بذر ستاره ای

همه انسانهایی که روی زمین متولد می شوند لزوما اهل زمین نیستند. بعضی ها از سیارات و تمدنهای دیگری ( از کائنات دیگری) وارد شده اند و اگرچه با بدنی شبیه سایر انسانها دیده می شوند اما در حقیقت بسیاری از آنها شکل و صورت انسانی ندارند.

بسیاری از آنها شباهت به حیوانات و موجودات مختلف دیگری دارند که اگر چه انسان به چشم می آیند اما با کمی دقت میتوانید شباهت چهره آنها را با یکی از حیوانات ببینید. بسیاری از آنها به سوی همان حیواناتی جذب می شوند که به آن شباهت دارند. مثلا افرادی که شباهت به دلفین دارند عاشق دلفینها هستند.

برخی چهره ای شبیه شیر دارند و به حیوانات گربه سانان دارند و الی آخر. به غیر از این علائم دیگری هم هستند که یک فرزند یا بذر ستاره ای را از سایر انسانها متمایز می کنند:

نژاد نوردیک فرازمینی

– حس تنهایی شدیدی دارند.

-احساس می کنند که متعلق به این مکان و این خانواده زمینی نیستند. یعنی شباهتی چه از نظر ظاهری وچه از نظر اخلاقی با مردم عام زمین ندارند.

-عاشق ستارگان هستند و حس می کنند که خانه واقعی شان جای دیگری است اما نمی توانند به خاطر بیاورند که کجاست.

-از سنین پایین شروع به زیر سوال بردن رفتار و زندگی زمینی می کنند. به قول معروف مثل گاو پیشانی سفید همه جا از دیگران متمایز هستند.

-علاقه زیادی به متافیزیک دارند و جواب سوالهایشان را در آن می جویند.

-اکثر فرزندان ستاره ای صورتی شبیه مادرشان دارند اما سایر مشخصات فیزیکی شان مانند پدرشان است ( یا برعکس) بستگی دارد که کدام والد واقعی باشد.

-درجه حرارت بدنشان همیشه پایین است و طاقت تحمل گرما ندارند.

-اکثر این انسانها دارای یک فاکتور خاص هستند و آن داشتن DNA ژن مخصوص کریستال است. ژن کریستال فقط در فرزندان ستاره ای وجود دارد که برای برنامه ریزی ژنتیکی در هنگام معراج یا متعالی شدن آگاهی و فراآگاهی

زمانیکه این ژن فعال و متجلی شود درک حامل از وقایع اطرافش بالا رفته و قادر به دیدن و صحبت و کانال زدن با موجودات سایر ابعاد و جهانها می شود. علائم افراد ستاره ای بر روی زمین که از کهکشان و ستارگان دیگر به زمین آمده اند :

-۶۵% زن و ٣۵% مرد هستند.

-چشمهای با نفوذ دارند.

-کاریزماتیک و جذاب هستند.

-به برق و میدانهای برقی بسیار حساسند.

-دمای بدنشان همیشه از نرمال پایینتر است

-سینوزیت مزمن دارند

-حساسیت شدید به صدا- نور و بو دارند

-مفاصل ورم کرده و دردناک دارند

-درد در پشت گردن

– حالشان در رطوبت بالا بد می شود

-از یک بیماری مرگبار جان سالم به در برده اند

-دچار تصادف و واقعه ای تلخ شده اند

-احساس می کنند که باید ماموریتی را به پایان برسانند

-احساس یکی بودن با کائنات را دارند

-مشکلات عمده در بیان افکار و احساسات خود دارند

-تمام آنها به حیات روی سیارات دیگر ایمان دارند

-باور دارند که قبلا روی سیاره دیگری در جهان دیگری زندگی کرده اند و خاطرات خود را به یاد می آورند

-از سنین پایین ارتباط با موجودات غیر زمینی یا شخصیتهای اسطوره ای و دینی را تجربه کرده اند.

-موجودات فضایی را ملاقات کرده اند.

-قدرت تله پاتی با این موجودات را دارند.

-پیامهایی را از فرکانسهای بالا دریافت می کنند.

-حتما تجربه خارج شدن از بدن یا فرا فکنی دارند.

-احتمالا مرگ را از نزدیک لمس کرده اند

-به وجود فرشته نگهبان و راهنما باور دارد

-عقیده دارند که بعد از ظهور یک شخصیت مقدس به آنها برکت داده شده

-یک تجربه دینی مهم دارند

-به یک خالق یا منبع انرژی جهانی اعتقاد دارند

-به معجزه باور دارند

-در کودکی دوستان نامرئی داشته اند

-یک جن یا پری را ملاقات کرده اند

-دیدن روح را تجربه کرده اند

– از وجود دنیاهای دیگری به موازات این دنیا مطلع هستند

-با فرد فوت شده ای ارتباط داشته اند

-به تناسخ باور دارند

-خاطرات زندگی گذشته یا خاطراتی از دنیای موازی را به یاد دارند

-قدرت انرژی درمانی بر روی خود یا دیگران را دارند

-در طول مدیتیشن نور سفیدی دیده اند

-تجربه دیدن آینده و شنیدن صداهای دور را دارند

-پیشگوییهایی کرده اند که درست از آب درآمده

-هاله انرژی را می بینند

یک بذر ستاره ای همه این علائم را دارد.

مطالب مرتبط

۹۸ دیدگاه‌

  1. عسل گفت:

    الان همه توهم میزنن بذر ستاره ای هستن
    تعداد کمی بین شما استارسید

  2. تو فکر کن امون ناشناس گفت:

    یه سوال دارم
    من همیشه احساس تنهایی شدیدی میکردم و میکنم
    هیچوقت مثل همسن و سالام اونطور رفیق یا روابط خوبی نداشتم
    نمیتونم با کسی ارتباط بگیرم
    اینم بگم که ادم بشدت منطقی هستم و شاید این یکی از دلایلی باشه که بدون هیچ تحقیقی تمام جهان هستی رو میتونستم توضیح بدم
    اگه میتونستمم با کسی ارتباط بگیرم بعد مدتی میفهمیدم که اونقدر واقعا از لحاظ منطق و فکری از من پایینتر هست یا کار یا رفتارش باعث میشد خودش خودشو از زندگیم حذف کنه یا برعکس خودش بره.
    این مسئله خیلی اذیتم میکنه
    قبلن یکی بهم گفته بود انرژی متفاوتی با بقیه دارم و هر ذره ش خیلی خیلی با ارزشه و هرکسی لیاقت و ظرفیت این عشق و این انرژی و این آگاهی رو نداره
    هنوز که هنوزه هم من فردی مناسب خودم پیدا نکردم حتی برای رفاقت و این مسئله داره منو به سمتی میبره که مطمئن شم واقعا شبیه من وجود نداره و سهمم تنهاییه برای هدفی بزرگتر
    شایدم اینا همش اشتباه باشه
    کسی میتونه راهنمایی کنه؟

  3. تو فکر کن ناشناس گفت:

    سلام و درود
    همیشه از بچگی سوالم این بود که چرا من؟ چرا من اینهمه متفاوتم. چرا من کل فلسفه ی جهان رو بدون هیچ تحقیقی میدونم بقیه هم که قبول نمیکردن. بعد گذشت چقدر به این نتیجه رسیدم که واقعا فقط من اینطورم و آیا افرادی مثل من وجود دارن؟ بعد از خوندن کامنتا هنوزم مطمئن نیستم چرا که خیلی از همین کامنتا با خوندنشون هم فهمیدم که طرف چطور فکر میکنه و چطوریه و دروغ یا راست قضیه رو راحت تونستم تشخیص بدم. ولی بازم این سوال هست… آیا فقط من اینطورم؟
    نمیخوام از ویژگی های خودم بگم فقط دیگه مطمئن شدم مثل بقیه نیستم. ولی این فرشته ی نگهبان من دقیقا کجاست؟ برعکس فکر میکنم باهام دشمنی داره????

  4. شیرین گفت:

    من چند بار از تصادف که به مرگ قطعی ختم میشد نجات پیدا کردم، وقتی ۳ یا۴ ساله بودم می دونستم خانوادم واقعی نیس، ۴ سالم بود که فهمیدم این اولین بار نیس که روی زمین زندگی میکنم و از اون همه انرژی و دویدن های دوران کودکیم تعجب میکردم چون زندگی قبلیم با سن بالایی مرده بودم ، از بچگی جن هارو میبینم یا احساسشون میکنم ، فرشته راهنمام‌ چند بار منو از اتفاق های وحشتناک نجات داد یا ظاهر میشه یا توی گوشم حرف میزنه، یا توی خواب منو میبره و به من چیزهایی رو که لازمه نشون میده ، وقتی ی آدمی رو برای اولین بار میبینم معمولا تشخیص میدم چه ذاتی داره یا با حرف زدن باهاش میفهمم چه نقشه ای‌ داره ، دژاوو که دیگه آنقدر برام پیش میاد که نگو ، با رطوبت مشکل جدی دارم و گوشم رطوبت میکشه ، همیشه دمای بدنم پایینه ، فشار خونم از بچگی همیشه ۱۰ روی ۹ بوده ، حافظه خیلی قویه حتی احساسی که فلان تاریخ در فلان مکان داشتم هم به یاد دارم ، خیلی احساساتی هستم ، عاشق یادگیری هستم ، آرزوم اینه همیشه به مردم کمک کنم و ….حرف زیاد هست من نگران زمین هستم و انسان های مظلوم زمین رو از قصد می خوان نابود کنن ، جادوگرها شیطان پرست همه جا میبینم حتی توی اقوام نزدیک خودم همیشه برامون طلسم میگیرن ، و من میتونم بفهمم به من گفته میشه یا الهام میشه، خوشبختانه خانواده زمینی من خیلی پاک و با شرافت هستن …اگه چیز بیشتری میدونین خواهش میکنم به من بگین ممنون میشم ???? در پناه پروردگار کهکشان ها باشین

  5. شیرین گفت:

    خوشحالم که حداقل بعد از ۳۴ سال زندگی آدم هایی مثل خودم پیدا کردم که البته حالا فهمیدم بذر ستاره ای بودم????

  6. ماه بانو گفت:

    من این ویژگی ها رو دارم از بچه گی ام هم روح و جن دیدم هم چند بار نزدیک بود بمیرم اما زنده موندم ‌هر بار یه موجود نجاتم داد روح مادربزرگ مادرم تمام زندگیشو بهم نشون داد خاکستری ها از بچه گی زیر نظرم داشتن اما در نهایت یکیشونو از بین بردم چون با نوری که ازم اومد به کمک یه موجود که نگهبان طبیعته از بین رفت و اون نور همه جا پخش شد تاریکی های نزدیکمو از بین برد فکر می کنم لایت ورکرم اما همه این ویژگی ها رو دارم هم این که توی خواب جاهای مختلف میرفتم حتی بعدهای دیگه کلا انگار وظیفه ام بود کمک کنم

  7. راحیل گفت:

    من فکر میکنم با استفاده از ماتریکس با منبع ، دشمن از خلقت دیگه ای تصمیم بهنابودی خلقت ما دارن و با ماتریکس ما رو جابجا میکنم ما فرارانسانیم و باتمام موجودات در ارتباطیم، وبرای کارهای خاصی ما رو جابجا میکنن به زمین ،،البته در اصل ارواحمون رو نه روحمون رو ، منم هستم ماتریکس کریستال جاودوی جاوا ، جادو یه وسیله ی غلبه ی با خلق و خوهای درونیه، دراصل عناصر و کوانتوم ها ی تحت سلطه ارواح سلیطه به سلیقه ی پادشاهان ظالم دارن فلک و فلک را با کلک و کلک میگردونن ، و باغزل و غزل و غزال، و استفاده از زور ‌‌واجبار ،،،، چرا به این فکر نمیکنید که ما چرا بین جبر و اختیار آفریده شدیم افرید شدن بر مبنای نیازهای مالک ، در سطح چهارم پادشاهی، خبیثانه، ای هستیم ، با ما بازی میکنن هوش ما رو بسنجند بعد از چندین بار بانودی کامل ذهن هامون ، فقط فرزندان ستاره ای معنی حرفامو میفهمن، برا بقیه محمله،،،، میدونم

  8. زهرا گفت:

    این چرت و پرت ها چیه! تو خود قران گفته توی سوره الرحمان برید بخونید .. اینا یه مشت چرت و پرتن که ذهن جوانها رو منحرف کنند الان واقعا اخر الزمانه . کار شیطان هم شده این چرت و پرتها رو تو مغز جوان ها پر کردن

    • منصور گفت:

      چرت و پرت همان قران شماست که حرفهای عده ای نادان را به اسم خدا نوشته اند که پر از جر و پرته . ذهن خود را ازاد بگذار و از یخ زدن ان جلوگیری کن .خدا الان چرا رفته قایم شده و فقط در زمان محمد امده بود تا مشکلات جنسی محمد را درست کند .همان قران که میگی تو را که زن هستی مثل یک حیوان توصیف کرده . برو سوره نسا را بخوان ببین چی نوشته در مورد برخورد با زنها .چرا بر بدبختی خودتان اصرار میکنید . ابیا میدانی که نه در قران نه در احادیث گفته نشده که هیچ زنی به بهشت نمیرود /.؟چون انجا به کافی زن هست تا مومنان به راحتی هر کدام را خواستند کارشان را بکنند ضمنا همه انها باکره هستند چون بعد از جفتگیری دوباره باکره میشوند . بله دقیقا اینجوریه . قبل از اینکه به من فحش بدی کمی مطالعه کن . ضرر نداره .

    • Venos گفت:

      زنیکه احمق توکه ب قرآنت ایمان داری غلط اضافی ت رو جای دیگه بیان کن.حتما ایمانت ب عقایدت کمه و پشیزی ه که الان دنبال جواب سؤالاتت اینجایی

  9. روژان گفت:

    من خودم ندارم این خصوصیات رو ولی با فردی در ارتباط بودم دو سال که مو به مو این خصوصیات رو داشت و گاهی از صحبتاش سردرگم میشدم.به قول خودش تو آسمون بود حرفاش و نه توی بُعد سوم و روی زمین.البته از بعد از مرگ چند ساعته و برگشت این شکلی شد و خیلی هم اصرار به در خفا بودن داشت ونمیخواست درموردش کسی بدونه جز من…دلیلشم نفهمیدم! ولی عقیده خود من اینه که اینا تمااااااما ماتریکس ذهنه و لاغیر!

  10. 96allllllllllli گفت:

    چه اساسی برای این ها وجود داره . من کاملا این متن هارو درست میدونم . ولی لزومان از چه اساسی این متن هارو بیارید

  11. مری گفت:

    من خیلی خوشحالم که کسایی مثل خودمو پیدا کردم .همیشه یه حسی داشتم.اولا فکر میکردم خون اشامم و حتی ت و همین سایت گفتم که خون اشامم.ولی بعد فهمیدم علاقه شدیدی به ستاره هاو ماموریتی که به یادش نمیارم و بقیه چیزا اط علایم خون تشام بودن نیست.
    بنظرم باید از یه راهی باهم ارتباط برقرار کنیم.
    دست نکشین… وظیفه ماست که از بقیه محافظت کنیم

  12. ستاره گفت:

    سالها پیش با این موضوع اشنا شدم و بهترین سالهای زندگیم با ترس و وحشت و تفاوت بین خودم و باقی هم سن و سالام گذشت
    میخوام بگم بیخیالش بشید،من همونیم که سه سال تمام با تمام وجود پاش وایسادم و در انتها کشیدم بیرون،ولی با مشکلات و درد های چندین برابر بیشتر.

  13. حالا هرچی گفت:

    چه جوری میشه برگشت؟؟؟ منو به زور فرستادن

  14. هنگامه موسوی گفت:

    من خیلی از ویژگی های ستاره ای بودنو دارم
    ولی نمیتونم مطمئن شم هستم واقعا یا نه?

    • سارا گفت:

      واقعا ترسناک طرف اومده کوتاه نوشته من اینجام اینا مشکل روحی دارن واقعا متاسفانه و فکر میکنن واقعیته ، بابا حقیقت و ول کردی رفتی تو توهمی ک معلوم نیست ی درصد باشه و توهم رو قبول کردی پس چرا باور ندارن مریضن و درمان نمیکنن خودشونو نمیدونم جدا ترسناک دیدن این ادمها

  15. Mideo گفت:

    کامنت های من آپلود میشه؟

  16. Mideo گفت:

    سلام خوشحالم که افراد دیگه ای مثل خودم رو میبینم
    من از کودکی حدود ۵ و ۶ سالگی تناقضات دین یا اعتقادات مردم و به زبون میاوردم و زیر سوال میبردم همیشه میدونستم حقیقت هر چه که هست اینی که مردم بهش ایمان دارند نیست ، از کودکی حضور افراد نگهبان رو برای خودم حس میکردم گاهی با نگاه های یک فرد غریبه که به ذهن من آشنا بود انرژی بالایی میگرفتم در صورتی که اگر از هرکس دیگه ای نگاه اینطوری دریافت میکردم به شدت عصبانی میشدم تجربه های زیادی داشتم در کودکی حدود یک سال و نیم پیش به آگاهی رسیدم ولی از قبلش حتی خیلی چیز هارو از همان کودکی میدانستم همینطور بخش جالب اینجاست که چهره ب من شبیه هیج یک از افراد خانواده ام نیست خیلی ها میگن کمی به مادرم و بعضی عوامل چهره ام به پدرم شباهت داره اما کلیت چهره من رو به هیچ کس نمیشه شباهت داد همیشه با وجود دوستان زیادی که داشتم احساس تنهایی میکردم همیشه میگفتم با این آدما فرق دارم به این فکر میکنم که پس کی اونا یعنی هم نوع های واقعی ای من به دنبال من میان من شعر مینویسم و میخونم توی سبک های ار اند بی و رپ و همیشه توی شعرام به طور ناخودآگاه از این عشق و تفاوتی که من با این دنیا و انسان ها دارم مینویسم همیشه فکر میکنم‌ که آمدن من بحر چیزی بوده فکر میکنم آمده ام تا انسان هارا آگاه کنم تا به انسان ها چیزهای خوبی یاد بدم تا تعادل برقرار کنم تا بینهایت بودن رو نشون بدم برای همین وارد خوانندگی شدم تا بتونم اینو به افراد بیشتری داخل شعرام نشون بدم و کد بدم بهشون همیشه با این که اخلاق بدی شاید دارم اما ذات خوبی دارم اگر مغرور هستم غرور به جا دارم و در عین حال به فکر بقیه هم هستم و خوبی میکنم بهشون
    گاهی داخل خواب یا در حالت خواب و بیداری کد ها و پیام هایی را به شکل توهم یا خواب دریافت میکنم که منو یه پله جلوتر میبرن اما حرارت بدن من از حالت عادی بالاتر هست که دلیلشو نمیدونم همیشه حتی وقتی کسی با من دست میده متوجه حرارت بسیار بالای بدن من و داغی من میشه
    همونطور که گفتم من شباهتی با اعضای خانواده پدری یا مادری ندارم من موهای لَخت طلایی روشن دارم چشمانی با نفوذ دارم ابروهای پرپشت و کشیده دارم که تنها این ها در من وجود دارد
    من از کودکی مثل بقیه نبودم چون ماهیت وجود من چیز دیگریست من اومدم یه این سیاره و این دنیا برای انجام کاری حتی زمانی که بنا به دلایلی از زندگی خسته شده بودم از اهدافم خسته بودم باز هم فکر انجام ماموریتم در ذهن من بوده من میدانم ماورای این دنیا از هر لحاظ چیزهایی وجود دارد و من هم برای انجام کاری آمده ام پس این پسری که هیچ گاه مثل بقیه نبوده یه روزی کاراشو انجام میده و اونا میان دنبالش و برمیگرده به ماهیت اصلیش .
    من از یه دنیای دیگم
    افسانه هارو به چشمم دیدم
    من از یه دنیای دیگه اومدم
    و از این دنیا نمیرم

    • M.A گفت:

      همه ی این ویژگیهایی که گفتی رو من دارم موی طلایی ابروی پرپشت.دمای بالا.و خیلی چیزای دیگه.کنجکاو شدم باهم در ارتباط باشیم اگه خواستی آیدی بده

    • Zahra گفت:

      سلام
      این خصوصیات رو منم دارم
      و ظاهرم شبیه هیچ کدوم از افراد خانوادم نیست
      بچه بودم فکر میکردم مطلق به خانوادم نیستم فکر میکردم سر راهیم تو سن ۱۳ سالگی دچار مشکلاتی شدم که بخاطرش منو پیش روانپزشک بردن و حدود یکسال یه مدل قرص رو مصرف میکردم
      فقط بخاطر اینکه صحنه های آشنا و تکراری میدیدم و برای چند ثانیه انگار به هیچ کس هیچ چیز هیچ جا تبدیل میشدم انگار به دنیای دیگه ای متصل میشدم
      به ستاره ها و آسمون و شب و متافیزیک علاقه زیادی داشتم و دارم، تا ۱۵ سالگیم پیشگویی میکردم و ذهن آدمارو میخوندم اما بعد مصرف داروها این حالتم برطرف شد
      موجودات غیر انسانی مختلفی میدیدم که بعضی هاشون باهام حرف میزدن و من میترسیدم
      این حالت رو هنوز دارم و حالا پس از سالها دویاره اون حالت برام پیش اومد (صحنه آشنا)که نمیدونم چیه واقعا

      • زهرا رضوان گفت:

        سلام
        یکم بیشتر فکر کن و تحقیق کن از رو دانسته های کم و سطحی بقیه رو گمراه نکن دوست من

    • فرشته گفت:

      بالا نوشته ستاره ای ها دمای بدنشون پایین هست
      شما برعکسشی چون میگی همیشه حتی وقتی کسی با من دست میده متوجه حرارت بسیار بالای بدن من و داغی من میشه
      پس ستاره ای نیستی

    • Avina گفت:

      منم خیلی از حالاتی که گفتی و دارم
      خوشحال می شم بیشتر صحبت کنیم

  17. آریانا گفت:

    سلام
    این مطلب یه جورایی منو گیج کرد
    من قبل از این تمام این حوادث رو تجربه کردم وقتی ۸ سالم احضار پری جن میکردم چیزایی رو تو خوابم دیدم که دوسال بعد اتفاق افتادن
    دمای بدنم به شدت پایین به نور گرما یه حساسیت خاصی دادم و بقیه چیزا دیگه که قابل گفتن نیست و شکه میشین همیشه احساس تنهایی میکردم هر چقدر هم میخواستم به بقیه ارتباط برقرار کنم بازم نمی تونستم حس اینکه به اینجا تعلق ندارم واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم

  18. Negin گفت:

    خیلی وقتا هستش احساس میکنم به اینجا تعلق ندارم احساس میکنم یه کاری و باید انجام بدم اما دقیقا نمیدونم چیه بیشتر وقتا یه خواب هایی میبینم که از واقعیت واقعی تر هستش بیشتر وقتا دلتنگ چیزی جایی یا کسی هستم که میدونم اون جا یا اون شخص برام آشنا هستش اما نمیدونم کی یا چی هستش یا اصلا کجاست اخلاقیاتم با خانوادم زمین تا آسمون فرق داره عاشق ستاره ها و کهکشانم حتی بعضی وقتا بوده که چیزهایی رو ببینم که وقتی با کسی در موردش حرف زدم بهم گفتن چرت و پرت و هزیون میگم و اینها چیزی جز توهمات نیست و خیلی چیزای دیگه
    حتی بیشتر وقتا احساس میکنم این بدنی که من توش هستم گنجایش و تحمل حجم من واقعی رو نداره و برام کوچیکه
    حتی بعضی وقتا بوده که خواب یه چیزی رو دیدم هرچند،از خواب فرا تر بود و بیشتر شبیه واقعیت بود اما شده که مدت بعد و یا حتی بلافاصله بعد از بیدار شدنم اون اتفاق بی افته
    اوایل برام مهم نبود فکر میکردم اتفاقی هستش اما از وقتی به این حالت های غیر عادیم مشکوک شدم که چیز های عجیب و غریب زیادی میدیدم مثل مادربزرگم که بهم گفت باید بره یجای دور و از این ناراحته که ما رو تنها میزاره اینکه بهم گفت متاسفه که فقط میتونه با من خدا حافظی کنه و ازم میخواست تا بجاش با بقیه خداحافظی کنم و…وقتی از خواب پریدم فکر کردم کابوس دیدم و چیزی نیست اما وقتی که زنگ تلفن خونمون بلند شد و خبر مردگ مادربزرگم رو بهمون دادن ترس و وحشت تمام وجودمو گرفت
    شاید خیلی هاتون فکر کنه این چیزایی که گفتم چرت و پرت هستش و اصلا واقعیت ندارن اما برای منی که بیشتر عمرم رو باهاش دست و پنجه نرم کردم و با این اتفاقات عجیب غریب بزرگ شدم اینها چیزهایی فرا تر از حرف های الکی هستش
    اینکه دمای بدنت سرد تر از حد معمول باشه رطوبت باعث بشه یه مدت رو تو بیمارستان بگذروتی اینکه بعد یه تصادف که همه فکر میکنن دیگه امیدی به زندگیت نیست به طور معجزه آسایی زنده بمونی اینکه بدونی تو باید یه تکلیف از پیش تایین شده رو انجام بدی در صورتی که نمیدونی چیه اینکه از آدمای دور و برت بیزار باشی و تنهایی و خلوت با خودتو بیشتر دوس داشته باشی اینکه یه چیز هایی رو فقط خودت قادر به دیدنشون باشی در صورتی که همه اونو تکذیب میکنن اینکه همه تو دیونه خطاب کنن در صورتی که خودت میدونی چیا دیدی و چیا تجربه میکنی ولی آدمای دور و برت تو رو اونجوری خطاب کنن اینکه دلتنگ کسی و جایی باشی که نمیدونی کجاست اینکه از همه متفاوت باشی و از خیلی چیزا خبر داشته باشی و بیشتر چیزهایی که میگی به واقعیت تبدیل بشه و همه تو رو پیشگو صدا کنن و ازت فرار کنن و تو رو شوم بدونن اینکه احساس کنی چیز خیلی مهمی رو از گذشتت فراموش کردی مثل اینکه روش یه قفل زده شده باشه و بیشتر وقتا دیدن خواب های ترسناکی که خیلی گنگ و نامشخص هست با چیز ها و کسایی که فرا تر از تصوراتت هستن خیلی حس ناجور و بدیه و وقتی که بقیه هم تو رو مسخره میکنن به خاطر اعتقاد به چیز هایی که اونا بهش اعتقادی ندارن و از درکشون فرا تر هستش تورو بیشتر میرنجونه و آزده خاطرت میکنه
    قطعا برای اونایی که مثل من هستن تحمل این چیز هایی که شما در باره مون میگید خیلی خیلی سخت هستش شما جای ما نیستین که بدونید چه حالی داره احساس اینکه با همه آدمایی که میشناسی خیلی زیاد فرق داری
    شما جای ماها نیستین که درک کنین ما چه زجری میکشیم برای وفق دادن خودمون با محیطی که هستیم
    پس لطفا با قضاوتاتون مخصوصا وقتی که شما ما نیستید بیشتر از زندگیمونو سخت نکنید لطفا?

    • vxovjidj گفت:

      سلام عزیزم . من یکی از ارزوهام همینه . میخوام بهت بگم که من خیلی دنبال اگاهیم و هنوز نتونستم کاملا لمسش کنم . این خیلی خوبه و نشونه اینه که روحت با تجربس شاید تو اگر خوب استفاده کنی حتما موفق میشی و میخوام یه هشداری بدم که دست نکش و ناامید نباش و خداروشکر کن و برو دنبال اگاهی و بهش برس و وظیفتو در این دنیا انجام بده شاید خیلی دردت بیاد شاید سختی بکشی ولی ارزششو داره و تو برای همینه ازاد میشی من یه دختر ۱۳ سالم با اینکه ندیدمت و نمیدونم کی هستی ولی خیلی دوست دارم و بهت ایمان دارم سعی میکنم برای همیشه در خاطرم بمونی و الگوم باشی برو تو میتونی و به هیچ کس و هیچ چیز توجه نکن و بگو خدا هست و خدا هست و خدا هست.

      • Mideo گفت:

        خاصیت ما همینه در سن کم به چه آگاهی زیادی میرسی و چه گفتار بالغانه ای داری

      • مهدی ( ماهداد ) گفت:

        خدا کجا هست ببخشید ادرسش رو اگه ممکنه لطف کنید ممنون میشم

      • مهدی ( ماهداد ) گفت:

        اگر کسی امپت باشه هیچ وقت به کسی نمیگه خدا هست و خدا هست و خدا هست این اولین دلیل توهم شما دوم اینکه روح پیر میدونه هیچ ماوراء طبیعه ایی وجود نداره و هر چی همه میبینن ما هم میبینیم فقط به خاطر چشم سوم داخل سیرت ادم هارو هم میبینم گردن درد ناشناخته و سینوزیت علائم اصلی بعد از تاربخ تولد

    • آرتان گفت:

      خیلی ها درک نمیکنن سعی نکن چیزهایی که میبینی رو به همه بگی نمی‌دونم دورت انسان زیاده یا چیز دیگه میتونی بدترین چیز هارو تو خوابت ببینی و به کسی بگی که اون کسی که فکر می‌کنی نیست میتونی بهترین چیز هارو بیینی که باز به یکی بگی که اون اتفاق خوب حالا هر چیزی هست ممکنه برات بدش کنه یا نزاره اتفاق بیفته چه برای تو چه برای هر کی دیگه قدرت زیاد درد سر داره و تو ممکنه دردسر داشته باشی

      • پاک سیما گفت:

        ایا استار سیدها بلاخره ب مبدا برمیگردن؟ با همین بدن فیزیکی؟

      • مهدی ( ماهداد ) گفت:

        ببین چه چرت و پرت هایی تو مغز متوهم ما انسان ها میگذره تازه داری کس دیگه رو نصحیت میکنه واقعاوباید گفت بیا پایین بچه سرمون درد گرفت

    • Mideo گفت:

      سلام و درود من میتونم تو این راه کمکت کنم اگر مایل هستی یه راه ارتباطی به من بده تا باهات صحبت کنم خیلی حالم خوب میشه وقتی تو این راه به کسی کمک میکنم

      • Phoenix77 گفت:

        من همه اون علامت ها داشتم و تو زندگیم انگار همه چی از قبل برنامه ریزی شده این تلگرامم هست خوشحال میشم با کسی مثل خودم در ارتباط باشم

    • Mideo گفت:

      سلام خوشحال میشم تو این راه کمکت کنم اگر یه راه ارتباطی برای من بزارید??

    • من گفت:

      …..، .. ، ،. . . . ، ، .. . ،‌ .

    • s گفت:

      پیشنهاد میدم به درونت سفر کن همه جی عیان خواهد شد??‍♀️

  19. Parinaz گفت:

    سلام
    من تازه فهمیدم که بذر ستاره ای هستم
    و خیلی سر در گم هستم
    کسی هست که کمکم کنه؟

  20. M گفت:

    من تمام علائم ذکر شده رو دارم . اما نمیتونم ٢ تا چیزو درک کنم یکی علاقه مردم ب مادیات دنیا . اون یکی هم اینک نمیتونم ب ارامش برسم همش احساس میکنم باید یکاری انجام بدم اما نمیدونم دقیق اون کار چیه .

    • Darya گفت:

      چقد جالبه من فک میکردم تنهام .والان اشک از چشم سرازیر شد ک ادماییو میبینم ک مثه خودمن و من فک میکرده دیوونه شدم از بس بهم گفتن تو چرا مثه بقیه نیستی و این تفاوت داشت اذیتم میکرد تا اینکه اینو خوندم خیلی برام جالبه خیلییییی

    • مهدی گفت:

      سلام‌منم‌خیلی‌ازاین‌نشانه‌هارادارم‌این‌که‌چراواقعن
      به‌این‌دنیااومدم‌ناراحتم‌ازاینکه‌خیلی‌ازاین‌مردم‌ازاین
      چرخه‌تکراری‌زندگی‌خسته‌نیستن‌یابرفرض‌بعداز۶۰یا
      ۷۰سال‌زندگی‌باگذاشتن‌چندتازمین‌خونه‌وبچه‌وزن
      بمیریم‌خلاص!بایدببینیم‌چرااومدیم‌من‌خودم‌خیلی
      دوست‌دارم‌دیگران‌اگاه‌کنم‌دوست‌دارم‌همدوره
      کمکشون‌کن‌شکرخداکه‌خیلیا‌مث‌خودم‌اینجام

  21. parmis گفت:

    سلام
    میشه انواعش هم بگین
    و کلا امکان داره بعضی از پلدین ها جز استارسید باشن؟؟

    هرکی میدونه بگه لطفا

    • mana گفت:

      سلام ؛ بذرهای ستاره ای و یا همان استارسیدها عموما از سیاراتی مثل وگا، آرکتوریوس ، پلیاد ، لایرا ، سایریوس و حتی از کهکشان آندرومدا می آیند دارای روح هایی بسیار پیشرفته هستند و در سیارات خودشان که اکثرا در ابعاد بالاتر ( بعد هفتم به بعد ) قرار دارد و در زندگی اصلی دارای مقام و منصب عالیرتبه بوده اند ؛ با حکمت الهی و برنامه ریزی فوق بشری و فوق پیشرفته فرازمینی ، تکنولوژی ژنتیک شده و توسط یک رحم میزبان و در یک کالبد سه بعدی ، وارد برنامه و جریان زندگی کره زمین شده اند . بعضا پدر و مادر استارسید به همین شکل و زودتر از فرزندشان کاملا داوطلبانه به کره زمین آمده اند . بسیاری تصور میکنند که استارسید هستند اما اینگونه نیست چون ممکن هست لایت ورکر باشند من اسم لایت ورکر را نورکار گذاشته ام و به کاری که او میکند نورکاری می گویم لایت ورکرهای غیر زمینی از ابعاد بالاتر می آیند و ممکن هست مربوط به خود کره زمین باشند( عموما تلوس ، لموریا و حتی آگارتا) لایت ورکرها خصوصیات بسیار شبیه به استارسیدها دارند و شاید ۹۰ درصد کسانی که احساس میکنند استارسید هستند اینگونه نباشد بلکه لایت ورکر هستند تعداد بسیار کمی از آنها ممکن هست از ابعاد بالاتر برای فراهم کردن زمینه فعالیت استارسیدها که صعود مجدد کره زمین به بعد پنجم هست آمده باشند. یک استارسید همزمان میتواند لایت ورکر هم باشد اما یک لایت ورکر لزوما استارسید نیست .فرق آشکار و بسیار عمده میان لایت ورکرها و استارسیدها در دو چیز هست : اول اینکه تمام لایت ورکرها نشانه هایی از شفا بخشی و درمانگری با خودشان دارند یعنی به نوعی مدیوم هستند و در زندگی روزمره عموما یا معلم ( به مفهوم عام کلمه ) هستند یا هنرمند و یا پزشک و پرستار ؛ هر کسی به هر نحو خدمتی به سایر انسانها بدون چشمداشت بکند یک لایت ورکر هست .( تمام انسانهای کره زمین می توانند یک لایت ورکر باشند بدون اینکه از جای خاصی آمده باشند ) در حالیکه یک استارسید ممکن است نشانه های لایت ورکرها را لزوما نداشته باشد .آنها عموما از جامعه طرد میشوند و یا مورد پذیرش قرار نمیگیرند در حالیکه لایت ورکرها هر کجا که باشند مانند یک شمع همه دور او جمع میشوند و همین خصلت استارسیدها باعث میشود کاملا ناشناس به فعالیت و مأموریت اصلی که به خاطرش به کره زمین آمده اند بپردازند و لایت ورکرها با نورکاری اشان ، زمینه فعالیت آنها را ناخودآگاه فراهم میکنند . دوم اینکه به همراه هر استارسید ؛ یک کشتی فضایی وجود دارد که فقط خود او متوجه حضور آن و هم نوعانش با خود میشود و ارتباط بسیار قوی با ابعاد بالاتر دارد که هیچ کس حتی لایت ورکرها از این مورد آگاهی ندارد و هم نژادهای استارسید پیوسته او را همراهی میکنند .

      • mana گفت:

        از سال ۱۹۷۰ میلادی به بعد ۱۴۴۰۰۰ استارسید زندگی فوق پیشرفته اشان را در سیارات خودشان رها کرده و کاملا داوطلبانه به کره زمین آمده اند تا به انسانها کمک کنند که به همراه کره زمین مجددا به بعد پنجم صعود کنند . جایی که کینه و دشمنی و نفرت و بیماری وجود ندارد . بهشتی پایینتر از بهشت موعود الهی . به همین خاطر بسیاری از انسانها حرفهای استارسیدها را بر نمی تابند و با آن به شدت مخالفت میکنند . استارسیدها به یک زندگی برتر و عالیتر از زندگی بعد سومی حال حاضر کره زمین اشاره میکنند اما روزمرگی ، انسانها را اسیر خودش کرده است از اینرو استارسیدها بسیار منزوی هستند . آنها بعضا امپت هستند و در زمین آسیبهای روحی و جسمی بسیار زیادی دیده اند چون روح آنها در ابعاد و سیارات و زندگی قبلی اشان بسیار در رفاه و آسایش بوده و بدون این خراشها ؛ آنها نمیتوانند به انسانهای کره زمین کمک کنند. تحت هیچ شرایطی زندگی کره زمین برای آنها قابل درک و تحمل نیست و نمی توانند با آن کنار بیایند.آنها دایما دلشان غصه دار زندگی گذشته اشان است و مانند کسی هستند که در یک جزیره متروکه وسط اقیانوس او را رها کرده و رفته باشند و به او گفته اند ما دوباره باز خواهیم گشت و تو را بازخواهیم گرداند . یک استارسید دقیقا چنین حسی دارد . با وجود اینکه دایما با تعاملات و جریان عادی زندگی بعد سومی در تعارض و جنگ هست و بعضا و اکثرا اطرافیان از او بسیار دلخور هستند اما به هیچ عنوان دست از رسالت الهی خودش بر نمیدارد و تا آخرین لحظه به نورکاری ادامه خواهد داد و راه گشا خواهد بود. استارسیدها در سال ۲۰۲۰ از خواب کاملا پیشرفته و زمان بندی شده دقیق ژنتیکی با دانش فوق پیشرفته و غیر قابل درک فرازمینی ؛ بیدار شده و شروع به فعالیت و انجام مأموریتشان کرده اند .

      • مهدی ( ماهداد ) گفت:

        این چرت و پرت هایی که تو سر ما کردن فقط برای اینه که ربات هایی که شبیه یوفو ها ساختن ساختن میخوان بریزن تو دنیا مردم رو بکش از قبل برنامه ریزی کردن جوونها هم که خگ و بی سواد معنوی قشنگ دارن به
        هدفشون نزدیک میشن مخصوصا ایرانی ها که عاشق شایعه پراکنی و اشتراک گذاشتن توهمات ذهنشون هستن
        همه چی خودتی بیرون خودت دنبال هیچ کس نگرد

      • nahidmousavi1970@gmail.com گفت:

        سلام مانا جان چقدر اطلاعات خوبی در مورد استارسید ها نوشتید
        آیا باز هم در مورد استارسید ها چیزهای بیشتردبگه آی می دونید
        اگر اطلاعات بیشتری دارید دوست دارم با شما آشنا بشم واز این اطلاعات بهره مند بشم ممنون

  22. Samita گفت:

    بذر ستاره ایی بودن، مسولیت خودش رو داره، اینکه بگیم بذر ستاره ایی هستیم کافی نیست، باید ببینید دلیل بودنمون در این سیاره چیه، و طرح الهی ما چیه، چه دارمایی داریم.

  23. محمد گفت:

    اوووه ماای گااد…زمین پر ازستاره شده…هممون ستاره ائم اشتباهی شکل انسان روی زمینیم??????????

  24. Bayeneh گفت:

    نمیخوام حرف و نظر کسی رو زیر سوال ببرم اما دقت کردید تا یه چیز متفاوت میشنویم که میگه بعضی افراد اینطورن این ویژگی رو دارن این رفتار رو دارن ما اگه ازش خوشمون بیاد که در اکثررر مواقع میاد میگیم منم اینطورم منم این خصوصیت رو دارم بر درستی و نادرستی این مطلب نظری ندارم اما خیلییی افراد این مشخصات رو دارن و به احتمال زیاد اینطور نیستن این خصوصیت انسانه که هرچی رو دوس داره خودشو به اون شکل تصور میکنه
    پس لطفاا هرچی میشه نیاید بگید منم هستم تو این سایتا اگه بری که درباره چیزای ماورائی عجیب یا چیزایی از این نوشتن خیلی ها میگن منم اینطورم که اگر بفهمی کی این کامنتو نوشته میبینی تو چندتا سایت دیگه که درباره ی موجودات دیگه هم بوده نوشته منم همینجوریم
    بابا هر خصوصیت دال بر این نیست که تو این موجود هستی
    تفکر لطفا
    درضمن من به هیچ وجه نمیگم موجودات ماورائی وجود ندارن کاملا بلعکس این موجودات حقیقتا هستن

    • Mideo گفت:

      سلام من میتونم تو این راه کمکت کنم اگه مایل بودی یه راه ارتباطی بزار تا بتونم همراهیت کنم خوشحال میشم به یکی تو این راه کمک کنم

    • Mideo گفت:

      دوست عزیزم ما این احساس هارو به صورت ناخوداگاه بدون آگاهی از این مطالب تجربه کردیم خودم به شخصه برای بار اوله دلیل اون احساساتم رو میفهمم

  25. Setayesh گفت:

    ? مرسی که تر و خشک و با هم سوزوندین

  26. Setayesh گفت:

    ? مرسی که تر و خشک و با هم سوزوندی

  27. مریم گفت:

    سلام.منم بذر ستاره ای هستم ای کاش تو تلگرام یه نفر یه گروه بذرستاره ای بزنه ما حداقل اونا دور هم جمع بشیم لااقل اونجا باهم دردو دل کنیم و یه کم از حس تنهایی مون کم بشه

  28. مینا گفت:

    ???همه اینارو تجربه کردم بعضیارو خییییییلی قوی. مث مرگ یا پیشبینسی اینده.یا علاقه ترسناک ب فضا و ستارهها از روزی ک یادمه . ولی قویتراز همشون حس تنگی کالبدمه . گاهی دلم میخواد سینمو بشکافم بلکه ازاد بشم. اینکه دایم بگی اینهمه زمان اینهمه مکان چرا تو این برهه از تاریخ باید باشم حالمو بد میکنه

  29. سمانه گفت:

    سلام.من از ۴٨ تا تقریبا ٢٧ تاشو دارم،احتمال اینکه بقیه به مرور فعال بشن هست؟

  30. کاپا گفت:

    اصلاح میکنم لطفا به آیدی pasargad_bimehomrr مراجعه کنید

  31. کاپا گفت:

    سلام ، در صورتی که احساس میکنید مشخصات گفته شده را دارید ، در صورت تمایل و آشنایی بیشتر با استارسیدها به آیدی اینستای زیر مراجعه کنید : kapakart

  32. STAR گفت:

    اونایی ک بذر ستاره ای هستن بیان ب این آیدی تو تلگرام : star_3id@

  33. شیرین گفت:

    سلام من همه این علایم‌ دارم چقدر ترسناک ? یعنی من انسان نیستم؟!

    • Nassim گفت:

      اگه انسان نباشی از واقعیت خودت نمیترسی. ?

      • Safoora گفت:

        درود بر همه دوستان من هم تمامی علائم و مشخصات رو داشتم و دارم و چند سالی هست که با دنیای آسترولوژی همراه شدم و با مشهود بودن این نکته توی چارت تولدم کاملا مطمئن شدم که اشتباه نمیکنم و میشه گفت جز اولین گروه‌ها ی تناسخ یافته هستم

      • ر گفت:

        خوش حال باش که انسان نباشی چون بی معرفتر و ترسناکتر از انسان وجود نداره

      • ر گفت:

        هیچ موجودی به اندازه انسان ترسناک نیست به نظرم مخصوصا تو دنیای امروز

    • ر گفت:

      خوش حال باش که انسان نباشی چون بی معرفتر و ترسناکتر از انسان وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *