مشاهدات ومکالمات جیمزلاول وفرانک بورمن(فضانورد)

دسامبر ۱۹۶۵ این دو فضانورد در جریان پرواز رکورد شکنی ۱۴ روزه خود در مدار زمین‏‏‎ طی دومین مدار مشاهدات خود مبنی بر دیده شدن یک بشقاب پرنده را به مرکز کنترل اعلام کردند. مرکز کنترل جمینی(در کیپ کندی)اعلام کرد که انها احتمالا در حال مشاهده بوستر مرحله اخر موشک تایتان هستند که کپسول انها را در مدارقرار داده. بورمن در پاسخ گفت که وی بوستر راکت را مشاهده میکند اما علاوه بر ان شئ دیگری را نیز مشاهده میکند. گوشه ای از مکالمات مرکز کنترل با فضاپینای جمینی بشرح زیراست: لاول :‌شئ ناشناخته در موقعیت ساعت ۱۰ ارتفاع بالا مرکز فرماندهی: اینجا هوستون. جمینی۷ لطفا تکرار کنید؟ لاول :تکرار میکنم ما یک شئ ناشناخته را در موقیت ساعت۱۰ و ارتفاع بالا داریم.

149625main_aldrinseismometer_apollo11_strip3

مرکز فرماندهی :جمینی۷؟ ایا این شئ بوستر راکت تایتان است یا یک شئ حقیقی دیگر؟ لاول : ما چند شئ حقیقی دیگر را مشاهده میکنیم!! مرکز فرماندهی :فاصله تخمینی و ابعاد ان را گزارش کنید. لاول : ما بوستر راکت را نیز مشاهده میکنیم… قطعه فوق تنها بخشی کوچک از مکالمات این فضانورد بود که بدست گزارشگران رسید یا از سوی انها ضبط شد.

مشاهدات دونالد اسلیتون :

وی که یکی از فضا نوردان مرکوری است در مصاحبه ای اعلام نمود در سال ۱۹۵۱ بشقابهای پرنده را مشاهده کرده است! به بخشی از مصاحبه توجه کنید : در مینیا پولیس مشغول ازمایش یک فروند جت جنگنده ی پی۱۵ بودم که یک شئ ناشناخته مواجه شدم . ابتدا فکر کردم که با یک کایت مواجه شده ام. اما بلافاصله از این فکر منصرف شدم چرا که هیچ کایتی قادر نبود در ارتفاع ۱۰۰۰۰ پایی پرواز کند. همچنان که به ان شئ نزدیک میشدم بنظرم رسید که یک بالون به رنگ خاکستری به قطر ۳۰ پا را مشاهده میکنم . اما پس از عبور از نزدیکی ای دریافتم که نمیتواند یک بالون باشد.

as12-47-6919a_0

ان شئ یک بشقاب پرنده یا صفحه فلزی بود.
من با سرعت ۳۰۰ مایل در ساعت مشغول پرواز بودم که ناگهان اتفاق عجیبی رخ داد … شئ پرنده با سرعت زیاد و زاویه ۴۵ درجه شتاب گرفت و بطور ناگهانی ناپدید شد !

مشاهدات ژوزف واکر(خلبان ناسا) :
در ۱۱ می ۱۹۶۲ ژوزف واکر خلبان ناسا در مصاحبه ای اعلام نمود که یکی از وظایف او درخلال پرواز های ارتفاع زیاد با جت ازمایشی ایکس۱۵ مشاهده بشقابهای پرنده بوده است. او در جریان پرواز رکورد شکنی در ارتفاع زیاد(۵۰ مایلی سطح زمین) در اوریل ۱۹۶۲ از ۵ یا ۶ یوفو فیلم برداری کرد.این دومین باری بود که وی چنین فیلمی تهیه میکرد. بعدا ژوزف در جریان سخنرانی در ((دومین کنفرانس ملی تحقیقات در مورد استفاده صلح امیز از فضا)) اظهار داشت :
“ من دوست ندارم در مورد انها حدسی زده باشم. تمام انچه که من میدانم جیزیست که در فیلمی که بلا فاصله بعد از پرواز من ظاهر شد ضبط شده است.))

تا این لحظه هیچ یک از فیلمها در معرض دید عموم قرار نگرفته اند…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *