سرعت نور ثابت میکند اهرام مصر توسط بیگانگان ساخته شده است

اهرام مصر

اهرام مصر

براساس ادعاهای جدید یک محقق ،اهرام مصر  می توانستند توسط بازدید کنندگان پیشرفته بیگانه ساخته شوند. نظریه پردازان توطئه برای چندین دهه ادعا کرده اند که ساخت شگفتی های باستانی بسیار فراتر از وسایل اولیه مصر است – بنابراین آنها باید از کمکهای فرازمینی استفاده می کردند.

محققان معتقدند فرازمینی ها سرنخ های مهمی را در طراحی اهرام به جای می گذارند که ثابت می کند نیاکان اجداد ما نبودند که شاهکارهای خارق العاده مهندسی راساختند.کارشناسان ادعا می کنند که حقیقت در پشت یک چیز نهفته است : مختصات.

سرعت نور ۲۹۹،۷۹۲،۴۵۸ متر در ثانیه و مختصات جغرافیایی برای هرم بزرگ ۲۹٫۹۷۹۲۴۵۸ درجه سانتیگراد است .

با این حال ، انسانها  تا سال ۱۹۵۰ ، یعنی هزاران سال پس از اهرام نتوانستند سرعت نور را با این دقت اندازه بگیرند.

سفر با سرعت نور به عنوان تئوری تنها راه سفر به زمان است و معتقدین ادعا می کنند “بیگانگان پیشرفته” می توانستند از آینده برای ساخت بناهای تاریخی به زمین برگردند.

محقق یوتیوب ، مانو سیف زاده گفت: “آیا ممکن است کسانی که هرم بزرگ را در فلات جیزا قرار داده اند ، بدون تجهیزات بسیار فنی ، از سرعت نور استفاده کنند؟”

یکی از پیروانش گفت: “سرعت نور در سیستم متریک در طراحی و مکان هرم بزرگ ظاهر می شود ، هنگامی که نقطه اعشاری در امتداد مقدار کم می شود.“بیگانگان این مکان را به یک دلیل انتخاب کردند. پذیرفتن این شباهت جالب به عنوان یک تصادف دشوار است.”نمی توان شک داشت که این یک طرح ریاضیات هوشمند است که با اعتقاد ستاره ای سازندگان آن همراه است.”

معتقدان نظریه بیگانگان باستان ادعا می کنند فرازمینی ها نیز برای کمک به ساختن استون هنج ، در ویلتشایر ، انگلستان و دیگر بناهای باستانی مرتبط با کیهان آمده اند.آنها بازدید کنندگان پیشرفته فرضی را “فضانوردان باستان” لقب داده اند.

این تئوری حاکی از آن است که اجداد ما تصاویر آنها را در آثار هنری باستانی به تصویر کشیده اند ،با خدایان اشتباه گرفته اند، که گفته می شود اکنون تصاویری از بیگانگان و بشقاب های پرنده را نشان می دهد.آنها ظاهرا هزاران سال پیش از زمین بازدید کردند ، قبایل مختلف را مورد مطالعه قرار دادند و با خدایان اشتباه گرفته شدند.

یکی از وب سایت های توطئه outerworlds.com یک بخش کامل را به این استدلال مبنی بر اینکه “بیگانگان اهرام را ساخته اند” اختصاص داده است.

این تئوری می گوید از آنجایی که دو خط مورب خیالی از هرمهای دو طرف دلتای رود نیل امتداد دارند ، مصریان اولیه نمی توانستند هنگام ساخت آنها از این نظر موقعیت دقیق خود را بدانند.

با اندازه گیری های دقیق و هماهنگی آنها با اجسام آسمانی و شمال مغناطیسی ، مدت ها است که گفته می شود اجداد ما در حدود ۴۶۰۰ سال پیش قادر به ساخت فیزیکی اهرام باستانی جیزه نبودند.

این تئوری می گوید:آیا انها آمده اند تا برای بقایای فراعنه مرده خانه بسازند؟

“آنهایی که فکر می کنید توسط مصریان ساخته شده اند؟ خوب ، شما اشتباه می کنید.“آنها توسط بیگانگان ساخته شده اند!

وی گفت: “اینجا واقعاً چه اتفاقی افتاده است: یک زن و شوهر از بیگانگان که به اندازه کافی بلند پرواز می کنند تا بتوانند ببینند منشاء دلتای نیل کجاست ، به راحتی دیدند که این هرم چه جهت گیری را لازم دارد تا بتواند قطرهای آن بر روی خطوط قرار داشته باشد.

Outerworld.com همچنین می گوید که خطوط هرمی بزرگ تقریباً دقیقاً با قطب شمال مغناطیسی شکل گرفته است.

در این مقاله آمده است: “چگونه ممکن است مصریان بدون هیچ گونه قطب نمایی ، هرم خود را که دقیقاً مقابل قطب شمال مغناطیسی واقع شده بود ، بنا کنند؟

“بیگانگان ، با دانش فراوان و فن آوری خود، به کمک آنها آمدند و از قطب نمای خود استفاده کردند ، روی زمین فرود آمدند و قطب های مغناطیسی  شمالی و جنوبی را یافتند. سپس اهرام را ساختند.”

با این حال ،  جهش بزرگی از رمز و راز چگونگی ساخت اهرام توسط بیگانگان است.

از طرف دیگر ، Ancientaliensdebunked.com به همان اندازه شور و شوق در مورد شواهد نشان می دهد که انسان می تواند اهرام را ساخته باشد وقتی تاریخ به ما می گوید که ساخته شده اند.

این وب سایت در مقاله ای درباره هرم ها می گوید ، سنگها اصطلاحا اوبلسک ناتمام نامیده میشوند که ۱۰۰۰ تن است و از گرانیت ساخته شده است ، اما به دلیل ایجاد شکاف در اواسط راه رها شد.

در این باره آمده است: “این سنگ به دلیل ناتمام بودن ، بینشی مستقیم در مورد نحوه برش و شکل دادن گرانیت و همچنین سایر سنگها به ما می دهد.“بعد از اینکه سنگها تقریباً با استفاده از سنگهای برنده شکل میگرفتند، آنها را به وسیله چرخهایی میکشیدند.”انواع مختلف ابزازهای سنگ تراشی  یا هل دهنده هادر مصر باستان وجود داشته است.

“حدود ۸۵٪ از سنگهای بکار رفته در ساخت اهرام ، ماسه سنگ نسبتاً نرم بود که در محل استقرار قرار گرفت.”

این سایت می گوید شواهدی وجود دارد که از سورتمه های چوبی با طناب های ساخته شده از پاپیروس برای جابجایی سنگ ها استفاده شده است.

وی افزود: حداقل امیدوارم که ببینیم که این تکنیک های ساخت و ساز به خوبی در توانایی بشر برای تصور و دستیابی بدون مداخله بیگانگان است.

مطالب مرتبط

۱۳ دیدگاه‌

  1. ): moein گفت:

    کدوم خری نوشته سانتی گراد?

  2. فرهاد نوجوان گفت:

    سلام

  3. بهمن جعفری گفت:

    خب یکی به من بگه این مختصات رو کی درست کرده یه انسان و این عدد سرعت نور هم هم یه انسان رو نوک اهرام دیگه

  4. Amir گفت:

    میگن گوش انسان هرروزچیزی نشنوه کرمیشه اینه هرچیزی آقا امکان داره اون روز یه نظریه هم می‌گفت کل کهکشان ما داره می‌ره طو فضا جای ثابت نیست با چرخش متداول ??‍♂️

  5. علی گفت:

    سانتی گراد چرا؟

  6. مهدی زمانی گفت:

    عجب اوضاعی داریم
    والااااا

  7. روشن گفت:

    زمان ساخت هرم جیزا هنوز سیستم متریک وجود نداشته.و …

  8. هادی دهقان گفت:

    به نظر من تنها نقطه ای که میشه با سرعت نور حرکت کرد همین نقطه جغرافیایی هست و روزی این مکان تنها راه سفر با سرعت نور بدون هیچ مشکلی در آینده خواهد بود.شاید سوالی پیش بیاید چرا این نقطه را روی زمین مشخص نکرده اند و جوابش این هست که فرسایش در زمین باعث تخریب و از بین رفتن اون نقطه میشده و برای همین انها ان را با نظمی خاص با چهار ضلعی و ارتفاع مناسب این نقطه رو مشخص کردند که تا سالیان دراز برای استفاده آیندگان این نقطه از بین نرود و دقیقا استفاده از چنین طرح مهندسی و استفاده از سنگ های سنگین به این علت بوده که فشار بر همه سطح این سازه یکنواخت وارد بشود و هنگام لرزش به دلیل سنگینی بلاخص در مرکز سازه فشار فقط در یک جهت به سمت پایین از مرکز سقل سازه تا نقطه قطع دو خط قطر سازه وارد بشود و خنثی شود.
    هادی دهقان.

    • Ney ma گفت:

      اگه در زمان میشه سفر کرد گیرم سال ۲۱۰۰ به این فناوری برسیم با اون فناوری ایا نمیشه به سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ اومد پس چرا کسی نیومده نمیشه تو باشی ولی پدرومادرت هنوز ازدواج نکرده باشن یه دو دوتا چهارتاست

  9. حامد گفت:

    مختصات جغرافیایی تخت جمشید۲۹٫۹۳۵۵° N, 52.8916° E
    مختصات جغرافیایی اهرا

  10. maziyar گفت:

    :))))))))))))))))))))) lol سانتی گراد ؟؟؟؟ ؟

  11. ساشا گفت:

    سرعت نور ۲۹۹،۷۹۲،۴۵۸ متر در ثانیه و مختصات جغرافیایی برای هرم بزرگ ۲۹٫۹۷۹۲۴۵۸ درجه سانتیگراد است .

    سانتیگراد آخه!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *