ادعای یک دانشمند مصری : ناسا شواهد معجزات قرآن را مخفی نموده است

 شواهد معجزات قرآن

یک دانشمند مصری بنام عبدالباسط محمد که رئیس آکادمی معجزات علمی قرآن کریم است در اظهاراتی مدعی شد، که داستان لیله القدر برای ناسا اثبات شده است، اما آنرا مخفی نموده است، مطابق تعالیم اسلامی، آن شب در اواخر ماه رمضان اتفاق می افتد و خورشید بدون اشعه های نورانی اش دیده می شود، چیزی مثل ماه، این شبی است که مسلمانان عقیده دارند که قرآن بر حضرت محمد( ص) نازل شده است.
این دانشمند می گوید که ناسا ده سال پیش شواهد این پدیده را کشف نمود،اما آنرا پنهان نمود،جریان به همین جا ختم نمی شود، بلکه یکی از دانشمندان برجسته ناسا پس از دیدن شواهد متعدد قرآن در تحقیقات فضایی به اسلام گروید،که پس از مدتی از ناسا اخراج شد، نکته دیگر، اینکه دانشمند مصری ادعا نمود یک دانشمند استروفیزیست انگلیسی با اطمینان اعلام کرد که حجرالاسود سنگی متعلق به منظومه شمسی نیست. علاوه بر این، او ادعا می کند که نیل آرمسترانگ و سایر فضانوردان آپولو ۱۱ در هنگام حضور در ماه صدای اذان شنیدند.
و اما ناسا هیچ پاسخی به این ادعاها نداده و فقط در رابطه با مسلمان شدن نیل آرمسترانگ، بعلت اینکه در دهه هفتاد میلادی شایعه بسیار گسترده شده بود، اطلاعیه مختصری صادر کرد و در طی آن اعلام کرد که، آقای نیل آرمسترانگ به اسلام نگرویده و یک مسیحی است. و اما در رابطه با شنیدن صدای اذان، فقط اینرا می توانم بگویم که در مستند ” پرونده های مرموز ناسا” در جریان آپولو ۱۰، یوجین سرنان، توماس استافورد و جان یانگ، اذعان کردند که صدای موسیقی عجیبی را در زمانیکه به قسمت تاریک ماه رسیده بودند و تمام ارتباطات رادیویی با زمین قطع شده بود، شنیده اند و تمام کانورسیشن شان در این زمینه بصورت مکتوب موجود است،

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *