اندرو دی باشاگو ،وکیلی که مدعی است در زمان سفر کرده است.

برای بسیاری اعتماد به وکلا کار نسبتا سختی است، اما به وکیلی که ادعا می کند هنگامی که پسر بچه ای بیش نبوده ، بخشی از برنامه ی سری دولت در سفر زمان بوده چطور؟

150-andrew_basiago

از سال ۲۰۰۴ وکیلی در سیاتل بنام Andrew Basiago( اندرو دی باشاگو) مدعی این هست که از ۷ تا ۱۲ سالگی در پروژه ی سری دولت آمریکا به نام Pegasuss (همان اسب بالدار افسانه ای) شرکت کرده است، پروژه ای که تحت نظر سازمان پروژه های تحقیقاتی پیشرفته وزارت دفاع بر پدیده هایTeleportation یا همان دورنوردی [مفهومی است که به جابه‌جایی ماده در فضای غیرمادی اشاره می‌کند. به عبارت بهتر انتقال یک ماده بدون عبور از فضای فیزیکی از یک نقطه به نقطه دیگر است] و همچنین سفر در زمان، آزمایشات و تحقیقاتی را انجام می داده است.

اندرو باسیاگو به نشریه ی هافینگتن پست می گوید: آنها کودکان و همچنین بزرگسالان را تمرین می داده اند تا از تاثیرات فیزیکی و روانی که سفر در زمان بر آنها می گذارد آگاه شوند، همچنین کودکان این برتری را نسبت به بزرگسالان داشتند که راحت تر بر کشش و فشار حاصل از “سفر بین گذشته و آینده” فائق آیند.

به سادگی متقاعد نمی شوید؟ شما تنها نیستید، فیزیکدان هنگ کنگی Shengwang Du سال گذشته مقاله ای را مبنی بر غیر ممکن بودن سفر در زمان در لس آنجلس تایمز منتشر کرد، چرا که هیچ چیز سریع تر از نور حرکت نمی کند. با این وجود ادعای باسیاگو ازحمایت Alfred Webre برخوردار است، webre وکیلی است متخصص در “Exopolitics” یا همان (نتایج و عواقب سیاسی پیرامون حضور فرا زمینیان بر روی زمین).

آلفرد وبر می گوید در حدود ۴۰ سال است که این مسئله وجود دارد اما بجای بهره برداری از این پدیده در جهت خدمت به بشر ، وزارت دفاع آن را تحت انحصار خود در آورده است. دورنوردی روشی است کم هزینه و بدون هیچ ضرری برای محیط زیست که می توان از آن برای جابجایی کالا و اشخاص استفاده کرد. به گفته وی دونالد رامسفلد وزیر دفاع پیشین آمریکا برای فرستادن نیروی نظامی به میدان نبرد از آن استفاده کرده است.

باسیاگو مدعی است که ۸ تکنولوژی متفاوت سفر در زمان را در آن دوران تجربه کرده است، وی می گوید که تکنولوژیی که از طریق آن در زمان سفر می کرده اند، بر پایه ی مقالات علمی و تکنیکی است که دولت آمریکا در منزل نیکلا تسلا (مهندس برق و مکانیک) بعد از مرگش در ۱۹۴۳در نیویورک پیدا می کند.

به گفته باسیاگو دستگاهی متشکل از دو میله ی خاکستری بیضوی به طولی در حدود ۲٫۵ متر و به فاصله ۳ متر جدا از یکدیگر، و در بین آن یک پرده با نوعی نور سوسو کننده که به گفته ی تسلا “انرژی تابان” را منتشر می کرد.

انرژی تابان نوعی از انرژی است که تسلا کشف کرد، که در همه جای جهان هستی وجود دارد و در میان ویژگی های خود، توانایی شکست مکان -زمان را نیز دارد ، افراد شرکت کننده در این پروژه از میان این “انرژی تابان” به یک تونل که نقش درگاه را داشت می پریدند، و وقتی که تونل بسته می شد ما خود را در مقصد مورد نظر می یافتیم. افراد معمولا این حس را داشتند که با سرعت بسیار زیادی در حرکت هستند یا اصلا هیچگونه حس جابجایی نداشتند، همچنان که جهان حول نقطه ای که آنها حضور داشتند می پیچید.

باسیاگو مدعی می شود که در ۱۹۷۲ از طریق نوعی اتاق پلاسمایی واقع در هانوفر شرقی در نیوجرسی به گذشته رفته است، و تصویرش در عکس آبراهام لینکلن در گتیسبورگ در ۱۸۶۳ دیده می شود.

“من لباس پیش آهنگان شیپور زنی آن دوران را پوشیده ام ، و در محوطه سخن رانی گتیسبورگ خیلی جلب توجه کردم، و کفش های مردان خیابانی بزرگتر از سایزم را پوشیده ام، محوطه دایس را ترک کردم و حدود ۱۰۰ قدم دور شدم، جایی در گیتسبورگ که از من عکس گرفته شد.(پسر بچه سمت چپ در عکس) بعلاوه وی ۵، ۶ بار در شب قتل لینکلن به سالن تئاتر فورد رفت، اگرچه شاهد قتل لینکلن نبود، ولی می گوید وقتی در سالن تئاتر بود صدای شلیک و همچنین صدای هیاهوی بعد از قتل را شنیده است.

s-BASIAGO-GETTYSBURG-CLOSEUP-large300

باسیاگو می گوید هر کدام از این سفر ها به گذشته متفاوت بوده است، همانند اینکه آنها ما را به واقعیت های متناوب اندکی متفاوت در خطوط زمانی مجاور می فرستادند. “همچنانکه این سفر ها ادامه پیدا کرد، دو بار من مجددا به ابتدای سفر به گذشته برگشتم، به این معنی که مجددا به همان لحظه و به همان مکان در گتیسبورگ برگشتم” ، ولی از نقاط ابتدایی متفاوتی در زمان ، و این منجر شد به اینکه دو موجودیت از خود باسیاگو در یک زمان در ۱۸۶۵ در سالن تئاتر فورد حضور داشته باشد. بعد از بار اول از آن دو بار مواجهه با خودم بود که نگران این بودم که پوششم از بین برود، بر خلاف پرش اول به گتیسبورگ که در آن من نامه ای را به فرمانده ی ارشد نیروی دریایی Gideon Welles دادم تا در صورتی که من دستگیر شدم به من کمک کند هیچگونه توضیحی (مانند آن نامه) هنگامی که به سالن تئاتر فورد فرستاده شدم نداشتم.

و چگونه این مسافرین زمان به لحظه ی حال بر می گشتند؟ طبق صحبت های باسیاگو نوعی تکنولوژی هولوگرافیکی به آنان اجازه می داد تا هم به گونه ای مجازی و هم فیزیکی به زمان حال برگردند. ” اگر برای ۱۵ دقیقه یا کمتر در هولوگرام قرار می گرفتیم، هولوگرام فرو میپاشید و بعد از ۶۰ ثانیه ایستادن در میدان ذرات فوق باردار، مجددا به زمان حال بر می گشتیم.

وی می گوید این تکنولوژی فقط باید برای دورنوردی در زمان حقیقی استفاده شود و در غیر این صورت بسیار پر درد سر خواهد بود.

باسیاگو و آلفرد وبر اخیرا سمیناری را در ونکوور برگذار کردند که بر الزام و اهمیت افشاء و بکارگیری این تکنولوژی تمرکز میکرد، وبر می گوید این تکنولوژی باید در هر شهری نصب شود تا بواسطه آن کالا و افراد نه در زمان بلکه در حوزه ی مکان براحتی جابجا شوند، و این می تواند فضای شهری بسیار زیادی را که توسط فرودگاه ها و ایستگاه های قطار و … اشغال شده است را آزاد کند.

تمام این موضوع بسیار خارق العاده است، البته اگر درست باشد، اما متخصصینی مانند سرهنگ بازنشسته ی ارتش John Alexander ، مدیر پیشین دفترمفاهیم سیستم های پیشرفته، تحت فرماندهی آزمایشگاه ارتش آمریکا، با شک به این موضوع می نگرد، وی به هافینگتن پست می گوید “اگر این شدنی بود، حتی اگر شخصی فقط یک ثانیه می توانست به آینده برود، ما اکنون جهان را در تصاحب خود داشتیم، ”کامپیوتر هایی در بورس وال استریت وجود دارند که مزیت های شگرفی ایجاد می کنند”

به گفته ی باسیاگو در حدود ۱۰۰ نفر بر روی این پروژه کار کرده بودند، الکساندر می گوید که شک دارد که این تعداد زیاد راز را برای بیشتر ۴۰ دقیقه نگه دارند، چه برسد به ۴۰ سال. ” در واشنگتن گفته ای وجود دارد، که می گوید وقتی یک چیز را ۲ نفر می دانند، آن دیگر راز نیست، اگر از این تکنولوژی توسط وزارت دفاع استفاده شد، چگونه است که سلاح های کشتار جمعی در عراق را از دست دادیم؟ یا سقوط شاه ایران را؟

باسیاگو می گوید لفاظی های الکساندر توسط تناقض های زنجیره ی زمان-مکان یا همان (time-space continuum) پاسخ داده می شود.

” من فقط میدانم که چگونه تکنولوژی سفر در زمان طی دوره ای که من درگیر پروژه پگاسوس  بودم استفاده شد، این محتمل است که نوعی هوش از پیش نشان داد که عراق سلاح کشتار جمعی دارد، اما نیروی نظامی ما به آنجا رفت و قبل از اینکه صدام از آنها استفاده کند وی را سرنگون ساخت.”

منبع :هافینگتن پست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *