الکترونیک آرتز برای مدتی عنوان جدیدی را برای نینتندو سوئیچ منتشر نخواهد کرد

نینتندو سوئیچ

همانطور که از عنوان خبر پیداست، به تازگی مسئولان شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده‌اند که از انتشار عناوین جدید برای کنسول هیبریدی شرکت نینتندو، یعنی نینتندو سوئیچ دست خواهند کشید.

بدون هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای می‌دانیم که کنسول هیبریدی شرکت نینتندو، یعنی نینتندو سوئیچ یکی از برترین دستگاه‌های تولید شده توسط این شرکت است که توانسته‌ در مدت بسیار کوتاهی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدار‌ترین کنسول‌های بازی شود. اما همیشه یک مشکل بین نینتندو و ناشران غربی وجود داشته است که هنوز هم پابرجاست.

بازی‌های تولید شده توسط سازندگان فرست پارتی همیشه از بهترین‌های کنسول‌های این شرکت، به خصوص نینتندو سوئیچ بوده‌اند و در این مورد هیچ شکی نیست. اما وضعیت برای سازندگان ترد پارتی به گونه‌ای دیگر بوده است و فروش عناوین تولید شده به دست این دست ناشران هم هیچ‌گاه به خوبی عناوین انحصاری و دست اول نینتندو نبوده است. این موضوع تقریبا در مورد تمامی سازندگان و ناشران غربی صدق می‌کند. حتی اگر آن ناشر الکترونیک آرتز باشد.

همانطور که در ابتدای خبر نیز گفته شد، آقای بلیک یورگنسن مدیر مالی شرکت الکترونیک آرتز به تازگی در روزنامه وال‌استریت ژورنال اعلام کرده است که این شرکت به طور موقت از تولید و انتشار عناوین جدید برای نینتندو سوئیچ دست خواهد کشید و دلیل آن‌ را نیز منتظر ماندن برای درک کامل وضعیت بازار قلمداد کرد. هر چند به نظر می‌رسد که میزان فروش نسخه مخصوص بازی FIFA 18 نتوانسته‌ است آن طور که باید انتظارات الکترونیک آرتز را برآورده کند. اما آقای یورگنسن درباره میزان فروش این عنوان بر روی نینتندو سوئیچ سخنی به میان نیاورد و به گفتن جمله‌ی «اکنون برای اعلام آمار و میزان فروش نسخه FIFA 18 سوئیچ کمی زود است» بسنده کرد.

با تمام این اوصاف باید منتظر ماند و دید که دو عنوان اسکایریم و دووم که توسط بتسدا برای سوئیچ در حال آماده سازی هستند، می‌توانند وضعیت فروش عناوین خارجی این کنسول را افزایش دهند یا نه؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *