سیستم مبارزات بازی Shenmue 3 تغییر خواهند کرد

بازی Shenmue 3

بازی Shenmue 3 سال‌هابعد از عرضه دو نسخه اول این مجموعه در دست ساخت قرار دارد و خیلی از طرفداران نیز منتظر عرضه این بازی هستند.

 

اما طرفداران سوال‌های زیادی نیز در این باره دارند، آیا بازی Shenmue 3 نسبت به گذشته تغییرات زیادی خواهد داشت و تغییرات ایجاد شده در صنعت بازی‌ها ویدوئویی را خواهد پذیرفت؟ یا اینکه طراحی آن بیشتر شبیه دو بازی نخست خواهد بود و بیشتر تمرکز بر روی طرفدران قدیمی این سری خواهد بود؟

حداقل می‌دانیم سازنده این عنوان قصد دارد در سیستم مبارزات بازی تغییرات زیادی ایجاد کند. کارگردان بازی Shenmue 3، «یو سوزوکی» (Yu Suzuki)، در مصاحبه‌ای ویدئویی در صفحه کیک‌استارتر در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است که مهم‌ترین آن‌ها سیستم مبارزات بازی است.

من می‌خواهم سیستم مبرزات بازی را کمی تغییر دهم. در این مورد من قصد دارم کمی تغییرات ایجاد کنم که خودم به آن‌ها فکر کرده‌ام. در این مورد کمی آزمایش آنجام داده‌ایم  ولی باید بگویم که شبیه عنوانی مثل Virtua Fighter که تمزکر بر روی زمان‌بندی است نخواهد بود. من می‌خواهم که سیستم مبارزات بازی شبیه پازل باشد.

در مبارزات آیتم‌هایی که به همراه خواهید داشت تاثیر خواهند داشت و عناصر سبک پازل نیز خواهید دید. این کاری است که من دوست دارم انجام دهم و البته سکانس‌های دکمه زنی نیز خواهیم داشت.

بازی Shenmue 3 قرار است برای پلی‌استیشن ۴ و پی‌سی عرضه شود ولی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *