موجوداتی بیگانه که مشغول جوشکاری بودند

موجوداتی بیگانه که مشغول جوشکاری بودند

در تاریخ ۲۴ آوریل ۱۹۵۰،کارگر کارخانه بنام برونو فاچینی در شیفت آخر شب مشغول کار بود، او که خسته شده بود از داخل محل کارش بیرون آمده تا کمی هوای تازه استشمام کند ، خانه اش در شهر کوچک وارسه همان روز دچار طوفان شدیدی شده بود . در همین اثنا ، در حالی که رعد و برق خفیفی نیز شروع شده بود ، نوری را در فاصله نه چندان دور از در کارخانه مشاهده نمود ، او در ابتدا فکر کرد شاید ترانسفورمر کارخانه باشد که احتمالا اشکالی پیدا کرده ، او جلوتر رفته و ناگهان با صحنه ای مواجه شد که باورش برایش سخت بود .

او وسیله بزرگ مدوری را مشاهده کرد که در حدود دویست متری او فرود آمده و در روشنایی نوری که از آن بیرون می آمد دو موجود کوتاه قد خارج شده و مشغول کار هستند،مثل اینکه مشغول جوشکاری هستند و جرقه ها به رنگ سبز بر زمین می ریخت ، او باز متوجه قضیه نشده و احتمال داد این یک وسیله پرنده از پایگاه هوایی همان شهر می باشد ، اما ناگهان از داخل آن وسیله پلکانی باز شده و تعداد دیگری از آن موجودات پایین آمدند ، دقایقی گذشت و همه آن موجودات از یک در نامرئی وارد آن وسیله شدند و وسیله حرکت کرد در این هنگام او صدایی مانند صدای زنبور اما با فرکانس بالایی شنید ، در این هنگام دیگر وحشت او را فرا گرفت و بی اختیار از شدت ترس فریادی کشیده و شروع به فرار کرد ، در حال دویدن بود که از داخل وسیله یک نور شبیه لیزر بطرف او شلیک شد و او را نقش بر زمین کرد و دردی سرتاسر بدن او را فرا گرفت .

موجوداتی بیگانه که مشغول جوشکاری بودند

اما با این حال مشاهده کرد که شی پرنده  مانوری داده و در یک صدم ثانیه در آسمان ناپدید شد . فردا بلافاصله به پلیس رفته و تمام ماجرا را گزارش کرد . پلیس به محل حادثه رفته و بقایایی از آن شی را مشاهده نمود ، آن ها دیدند که در محل فرود یک دایره بزرگ بوجود آمده و تمام گیاهان و سنگ و خاک سیاه شده است و ماده ای سبز رنگ در آنجا ریخته شده بود ، این ماده در آزمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که یک ماده ضد اصطکاک است و از عناصر مختلفی تشکیل شده است ، این ماده سبز رنگ توسط یوفولوژیست ها و فلزشناسان چندین بار تست شد و مشخص شد که ۷۰% مس، ۱۷% قلع و عناصر دیگر که ناشناخته بود . این شواهد به همراه شهادت برونو فاچینی که همه او را فردی سالم به لحاظ عقلی و منطقی می دانستند باعث شد تا تردیدی در آنچه او روایت می کرد نباشد . اما برخی نیز مدعی شدند که او احتمالا بدلایل نامعلومی دچار توهم شده است . اما این موضوع نمی توانست بقایای بجا مانده را که از آن شی باقی مانده بود ، توجیه نماید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *