اعزام به موقع از آینده ، گیر کرده است. نوح اکنون لیستی پیچیده از پیش بینی های آینده را فاش کرده است که به اعتقاد وی داستانهای سفر عجیب و غریب در سفر به زمان خود معتبر است. نوح در گفتگو با محققان ماوراء الطبیعه از کانال  یوتیوب ApexTV ، گفت که وی از آینده با در اختیار داشتن صفحات کتابی که مانند کاغذ چاپگر استاندارد است  جزئیات “تاریخ دقیق وقایع آینده” را نشان می دهد.

اولین این تاریخ ها به افزایش تعداد بازدید UFO در ژانویه ۲۰۱۹ اشاره دارد ، به این معنی که ادعاهای نوح به زودی آزمایش خواهد شد.

مسافر زمان میگوید “من اینجا هستم تا به شما در مورد آینده بگویم زیرا ما چیزهای زیادی در آینده داریم – بیگانگان ، گرم شدن کره زمین و جنگ.بیگانگان در سال ۲۰۲۸ می آیند. در سال ۲۰۲۸ ، سفر در زمان نیز توسط دولت توسط دولت انجام می شود.”این را باور کنید یا نه ، این واقعیت است. من به هیچ وجه آنها را تغییر نمی دهم ، این همان چیزی است که در آینده اتفاق می افتد.”در آینده بیگانگان یافت می شوند.  ما از آنها پرده برمی داریم و با بیگانگان صلح می کنیم.”بیگانگان چیزی هستند که من نمی توانم با کلماتم توصیف کنم.”

نوح سپس در ادامه به توصیف تعدادی از پیش بینی های آینده از جمله ظهور دولت جهانی هوش مصنوعی ، تراشه های مغز هوشمند و درگیری جهانی با کره شمالی می پردازد.همه این وقایع در “صفحات کتابخانه” نوح که او در جلوی دوربین ها در یک مکان با احتیاط بیرون کشید ، ذکر شده است.

اولین واقعه”ژانویه ۲۰۱۹:رویت یوفو در سراسر جهان

فوریه: بزرگترین و طولانی ترین طوفان برف پایدار در میانه غربی رخ داد.

آوریل: اولین چشم انداز رباتیک تجاری که به افراد نابینا اجازه می دهد تا ببینند.

ژوئن: یک تراشه کاشته شده به افراد فلج اجازه داد دوباره راه بروند.

ژانویه سال ۲۰۲۰: اختلاف نظرها پس از انتشار آندروید A1 Machine آغاز شد زیرا معترضین مخالف این فناوری جدید هستند.

“۳ نوامبر: رئیس جمهور ترامپ مجدداً انتخاب شد.”

در لیست دوم ، مورخ ۲۰۲۸ تا ۲۰۲۹ ، آمده است: “اوت ۲۰۲۸: فناوری سفر در زمان و وجود زندگی هوشمند فرازمینی برای عموم آزاد شد.

نوامبر: یولانا رنه کینگ فقط ۲۰ سال به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد.

“فوریه ۲۰۲۹: یک تراشه کاشته شده با عنوان” یک “منتشر شد که به افراد اجازه می دهد تا پرداخت کنند ، سالم بمانند و عملکردهای مغز طبیعی خود را گسترش دهند.”

یکی دیگر از “بحران های بزرگ” که در صفحات نوح ذکر نشده است ، اثرات گرم شدن کره زمین است.او گفت: “در همه جا سطل آشغال وجود دارد. آلودگی هوا وجود دارد که باعث تغییر آب و هوا می شود.”همه جا آتش سوزی جنگل وجود دارد. ما باید جلوی این کار را بگیریم.”کشورهایی وجود دارند که اساساً از الان تا ۲۰۳۰ در آب غرق شده اند. فقط باید متوقف شود.”

با این حال ، همه توسط اسنادو آثار باستانی نوح از آینده نه چندان دور قانع نبودند.رابرت گادلینگ درباره ویدیوی YouTube اظهار داشت: “اینها صفحات کتاب نیستند. آنها به وضوح تایپ شده اند. “

مایکل ویتیتو گفت: “نمی دانم چه اتفاقی می افتد اگر اتفاقی رخ ندهد و انوقت با چه عذری باز میگرد؟

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. علی گفت:

    سلام اینها که از اینده میان نمیتونن موبایلشون رو با خودشون بیار عکس و فیلمشون رو ما ببینیم به جای یک ورقه ویا کتاب داداش مسافرهای زمان همه لباس وکفش وعینک وچیزهای دیگشونو ازاینده میارن چرا هیچکدوم موبایل ندارن همه این حرفها باد هواست وبرای سردرگمی مردمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *