در مثلث برمودای انگلستان چه می گذرد؟

eng-air

در منقه دربی شیر در انگلستان اکنون چندین سال است که مردم چیزهای عجیبی را مشاهده و گزارش می کنند و هنوز هیچکس نمی داند راز این حوادث چه هست . آنجا منطقه ای است که لاشه هواپیماهای جنگی زیادی از دهه های قبل و زمان جنگ جهانی دوم پراکنده می باشد و به قبرستان هواپیما مشهور است .

اما چیز عجیبی که در آنجا اتفاق می افتد ، از این قرار است که مردمی که به این منطقه رفت و امد دارند علی الخصوص کوهنوردان و گردشگران گزارش می دهند که مثلا هواپیمایی قدیمی را دیده اند که در ارتفاع بسیار پایین و در حالیکه تعادلش را از دست داده  پرواز نموده  و کم کم در منطقه ای که به قله سیاه معروف است سقوط می کند و جالب اینجاست آنها که نگران جان خلبان و سرنشینانش هستند سریع موضوع را به پلیس و گروه نجات خبر می دهند .

اما وقتی پلیس و گروه نجات به منطقه می روند هر چه جستجو می کنند چیزی پیدا نمی کنند . یکی از شاهدان می گوید با پسرم در آنجا مشغول رانندگی بودیم ، ناگهان یک هواپیمای قدیمی در آسمان ظاهر شده و در حالیکه در ارتفاع بسیار پایین پرواز می کرد داشت به ما نزدیک می شد بطوری که یک لحظه احساس کردم با ماشین برخورد می کند اما ارتفاع گرفت و ناگهان از آسمان بطرف زمین چرخش وار سقوط کرد و ما شوک زده نمی دانستیم چکار کنیم .

البته در این منطقه در طی ۱۰۰ سال پیش حدود ۵۰ هواپیما سقوط نموده اند که علت سقوط بیشتر آن ها مشخص نیست . اما در سالیان اخیر هیچ هواپیمایی در آنجا سقوط نکرده است و با وجود گزارش های متعدد مبنی بر سقوط هواپیماهای قدیمی در آنجا ، هیچ اثری از لاشه و کشته شده ها یا بازمانده های آن ها وجود ندارد . در سال ۱۹۹۷ یک گزارش سقوط  هواپیما در ان ناحیه به پلیس رسید و با وجود ۱۰۰ نفر داوطلب جستجو هیچ اثری از آن یافت نشد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *