لیگو S9 پرو با سیستم عامل اندروید و ظاهری شبیه به آی‌فون X اپل در راه است!

اگر از طرفداران پر پروپاقرص فوتبال باشید و هم اکنون سری به سایت لیگو بزنید تصویر تیم و بازیکنی مشهور را خواهید دید. آری هری کین بازیکن گلزن تیم تاتنهام برایتان بسیار آشناست؛ بهترین گلزن سال ۲۰۱۷، گلزنی قهار بالاتر از مسی، رونالدو و کاوانی.

Leagoo

اما ماجرا چیست؟

تیم تاتنهام هات اسپور انگلیس در آگوست ۲۰۱۷ قراردادی را با یک شرکت چینی منعقد نمود، که نام برند ناشناخته لیگو و مدعی خلاقیت را بر سر زبان‌ها انداخت. لیگو از سال ۲۰۰۹ پا به عرصه رقابت هیجان انگیز گوشی‌های هوشمند گذاشته است و اکنون آخرین اخبار درز کرده از درون شرکت به تولید گوشی هوشمندی با نام لیگو S9 پرو اشاره دارد. لیگو S9 پرو برای سال ۲۰۱۸ مسئولیت پرچمداری این شرکت را بر عهده خواهد داشت. برای این منظور طراحان لیگو چشم طمع به سوی مشهورترین گوشی چند ماه اخیر دوخته‌اند، یعنی آیفون ۱۰ اپل!

Leagoo S9 Pro

شنیده‌ها و احتمالات در مورد مشخصات لیگو S9 پرو

طراحان لیگو با دقت و ظرافتی باورنکردنی گوشی جدید خود را به مانند آیفون ۱۰ طراحی کرده‌اند. گوشی با حاشیه‌های کمتر و صفحه نمایش بزرگ‌تر؛ هر چند هنوز مشخصات نهایی تایید نشده است اما هم اکنون هم می‌توان به قدرت این ورزشکار پرچم به دست پی برد. طبق اظهار نظر‌ها گفته شده است که صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی لیگو، از نوع AMOLED و از دست ساخته‌های سامسونگ خواهد بود؛ چرا که این مدل صفحه نمایش قیمتش پایین آمده و تولید کنندگان کوچک‌تر گوشی‌های هوشمند نیز توانایی خرید و استفاده از آن در تولیدات خود را خواهند داشت. به علاوه احتمالا این گوشی از چیپست تازه به دوران رسیده Helio P40، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

اما طبق اطلاعات موجود سورپرایز این گوشی استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر پوسته صفحه نمایش است. این گوشی جالب را یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری تغذیه خواهد کرد که تا ۳۶ ساعت چشمانش را بر هم نخواهد گذاشت!

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *