پهپاد باکیفیت و ارزان قیمت Tello، حاصل همکاری مشترک Ryze و DJI

اگر در هدایت پهپادها مهارت کافی داشته باشید می دانید که به پرواز درآوردن این پرنده های مکانیکی تا چه حد لذت بخش است. اما همواره فاکتور قیمت سبب شده تا بسیاری از این لذت محروم باشند. به همین دلیل دو کمپانی DJI و Ryze با همکاری یکدیگر پهپاد Tello را تولید کرده اند. یک پرنده هدایت شونده کاربردی و با کیفیت، تنها به قیمت ۹۹ دلار.

در این همکاری کمپانی چینی Ryze نقش تولید کننده و DJI توزیع و پشتیبانی کننده پس از فروش را بر عهده خواهد داشت. ویژگی همیشگی پهپادهای ساخت Ryze قیمت آنهاست. بنابراین جای تعجب نیست که ببینیم Tello قرار است با قیمتی معادل یک سوم تا یک چهارم پهپادهای متوسط موجود در بازار عرضه شود.

پهپاد ارزان قیمت Tello محصول Ryze DJI

این پرنده مکانیکی کوچک با هر بار شارژ تا ۱۳ دقیقه قادر به پرواز خواهد بود و سامانه ضد برخورد نیز کمک می کند تا در حین پرواز آسیبی به آن وارد نشود. کاربران برای تصویربرداری یک دوربین با کیفیت HD را در اختیار خواهند داشت. ضمن این که امکان خریداری یک هدست واقعیت مجازی نیز برای قرار گرفتن در جایگاه خلبان این ربات پرنده وجود دارد.

Tello در سه رنگ مشکی، آبی و سفید در تاریخی نامعلوم به فروش خواهد رسید. علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت DJI و از طریق ثبت ایمیل خود از تاریخ مذکور مطلع شوند

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *