آموزش مذاکره از قوی ترین شخصیت های جهان

آموزش مذاکره از قوی ترین مردان جهان کسب وکار شما را به موفقیت می رساند. افرادی که در مذاکره کردن حرفه ای هستند می دانند چه چیزی را به چه کسی و در چه زمانی بگویند و حتی ممکن است مقابل سخنان کسی سکوت کنند چون ارزش پاسخ دادن ندارد.

آموزش مذاکره

هر مذاکره ای بین دو فرد تاثیر فراوانی دارد، زیرا تمام جزئیات و روابط جدید را به وجود می آورد. کلماتی که به کار می برید می تواند شما را فردی باهوش یا احمق، شجاع و یا خجالتی جلوه دهد. اگر می خواهید فن بیان جدید و حرفه ای را آموزش ببینید و در محیط اجتماعی فردی خاص باشید این پست می تواند برای شما مفید باشد.

قوی ترین مردان جهان آموزش های ویژه ای درباره مذاکره می بینند اما این افراد از شخصیت خود نیز تکنیک هایی را به گفتگوها اضافه می کنند.

همیشه حرفی با ارزش برای گفتن دارند

یکی از اساسی ترین و پراهمیت ترین مواردی که در مذاکره استفاده می شود کلامی ست که همیشه آماده برای گفتن است. شخصیت های قوی همیشه افکار جدید و آماده ای برای گفتن ندارند، بلکه قبل از صحبت کردن فکر می کنند و به آن چه مهم است اشاره می نمایند. و اگر حرفی برای گفتن نباشد سکوت خواهند کرد. شخصیت های قوی و حرفه ای در مذاکره از سکوت نمی هراسند، این افراد اهمیت سکوت را درک کرده و از آن ترسی ندارند. این افراد معتقدند سکوت بهتر از صحبت بی مورد برای شکستن سکوت جمع است. همچنین این افراد از ویس های صوتی استفاده نمی کنند که مذاکره خود را در جلسه ها قوی سازند، با اجازه خواستن دقایقی را به فکر می روند سپس نتیجه نهایی را به زبان می آورند.

آموزش مذاکره

لزوماً بر مذاکره تسلط ندارند!

به هنگام آموزش مذاکره و اصول آن یاد می دهند که به جای صحبت کردن طولانی مدت، به دیگران هم اجازه صحبت داده و به سخنان همکاران یا دوستان خود گوش فرا دهند. اگر فرصت را مناسب بیابند سوالاتی را از مخاطب خود خواهند پرسید. نقطه شگفت انگیز در این مسئله این است که شما فقط با رعایت حق دیگران نه تنها به آن ها احترام می گذارید بلکه به آن ها احساس نیرومند تر بودن می دهید. کسی که از خود و داشته های خود صحبت می کند احساس نیرومندتر شدن کرده و مذاکره به نفع او به پایان خواهد رسید. افرادی که در مذاکره حرفه ای هستند به شکل مستقیم وارد بحث نمی شوند. به هیچ عنوان جملاتی چون “من با شما موافق نیستم” یا “چیزی که شما می گویید اشتباه است” را بر زبان نمی آورند و سعی می کنند نظر خود را به شکل دیگری بیان کنند. روش افراد حرفه ای مثبت است و از جملاتی چون “من نظر شما را این گونه می بینم و من راه نزدیک تری برای این مسئله دارم” بهره می برند، گاهی هم از تکنیک ها و یا روش هایی با تاثیر پذیری بیش تر استفاده می کنند.

از کلمات ساده بهره می برند

از کلمات سخت استفاده نکرده و سادگی را در صحبت رعایت می کنند. استفاده از کلمات سخت باعث می شود دیگران احساس کنند می خواهید خودتان را به آن ها ثابت کنید. قوی ترین مذاکره ها، مذاکره هایی ست که منظور را واضح و روشن به مخاطب برساند. در مذاکره خود از چند نوع تن صدا بهره ببرید، استفاده از یک تن صدا باعث می شود مذاکره شما خسته کننده باشد. صدای خود را بالا نبرید و سریع صحبت نکنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *